14equote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christ, 11e char? Serieus? Of lees ik verkeerd?
Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]rustig maar hoor.
Je ritalin uitgewerkt?
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekeringquote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
Dit gaat bijna amusant worden.....2 kanten die te graag willen
Ja, nee, daar heb ik problemen mee, bokjostiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?
Vet!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
14e![]()
Maar pas de 1e op blizz.![]()
Jappie goes professional
Buufjenquote:
Wehehe, schattigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering
Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering
quote:
Ik pleit al jaren voor een BB. Maar geen harses die het oppakt. Sorry. Wij meisjes uit de provincie zijn helaas niet zo invloedrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buufjen![]()
Zorg eens dat er weer een fatsoenlijke rls op TV en innernet te zien is...mijn post quota behoeft een upgrade.
Ja jij, bokjostie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie ik ?? heb je t nog gehaald gister? De 40 stapelaars....ik ben nu mooi weer verslaafd aan dat spellen nog wat....
Doet ik vanaaf wel ff.......ben nu nog hard aan het werk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vet!Doe ff pm'en welke servert enzeaux, bokjostie
Wat ist skattiequote:
Schijt-user ben ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
En nou heb ik heul zin in Bokkejostiepootjes![]()
[ afbeelding ]
Jouw schuld IanBokjostie
We zijn allemaal bokjosties!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?
Hij denkt serieus dat mijn laatste post voor hem bestemd was ipv een reactie op jou!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |