Jullie zijn pluisjes, gekkiequote:
Ik weet het. Als ik het had geweten was ik ook gegaan. Al lijkt die film me walgelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stom
Bart, ik heb nog chocoladedingen die ik toch niet mag eten, zal ik die maar meenemen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedenDaar moet je ook gewoon naar het vliegtuig lopen, ze hebben geen slurf etc.
quote:
Awhquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik weet het. Als ik het had geweten was ik ook gegaan. Al lijkt die film me walgelijk.
Nou, als dat heel veel geld scheeltquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedenDaar moet je ook gewoon naar het vliegtuig lopen, ze hebben geen slurf etc.
Ja maar nu moet ik letten op mijn gedrag want je bent blauwquote:Op maandag 1 maart 2010 14:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]Hoeist?
[..]
AwhNou ja. Volgende keer.
Ja, straks krijg je een note!quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik letten op mijn gedrag want je bent blauw
Jaaaa, goed wel, net een sollicitatiebrief verstuurdquote:
Ooohquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, goed wel, net een sollicitatiebrief verstuurd![]()
![]()
En daar?
Inderdaad. We mochten trouwens ook alleen handbagage mee, scheelde weer geld. Handbagage voor een weekquote:
Zeker met Easyjet?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Inderdaad. We mochten trouwens ook alleen handbagage mee, scheelde weer geld. Handbagage voor een week
Dankje, maar komt vast goed...want de zon schijnt!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OoohSucces. Alvast.
Wel okéMorgen maar kado's gaan kopen.
Ryanair. Ik twijfelde nog om zo'n minivliegtuigje te kopen tot ik de prijs zag. 28 euroquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om net als Benno L. zo'n noteboekje mee te gaan nemen
Ja voor mijn buurmeisje, die wil nagellakquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje, maar komt vast goed...want de zon schijnt!
Kado's?![]()
Ja, die kan ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ryanair. Ik twijfelde nog om zo'n minivliegtuigje te kopen tot ik de prijs zag. 28 euroDie dingen zijn in de winkel nog geen 5 euro man
Hihi. En hoe oud is ze?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Nee. Gek.
[..]
Ja voor mijn buurmeisje, die wil nagellak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |