heel goed, een mens kan nooit genoeg zuivel consumeren !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Thanks, ik ben al cappuchino aan het gieten....
Och jee. Het fapt weer.quote:
Ik heb nooit dubbel zinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent ook weer lekker dubbelzinnig bezig, je kon wel familie van mij zijn
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij als tennis liefhebber een heren dubbel wel wist te waarderen ?
wie wat waar, welk, doe eens een linkje ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Glorie, Victorie, we hebben gewonnen, wie had dit nu al verwacht, de kerk nodigt weeruit
en heb jij al die uitzending van Frans Bromet van W90/zonnenbloem gezien over Nuenen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Glorie, Victorie, we hebben gewonnen, wie had dit nu al verwacht, de kerk nodigt weeruit
Say what? Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee, was het wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb jij al die uitzending van Frans Bromet van W90/zonnenbloem gezien over Nuenen ?
telegrof weet ook nog van nietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say what? Waar zie je dat?
(Natuurlijk niet op nu.nl, nog steeds geen enkel artikel)
Of ze het er nu zelf mee eens zijn, of dat ze dit doen omdat anders de kerkbankjes leegraken en de collectebus... niemand zal 't weten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef TheVulture het volgende:
De kerk zal wel in moeten binden want anders zit er binnenkort echt niemand meer binnen hun muren... het is een olievlek aan het worden die ze niet meer onder controle hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |