Leer mij ff hoe die scene werkt zullen we zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar jij had toen toch die jongen van school gehaald na je werk??
Zó'n vaart zal het niet lopen toch??
Als diegene niet weet wat er in het leven te koop is en de ander dat wel weet... dan zit je qua levenservaring zo ver uit elkaar dat een gelijkwaardige relatie moeilijk is.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, draai de vraag om: wanneer is iemand te jóng voor iemand?
Is het niet gewoon een beetje zo dat jij teveel beren op de weg ziet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leer mij ff hoe die scene werkt zullen we zeggen
Ik heb het al eerder meegemaakt dat een verhaal over mij een eigen leven ging leiden en er uiteindelijk iemand op stap naar mijn vriend toeliep met de woorden "Wist je dat hij vreemdgaat?".
Zonder iemand tegen het hoofd te willen stoten.. dit zijn ook altijd van die dingen waarom ik me nooit zo heel erg in de scene begeef... de ervaringen die ik ermee heb zijn niet allemaal even positief.... daarnaast heb ik ook een flinke vriendengroep buiten de scene waardoor ik het eigenlijk ook niet nodig heb...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder meegemaakt dat een verhaal over mij een eigen leven ging leiden en er uiteindelijk iemand op stap naar mijn vriend toeliep met de woorden "Wist je dat hij vreemdgaat?".
Naar omstandigheden gaat het goed met 'm. Niet dat er iets veranderd aan het feit dat hij er niet lang meer isquote:
Er wordt net door 2 verschillende mensen geïnsinueerd dat ik iets met die jongen gedaan zou hebben. Dat is niet zo. En die gedachte wil ik hier nu ff in de kiem smoren omdat ik geen zin heb in verhalen over mij die niet waar zijn. That's all.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een beetje zo dat jij teveel beren op de weg ziet?
Welliswaar door ervaringen uit het verleden, maar toch...
*knuffelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het goed met 'm. Niet dat er iets veranderd aan het feit dat hij er niet lang meer is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden buiten en in de scene. Ik kom er zelf in Eindhoven qua Pallaz/Pecheur nog nauwelijks. Best een flinke valse bende af en toe. Hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zonder iemand tegen het hoofd te willen stoten.. dit zijn ook altijd van die dingen waarom ik me nooit zo heel erg in de scene begeef... de ervaringen die ik ermee heb zijn niet allemaal even positief.... daarnaast heb ik ook een flinke vriendengroep buiten de scene waardoor ik het eigenlijk ook niet nodig heb...
Welneequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, al die jaloezie, achterklap en achterdocht...Gaat dat gewoon dóór dan na je, excusez le mot, dertigste?? Dat houdt toch wel een keertje op??
Idd, en volgens mij geldt dat andersom ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als diegene niet weet wat er in het leven te koop is en de ander dat wel weet... dan zit je qua levenservaring zo ver uit elkaar dat een gelijkwaardige relatie moeilijk is.....
Dat gaat door tot in het bejaardentehuis.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, al die jaloezie, achterklap en achterdocht...Gaat dat gewoon dóór dan na je, excusez le mot, dertigste?? Dat houdt toch wel een keertje op??
Pallaz en Pecheur ben ik een paar keer geweest... daar had ik niet heel veel mee inderdaad... Friso vond ik dan wel weer wat relaxter allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden buiten en in de scene. Ik kom er zelf in Eindhoven qua Pallaz/Pecheur nog nauwelijks. Best een flinke valse bende af en toe. Hou ik niet zo van.
Vond het afgelopen zondag in de DansSalon er veel gemoedelijker aantoe gaan
Zolang die verpleger een legale leeftijd heeft is dat niet ergquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat gaat door tot in het bejaardentehuis.
"Ik zag Ang3l daarstraks samen met die jonge blonde verpleger..."
Hmmz... vreselijk vooruitzicht...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het goed met 'm. Niet dat er iets veranderd aan het feit dat hij er niet lang meer is
Bij Friso zijn het de potten die roddelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pallaz en Pecheur ben ik een paar keer geweest... daar had ik niet heel veel mee inderdaad... Friso vond ik dan wel weer wat relaxter allemaal
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij Friso zijn het de potten die roddelenDat scheelt.
quote:
Maar ik vind de sfeer op Friso ook een stuk relaxter dan de Pallaz/Pecheur sfeer.quote:
Nee, nee, nee! Dat werkt niet zo!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang die verpleger een legale leeftijd heeft is dat niet erg![]()
Dan mogen ze best denken dat ik het op mijn 80ste nog in me heb
Jaaa, die had ik ook al gezien!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik deze nog een keer posten?
Villa Achterwerk-sfeerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind de sfeer op Friso ook een stuk relaxter dan de Pallaz/Pecheur sfeer.
Ook een stuk relaxter dan de Pann-sfeer. Al vind ikde Pann-on-Tour's wel leuk
Zeker ook een stuk relaxter dan de Villa Achterwerk sfeer.
Ik maak me er alleen druk om als ik het voor mijn neus zie gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou... ja.... Het hodt je jong, zullen we dan maar zeggen!Ik moe er niet meer aan dénken, ik heb dat acht jaar geleden ( *kuch*
) helemaal afgezworen me daar ooit nog druk om te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |