he jongen... que pasa?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
luistert er iemand uberhaubt wel eens ooit naar fok radio
al 2 keer in 5 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit je nog bij de thaise hoertjes met joran?
Als ik jou was, dan zou ik homohosti's op de markt brengen. Als een soort koekjes, liefst met een roze glazuur.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
o god ja, was dat waar je over smste?quote:
21 maart? het was toch 17 maart, u little shit.... in Rotterdam toch? Ik ga niet land en stad af... anders stuurt ie em maar op...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je op 21 maart ook deel 2 halen, gesigneerd en wel ?
het was een algemene vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
had je een interview o.i.d? welke play wil je pushen?
Dubbel leven begint in mei 1982, skipt dus ongeveer negen maanden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een jaar?ja, i've been busy..
trouwens, in Thailand had ik alleen jouw boek gelezen. De rest wat ik had meegenomen ging weer ongelezen mee.
teruggegrepen? gaat deel 2 verder waar deel 1 ophield? of zitten er sprongen in de tijd? Ik wil weten wat er met die dochter is gebeurd... hahaha
Tegen het einde zei ik nog hard op: oi, dios mio... toen ie werd betrapt door die moeder.. haha
maar goed, je boek gaat door de hele club. Iedereen wil em wel lezen....dus ik heb em daar achtergelaten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik homohosti's op de markt brengen. Als een soort koekjes, liefst met een roze glazuur.
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, was dat waar je over smste?
Er was best een discussie gaande hoor, in het topic en op de chatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nee... waarom zou ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Linkje naar het topic ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er was best een discussie gaande hoor, in het topic en op de chatHeel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |