Lees 'm nog maar een keer rustig door:quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee de mensen die achter haar aankomen, einstein!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus er komt nog een slinger bokjosties achter je aan hierheen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerdequote:
Mwoah, het leek erop dat je leuk uit de hoek kon komen, maar je kan ook te graag willen, als het ware.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij vond mij tof. Dat heb je twee keer gepost hier. En dat kan je nu niet meer terugnemen. Zo.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerde![]()
Tis bijna net als paardrijden..je moet het onderhouden.
Kudt, Cc is dronken.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Sluit mij in jullie armen! Dan doe ik heel joviaal.
whehehequote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerde![]()
Tis bijna net als paardrijden..je moet het onderhouden.
Zij komt uit [Singles], jij zegt dat er nog meer bokjosties achter haar aankomen, ik zeg dat die slinger een eigen draadje heeft. Dat wil niet zeggen dat zij deel uitmaakt van de bokjosties uit [Singles] maar die slinger wel. Was dat nou zo lastig?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees 'm nog maar een keer rustig door:
[..]
[..]
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
Wat hear I through the grapevine, u loopt niet meer in Azeroth rond?
Prima dan zeg ik nog wel een keer dingen die jij tof vond.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, het leek erop dat je leuk uit de hoek kon komen, maar je kan ook te graag willen, als het ware.
Stoned! En nu moet ik een filmpje gaan invullen met d'n baas!quote:
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zij komt uit [Singles], jij zegt dat er nog meer bokjosties achter haar aankomen, ik zeg dat die slinger een eigen draadje heeft. Dat wil niet zeggen dat zij deel uitmaakt van de bokjosties uit [Singles] maar die slinger wel. Was dat nou zo lastig?
Op het gevaar af een en ander te pletten..okayquote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Sluit mij in jullie armen! Dan doe ik heel joviaal.
Christ, 11e char? Serieus? Of lees ik verkeerd?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.
Je wil te graag. Nu heb je zelfs dat verneukt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima dan zeg ik nog wel een keer dingen die jij tof vond.
Hertog Jan en Sadistisch.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]
Daar komt zij vandaan.
Bokjostie.
Dit is nog niets hoor, ik zit pas aan mijn 2e RedBull.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]rustig maar hoor.
Je ritalin uitgewerkt?
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]
Daar komt zij vandaan.
Bokjostie.
Jappie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.
Je koffie ...je vergeet de koffiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor, ik zit pas aan mijn 2e RedBull.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dus jij stelde de vraag, die ik niet zag, maar n.a.v. de TT postte ik de clip, die jij niet zag
Zoeteke hou mijn naam dr buiten wil jequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?
14equote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christ, 11e char? Serieus? Of lees ik verkeerd?
Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]rustig maar hoor.
Je ritalin uitgewerkt?
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekeringquote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
Dit gaat bijna amusant worden.....2 kanten die te graag willen
Ja, nee, daar heb ik problemen mee, bokjostiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?
Vet!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
14e![]()
Maar pas de 1e op blizz.![]()
Jappie goes professional
Buufjenquote:
Wehehe, schattigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering
Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering
quote:
Ik pleit al jaren voor een BB. Maar geen harses die het oppakt. Sorry. Wij meisjes uit de provincie zijn helaas niet zo invloedrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buufjen![]()
Zorg eens dat er weer een fatsoenlijke rls op TV en innernet te zien is...mijn post quota behoeft een upgrade.
Ja jij, bokjostie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie ik ?? heb je t nog gehaald gister? De 40 stapelaars....ik ben nu mooi weer verslaafd aan dat spellen nog wat....
Doet ik vanaaf wel ff.......ben nu nog hard aan het werk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vet!Doe ff pm'en welke servert enzeaux, bokjostie
Wat ist skattiequote:
Schijt-user ben ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
En nou heb ik heul zin in Bokkejostiepootjes![]()
[ afbeelding ]
Jouw schuld IanBokjostie
We zijn allemaal bokjosties!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat mijn laatste post voor hem bestemd was ipv een reactie op jou!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.
Hij is ongesteld en nu noemt hij iedereen bokjostie.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en nu noemt hij iedereen bokjostie.
Dat mag ik niet van mijn Goeroe.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt-user ben ik ook
Trouwens, niet zeiken, jij kan naar de appie en bokkenpoten halen! Hier heb je ze niet.
Dan beuk je die op zijn muil! Ha!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn Goeroe.Heb ik weer.
Jot!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heb je zin in morgen Ian??Denk t wel he....
ophoepelenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje: DNB/Scheltema zegt dat Zalm mag aanblijven, AFM wilde dat Zalm ophoepelde. Commentaar?
ja ik ben nou eenmaal niet zoals de meeste op fok van het afzeik cultuurtje...dat wil niet zeggen dat ik af en toe ook wat probeer, maar meestal komt dat niet eens over...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij in die quote staat![]()
En wáár buiten? Is dur wa goande?
Hoeveel calorieen kost dat?!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ben nou eenmaal niet zoals de meeste op fok van het afzeik cultuurtje...dat wil niet zeggen dat ik af en toe ook wat probeer, maar meestal komt dat niet eens over...![]()
Je hebt het bij haar verknald!quote:
je snapt wel wat ik bedoel...en ik bedoel beide kanten....ow lama...ik ben wel ff weg...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het bij haar verknald!![]()
Tissue tegen de tranen?
quote:
ghehehe...ja ian en D_K...geef daar eens antwoord opquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal een klein beetje erg zenuwachtig....
Ja, zit ik godverdomme ineens op het Libelle forum of wat is hier loos?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit valt nog onder het reguliere warme bad
Ik ben zenuwachtigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe...ja ian en D_K...geef daar eens antwoord op
Opzouten, hij heeft als ambtenaar soort van "politke" vertrouwen nodig. Dat heeft ie nu niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje: DNB/Scheltema zegt dat Zalm mag aanblijven, AFM wilde dat Zalm ophoepelde. Commentaar?
Afzeiken is eerder een half lauwe douche!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit valt nog onder het reguliere warme bad
Meer is beter denk ik in dit geval?quote:
Blokjostiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie ik ?? heb je t nog gehaald gister? De 40 stapelaars....ik ben nu mooi weer verslaafd aan dat spellen nog wat....
Die newbie kan zich best verdedigen begrijp ik...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtigEn zo ga ik altijd met newbies om.
Picssssssssssssquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Afzeiken is eerder een half lauwe douche!![]()
De eerste die "worthless without pics" roept is een viezerik!
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal een klein beetje erg zenuwachtig....
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!
Jep, heb je de naamswijziging niet gezien? Gert is moeder der admins gewordenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, zit ik godverdomme ineens op het Libelle forum of wat is hier loos?
Potje jeukpoeder in je broek strooien.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!
Over "Meer" ben ik sowieso postiefquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer is beter denk ik in dit geval?
Eens.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opzouten, hij heeft als ambtenaar soort van "politke" vertrouwen nodig. Dat heeft ie nu niet.
Nah, ze deed wel leuk haar best.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die newbie kan zich best verdedigen begrijp ik...
Wie is de newbie? Ik toch zeker niet? Kijk eens op mijn profiel voordat je zulke uitspraken doetquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtigEn zo ga ik altijd met newbies om.
als de 7 meter onder water maar luktquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is namelijk niet het eerste dat ik gedaan heb, newbie.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie is de newbie? Ik toch zeker niet? Kijk eens op mijn profiel voordat je zulke uitspraken doet
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!quote:
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!
Echt hè...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
Jappie!
Nou nou, wat wordt er wat afgeplast hier. We zijn so gay vergeleken bij KLB of weet ik veel waar. Zelfs F&F is harder dan wij man.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!
ik ben gewoon een softie.....sollyquote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
Jappie!
Nou nou, wat wordt er wat afgeplast hier. We zijn so gay vergeleken bij KLB of weet ik veel waar. Zelfs F&F is harder dan wij man.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |