Die newbie kan zich best verdedigen begrijp ik...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtigEn zo ga ik altijd met newbies om.
Picssssssssssssquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Afzeiken is eerder een half lauwe douche!![]()
De eerste die "worthless without pics" roept is een viezerik!
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal een klein beetje erg zenuwachtig....
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!
Jep, heb je de naamswijziging niet gezien? Gert is moeder der admins gewordenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, zit ik godverdomme ineens op het Libelle forum of wat is hier loos?
Potje jeukpoeder in je broek strooien.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!
Over "Meer" ben ik sowieso postiefquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer is beter denk ik in dit geval?
Eens.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opzouten, hij heeft als ambtenaar soort van "politke" vertrouwen nodig. Dat heeft ie nu niet.
Nah, ze deed wel leuk haar best.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die newbie kan zich best verdedigen begrijp ik...
Wie is de newbie? Ik toch zeker niet? Kijk eens op mijn profiel voordat je zulke uitspraken doetquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtigEn zo ga ik altijd met newbies om.
als de 7 meter onder water maar luktquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is namelijk niet het eerste dat ik gedaan heb, newbie.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie is de newbie? Ik toch zeker niet? Kijk eens op mijn profiel voordat je zulke uitspraken doet
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!quote:
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!
Echt hè...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
Jappie!
Nou nou, wat wordt er wat afgeplast hier. We zijn so gay vergeleken bij KLB of weet ik veel waar. Zelfs F&F is harder dan wij man.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!
ik ben gewoon een softie.....sollyquote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
Jappie!
Nou nou, wat wordt er wat afgeplast hier. We zijn so gay vergeleken bij KLB of weet ik veel waar. Zelfs F&F is harder dan wij man.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |