Gast, jij deed toch aan onderwaterhockeyquote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik moest er ooit zijn voor een schermwedstrijd. Mijn ouders besloten toen om mee te gaan en hebben zulks een bedrag neergeteld per persoon.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zwemmen kan ik ook in de achtertuin
Konijn doet polo toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, jij deed toch aan onderwaterhockey
Van wat ik ervan kon zien heel bijzonder, maar ik heb me meer beziggehouden met de wedstrijden dan met het land zelf. Mijn ouders vonden het heel bijzonder.quote:
Onderwaterhockeyquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, okequote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van wat ik ervan kon zien heel bijzonder, maar ik heb me meer beziggehouden met de wedstrijden dan met het land zelf. Mijn ouders vonden het heel bijzonder.
Kutquote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha, okeEn hoe ging het met schermen?
Dat hebben wij ook eens gedaan maar dat is best lastigquote:
Waterpolo jaquote:
Ja godver, dat zei je eerstquote:
Ik heb ooit nog een kwartfinale ingevallen ja. Dat was in Keulen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja godver, dat zei je eerstSchermen is veel toffer though
Aja, vandaar dat je die Kolnfee kendequote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog een kwartfinale ingevallen ja. Dat was in Keulen.
Watvoor 'n fee?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, vandaar dat je die Kolnfee kende
Koln Feequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Koln FeeDat is de mascotte van Keulen
Ik ken alleen de tandenfeequote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ken je die niet?Daar zijn echt shirts en hemden mee volgedrukt. Is de stadsmascotte
Neenquote:
Kut Googlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |