Lees 'm nog maar een keer rustig door:quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee de mensen die achter haar aankomen, einstein!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus er komt nog een slinger bokjosties achter je aan hierheen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.

Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerdequote:

Mwoah, het leek erop dat je leuk uit de hoek kon komen, maar je kan ook te graag willen, als het ware.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij vond mij tof. Dat heb je twee keer gepost hier. En dat kan je nu niet meer terugnemen. Zo.

Jij kan het weten.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerde![]()
Tis bijna net als paardrijden..je moet het onderhouden.

Kudt, Cc is dronken.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Sluit mij in jullie armen! Dan doe ik heel joviaal.

whehehequote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerde![]()
Tis bijna net als paardrijden..je moet het onderhouden.

Zij komt uit [Singles], jij zegt dat er nog meer bokjosties achter haar aankomen, ik zeg dat die slinger een eigen draadje heeft. Dat wil niet zeggen dat zij deel uitmaakt van de bokjosties uit [Singles] maar die slinger wel. Was dat nou zo lastig?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees 'm nog maar een keer rustig door:
[..]
[..]
[..]

Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
Wat hear I through the grapevine, u loopt niet meer in Azeroth rond?

Prima dan zeg ik nog wel een keer dingen die jij tof vond.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, het leek erop dat je leuk uit de hoek kon komen, maar je kan ook te graag willen, als het ware.

Stoned! En nu moet ik een filmpje gaan invullen met d'n baas!quote:

Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zij komt uit [Singles], jij zegt dat er nog meer bokjosties achter haar aankomen, ik zeg dat die slinger een eigen draadje heeft. Dat wil niet zeggen dat zij deel uitmaakt van de bokjosties uit [Singles] maar die slinger wel. Was dat nou zo lastig?

Op het gevaar af een en ander te pletten..okayquote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Sluit mij in jullie armen! Dan doe ik heel joviaal.

Christ, 11e char? Serieus? Of lees ik verkeerd?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.

Je wil te graag. Nu heb je zelfs dat verneukt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima dan zeg ik nog wel een keer dingen die jij tof vond.
Hertog Jan en Sadistisch.

quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]
Daar komt zij vandaan.
Bokjostie.

Dit is nog niets hoor, ik zit pas aan mijn 2e RedBull.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]rustig maar hoor.
Je ritalin uitgewerkt?

Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]
Daar komt zij vandaan.
Bokjostie.

Jappie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.

Je koffie ...je vergeet de koffiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor, ik zit pas aan mijn 2e RedBull.

quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dus jij stelde de vraag, die ik niet zag, maar n.a.v. de TT postte ik de clip, die jij niet zag

Zoeteke hou mijn naam dr buiten wil jequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?

14equote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christ, 11e char? Serieus? Of lees ik verkeerd?

Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]rustig maar hoor.
Je ritalin uitgewerkt?

Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekeringquote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!

quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
Dit gaat bijna amusant worden.....2 kanten die te graag willen

Ja, nee, daar heb ik problemen mee, bokjostiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?

Vet!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
14e![]()
Maar pas de 1e op blizz.![]()
Jappie goes professional

Buufjenquote:

Wehehe, schattigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering

Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering

quote:

Ik pleit al jaren voor een BB. Maar geen harses die het oppakt. Sorry. Wij meisjes uit de provincie zijn helaas niet zo invloedrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buufjen![]()
Zorg eens dat er weer een fatsoenlijke rls op TV en innernet te zien is...mijn post quota behoeft een upgrade.

Ja jij, bokjostie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie ik ?? heb je t nog gehaald gister? De 40 stapelaars....ik ben nu mooi weer verslaafd aan dat spellen nog wat....

Doet ik vanaaf wel ff.......ben nu nog hard aan het werk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vet!Doe ff pm'en welke servert enzeaux, bokjostie

Wat ist skattiequote:

Schijt-user ben ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
En nou heb ik heul zin in Bokkejostiepootjes![]()
[ afbeelding ]
Jouw schuld IanBokjostie

We zijn allemaal bokjosties!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]

Hij denkt serieus dat mijn laatste post voor hem bestemd was ipv een reactie op jou!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |