quote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en nu noemt hij iedereen bokjostie.
Dat mag ik niet van mijn Goeroe.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt-user ben ik ook
Trouwens, niet zeiken, jij kan naar de appie en bokkenpoten halen! Hier heb je ze niet.
Dan beuk je die op zijn muil! Ha!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn Goeroe.Heb ik weer.
Jot!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heb je zin in morgen Ian??Denk t wel he....
ophoepelenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje: DNB/Scheltema zegt dat Zalm mag aanblijven, AFM wilde dat Zalm ophoepelde. Commentaar?
ja ik ben nou eenmaal niet zoals de meeste op fok van het afzeik cultuurtje...dat wil niet zeggen dat ik af en toe ook wat probeer, maar meestal komt dat niet eens over...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij in die quote staat![]()
En wáár buiten? Is dur wa goande?
Hoeveel calorieen kost dat?!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ben nou eenmaal niet zoals de meeste op fok van het afzeik cultuurtje...dat wil niet zeggen dat ik af en toe ook wat probeer, maar meestal komt dat niet eens over...![]()
Je hebt het bij haar verknald!quote:
je snapt wel wat ik bedoel...en ik bedoel beide kanten....ow lama...ik ben wel ff weg...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het bij haar verknald!![]()
Tissue tegen de tranen?
quote:
ghehehe...ja ian en D_K...geef daar eens antwoord opquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal een klein beetje erg zenuwachtig....
Ja, zit ik godverdomme ineens op het Libelle forum of wat is hier loos?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit valt nog onder het reguliere warme bad
Ik ben zenuwachtigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe...ja ian en D_K...geef daar eens antwoord op
Opzouten, hij heeft als ambtenaar soort van "politke" vertrouwen nodig. Dat heeft ie nu niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje: DNB/Scheltema zegt dat Zalm mag aanblijven, AFM wilde dat Zalm ophoepelde. Commentaar?
Afzeiken is eerder een half lauwe douche!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit valt nog onder het reguliere warme bad
Meer is beter denk ik in dit geval?quote:
Blokjostiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie ik ?? heb je t nog gehaald gister? De 40 stapelaars....ik ben nu mooi weer verslaafd aan dat spellen nog wat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |