Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !!
0.00uur – 2.45uur
Slaapgedeelte: Tessa ligt tussen Eric en Iwan en voeren het hoogste woord. Eric ligt op het matras van Ant, die boven de E-mail doorneemt.
Tessa en Eric kennen elkaar al van ver de bus. Klaarblijkelijk hebben zij beiden op kermissen, zoals Tilburg en Malieveld, gestaan. Praten over hun wederzijdse ervaringen en Tessa laat nog eens een imitatie van een kermissirene horen.
Es komt met het verhaal, dat tijdens een vrijpartij een jongen in haar oor likte en dat zij de volgende dag allemaal stukjes kauwgum in haar oren vond. Iwan blijft lachen.
Eric, die wat gangmaker betreft een aanwinst lijkt te zijn, vertelt hierop een hele serie kermis(t) moppen. Zoals: Het is groen en staat bij het reuzenrad? Kermit de kikker. Of: en het is groen en het plakt: Kermit de sticker.
Tessa spant de kroon met het is groen het beft: Kermit de likker
Eric beweegt nogal veel, wat Büllent tot de opmerking verleidt: “Dat je de eerste keer al zo te keer moet gaan” en maakt de vergelijking met een konijn.
Ant komt terug van mailtjes lezen en komt niet meer bij van het lachen. Vertelt het allemaal morgen wel, maar wil wel kwijt, dat iemand (ik dacht haar moeder) haar gevraagd heeft haar belofte om een “stripper” bij haar uitbraak na te komen. (was wat moeilijk te verstaan).
Ant duikt tussen Tessa en Eric en waarschuwt tesamen met Bianca Eric afstand te bewaren.
Hierna gedurende lange tijd stilte, totdat Tessa vraagt of Eric al slaapt, Iwan zegt: “hij (Eric) slaapt al”, waarop Eric antwoord: “je dacht, dat ik echt sliep”. Hij doet daarop nog even de wake-up call van gisteren na.
Daarna rust.
(Klein commentaartje: volgens mij gaat het er tussen Eric en Iwan om Tessa spannen. Tessa geniet ervan en doet er alles aan om het vuurtje een beetje op te porren.)
Oh kijk daar zijn ze en alle heren dragen zo'n mooie broek. Oh nee Iwan niet.
Iwan: wat een leuke dag
Tessa: ja ik ben echt benieuwd hoe het geworden is
Es: hoeveel hebben we verdiend?
Iwan: 400 gulden
iedereen gaat douchen en omkleden. Iwan is een boodschappenlijstje aan het maken.
Es: we vertrekken morgen, moeten we voor 2 dagen inkopen doen?
Tes + Iwan: neuh we nemen wel gewoon genoeg
Iwan: een flesje wijn natuurlijk
Tessa wil fruit
Tessa: jongens maak anders effe heel snel een lijstje
Iwan en Es: dat hebben we al!!
Iwan: koffie, thee en gel
Tessa en Esmeralda: alweer gel?!? je hebt net!!!
Iwan: neeh man die is alweer bijna op man
Iwan: uhhm wat zei ik nou net
Bianca: huh?
Iwan: ja er schoot me net iets te binnen om mee te nemen maar ik weet het niet meer
Tessa en Antonette gaan boodschappen doen
Iwan: zouden we nu misschien even mogen stofzuigen?
(geen reactie)
Bianca: mogen wij stofzuigen?
op de laptop komt binnen dat ze mogen stofzuigen
Iwan: he de stofzuiger is weg
Bianca: waar is de stofzuiger
Essie: nou die moet hier ergens wezen
Iwan: nee serieus hoor, hier is ie ook niet
Antonette is weer binnen dus blijkbaar geen boodschappen doen
Tessa: zeg kom je mee Antonette??
Ant: oh, gaan we al dan?
Tes: ja we kunnen wel gewoon gaan nu
we vragen het even
Tes: kunnen we al boodschappen doen?
ja dus want ze gaan
Iwan: doei, veel plezier
Tes+Ant: doei
Iwan: es, moet je boter?
Es: ja ik moet aan mijn vetgehalte denken
(vage reactie van Bianca)
Es: ik zei, wel met boter want ik moet aan mij vetgehalte denken. LUISTEREN!!!
Bianca: oh op die manier
Iwan: oei, suiker hadden we ook op moeten schrijven (hebben ze volgens mij ook gedaan)
zijn ze er nog (hij kijkt krampachtig een paar keer door het raam)
Esmeralda is aan het typen en Iwan is iets aan het zoeken volgens mij
Bul en Bianca zijn achter
Eric loopt wat rond
het is stil gevallen en heel saai
Tessa en Antonette verlaten de bus om boodschappen te gaan doen. Bianca wil haar e-mail gaan lezen. Eric is aan het douchen. Bewoners verzoek om te mogen stofzuigen. Nadat zij dat een keer of 4 gevraagd hebben krijgen zij toestemming van de redactie. Esmeralda: "Een droom komt uit!" Paniek, stofzuiger is zoek.
Essie zit achter de computer en leest e-mail aan Eric voor, ze lacht zelf het hardst om haar zware zonnesteek.
Bullent komt naast Essie zitten.
en staat nu weer en loopt weer naar achter om thee te halen en komt nu weer naast haar zitten.
Es: ik weet nooit wat ik terug moet doen als reactie. Ik vind het van mij nooit genoeg
Bul en Eric praten nu tegen elkaar maar ik versta er op de een of andere manier maar bar weinig van
Es laat Bul haar mailtjes lezen maar hij heeft ze zo te horen allemaal al gelezen
Es: is dat ketchup of curry?
Eric: curry
Es: jij voelt je lekkerder bij curry?
Eric: ja
een hoop gemompel allemaal nu
Bullent kucht, esmeralda doet hem na en al gauw doet iedereen even een kuch imitatie
Eric: ik lus iets, maar ik weet niet wat
Es: nou, we hebben koekjes, en bla bla bla
Bullent: ik vind die oranje broeken wat terughoudender(?), en die gele leuker
Eric: nou ik heb in ieder geval een leuk aandenken
Es: to cookie or not to cookie, that's the question
Bianca: no that is not the question, I want a cookie, not a half cookie
Es: why then
Bianca: because my ...(onverstaanbaar) is too big
Es: excuse me?
Bianca: not too big but bigger than it used to be
(het slaat allemaal nergens op)
De stofzuiger is terecht, wat een herrie maakt dat ding zeg
Es: don't stop never give up hold your enz
Bianca en Es houden een irritant Engels geprekje over "cookies". Grappig is wel dat Bianca een leuk Engels accent doet, waar Essie niet tegen op kan.
15.25 Stofzuiger eindelijk gearriveerd. Bianca maakt een hoop herrie met dat ding.
Bianca vraagt aan Eric: "Ben jij nou thuis opgehaald?" Eric bevestigt dit. Bianca moest zaterag om 08.15 uur in Hilversum zijn. Eric: "Ja dan zie je wel wie er belangrijker is he!"
Er wordt even door Iwan, Bianca en Esmeralda gesproken over hoe je je haar kunt blonderen. Iwan denkt dat het met de stofzuiger kan. Gewoon de zak eruithalen, en de warmte doet de rest. (?)
Esmeralda tegen Bianca: "Je wordt wel steeds bijdehanter he?"
Bianca wil langs Esmeralda die in de keuken bezig is. Es doet een beetje uitdagend en wil haar er niet door laten.
Bianca: "Hoe noemen ze jou ook alweer, huppelkutje?"
Es: "Zo noem jij me niet!
Na wat uitdagend geduw heen en weer passeert Bianca toch Esmeralda. (Es voelt zich duidelijk bedreigd door Bianca. Komt Bianca te dicht bij Büllent?)
Esmeralda gaat maar weer verder met gekke geluidjes maken.
16.00 Rust in de bus
16.10 Tessa en Antonette komen net terug met de boodschappen. Ze hebben alles opgemaakt tot het laatste dubbeltje.
Tessa geeft direct de gel aan Iwan. Iwan is meer geïnteresseerd in de krant. De aandelen WOL worden nog steeds gevolgd.
Tandenborstel voor Bianca.
Het artikel in de Aktueel staat waarschijnlijk in de krant
Iemand zegt: "Seki: Mijn kop moest rollen" (volgens mij Bianca?)
Iwan vraagt meteen: "Aktueel?"
Tessa: "Morgen zijn we weer in Nederland" (kunnen ze alle bladen kopen)
Tessa: "Ik begrijp niet waarom hij (Seki) in de Aktueel staat als hij helemaal niks met het programma te maken wil hebben."
Ze wil die Aktueel wel eens lezen.
Iwan: "Nou ik niet. Hij zegt toch wel dat jij een trut bent en dat ik toneel speel. Dus eh, waarom wil je het dan nog lezen?"
Ik heb Büllent en Esmeralda trouwens al een tijd niet gezien. (Slapen ze, of zijn ze buiten?)
Antonette ligt op de bank, ze heeft pijn aan haar buik. Op een gegeven moment zegt ze zelfs: "Het lijkt wel of ik ZWANGER ben."
Iwan biedt aan warme melk voor haar te maken, hij heeft tenslotte aan Jop beloofd voor haar te zorgen.
Bianca en Eric gaan naar buiten
Bianca tegen Eric: kun jij de deur even dichtdoen?
Eric: ja da doe ik wel
Zo te horen zijn Bianca en Eric aan het roken
Eric: heb jij vuur of nie?
daar ziitten ze dan, jut en jul, op de stoelen een sigaretje te roken. De zon schijnt
Bianca: morgen voor het eerst met de bus rijden
Eric: ja voor jou ook he
Bianca: ik denk dat alles uit de kastjes valt
Bianca: en vanavond hou je je mond als we gaan slapen!!
Eric: nee
Bianca: had jij nog een vakantie gepland
Eric: nee
Bianca: ik wel, ik zou met mijn vriendin op vakantie gaan, maar dat gaat niet door natuurlijk
Eric: waarom niet
Bianca: ja ik zit hier
Ze heeft ondertussen haar benen over Eric's knie gelegd
Ze hebben het over de keren dat ze in het water zijn gevallen
Eric: ik ga zo toch effe vragen of Antonette me wil knippen want het wordt veel te lang
Bianca: ja ze heeft mij ook geknipt en dat heeft ze goed gedaan
Eric: het is hier lekker dus ik ga ze effe roepen
hij loopt naar de bus
Eric: Allo!!
Iwan komt naar buiten
Eric: en dan kan antonette meteen de schaar meenemen
Iwan: nee die slaapt
Alleen Iwan is erbij komen zitten
Ze zitten lekker in het zonnetje, maar Iwan heeft zijn playboy meegenomen
Bianca: het was wel leuker geweest als het bij die clip zo'n mooi weer was
Eric: nou het was vies in het water vallen
Bianca: als het pijn doet bij je benen moet je het zeggen he
Eric: pijn doet? hmmmppff nou ik heb er verschrikkelijk last van hoor
Bianca: ja anders krijg ik straks weer ruzie
de zon komt en gaat de hele tijd
Eric: de zon moet wel blijven anders is het koud
Iwan zegt doei ik zit binnen lekkerder hoor
hij gaat snel naar binnen en doet de deur dicht
de zon komt weer
Eric+Bianca: jaaaahhh
de zon is weer weg
Eric+Bianca: nouuuu
Bianca: hoe zullen Paul en Nanda het nou hebben
Eric: .............
Bianca: zon kom nou
Bianca: jij staat op het punt om nou naar binnen te gaan
de zon komt weer
Eric: nee het is alweer goed
Bianca: raar gevoel he op die bank zitten?
Eric: over een paar weken weer
Bianca: ja dan zitten wij samen op de bank
ze lachen wat
Eric: nou ik ga me er niet druk om maken
Bianca: in Nederland zal het ook wel wennen voor ons zijn, met het hectisch boodschappen doen enzo
Eric: nou het interesseert me weinig
ze besluiten toch maar naar binnen te gaan, waar Antonette en Tessa ieder een bank in beslag hebben genomen. Ze liggen te slapen
Oh Iwan heeft een mop
Iwan: hoe maak je van een driehoek een lijntje?
Eric: nou?
Iwan: een ladyshave
er wordt niet echt om gelachen
Iwan vindt het toch te koud, en gaat weer naar binnen.
Na 10 minuten gaat het iets te hard waaien, en ze vertrekken ook naar binnen.
Iwan: "Hoe maak je van een driehoek een lijntje? Met een ladyshave."
De bussagiers zijn te moe om er om te lachen.
Antonette ligt nog steeds met op haar zij met haar handen om haar buik. Het lijkt of ze slaapt. Als ze echt zwanger is kunnen we nog lachen met die bus! Zien jullie het al voor je, dat Jop in de studio het goede nieuws krijgt van Sylvana?
Nou ik wordt nog moe van die slapende mensen dus ik hou het hier effe bij hoor
Bianco rommelt wat in de keuken. Zo te zien heeft ze nog nooit eerder koffie gezet. Vraagt om een doekje, en snel! Ridder Iwan schiet te hulp.
Antonette is ook wakker en zit wat te snoepen.
Iwan is een peertje aan het snijden, het is een beetje een nat peertje volgens hem (?)
Tessa komt ook weer in beeld, en rommelt wat in de keuken. Ze gaan geloof ik koken, ik hoor ze praten over snelkookrijst en bevroren kip.
Iwan vraagt wie er koffie wil. Antonette en Tessa zijn inderdaad aan het koken, Tessa is vlees aan het snijden. Iwan is blij dat ze morgen weer gaan verhuizen. Hij vindt het leuk dat er weer wat gebeurt.
Ze denken dat ze weer naar Brabant gaan. Iwan wil wel naar Maastricht. Als ze maar niet binnen staan. Iwan weet in Maastricht nog wel een leuke uitbraak. Ik hoor opmerkingen over Baileys (dat wil Antonette toch drinken als ze een uitbraak heeft?)
Antonette en Tessa hebben het over maandverband, nav een opmerking van Iwan dat er weer een nieuw merk uit was gekomen.
Hij vertelt dat er maandverband is dat je kunt uitwassen en hergebruiken.
Tessa: "Gadverdamme!"
Antonette: "Zo ging dat vroeger ook."
Antonette: "Ik slik gewoon de pil door."
Tessa: "Ja ik slik hem ook door."
Antonette is één keer ongesteld geweest in de bus. Dat was uitgerekend toen ze uit Den Haag waren geëvacueerd en in een hotel zaten.
Antonette: "Maar een goede kapitein vaart ook over de rode zee."
Er wordt wat gelachen.
Door het eten gaan paprika's. Ik heb van de week iemand horen zeggen dat hij/zij dat niet lustte, maar weet niet meer wie.
Bianca zit achter de laptop en krijgt bericht van de redactie. Ze mogen vanaf 9 uur (morgen?) de w.c. niet meer gebruiken. De vakantie is afgelopen.
Ze speculeren wat over de verdere regels (geen communicatie met buiten, niet met schoenen op het bed lopen, vanaf maandag weer werken).
Ze vragen de redactie of ze morgen ook de zomertassen krijgen. De kleding schijnt nogal te lijden gehad te hebben onder de survival week. Vooral opmerkingen over kapotte schoenen.
Bianca gaat verder: "En -verdrietig of niet- iemand heeft zich teruggetrokken in de douche zonder microfoon.
Dat kunnen wij niet toestaan. Anders kunnen we de 1april grap van de camera in de douche waar gaan maken."
De bussagiers vragen wie zich niet aan de regels heeft gehouden. Tessa en Antonette zeggen dat zij het niet waren.
Bianca zegt zeker te weten dat het Esmeralda was die in de douche heeft zitten huilen.
Er mogen er 2 bellen, Antonette wil graag bellen.
Bianca leest voor: "Is Antonette niet net geweest met bellen?"
Antonette heeft vorige week voor het laatst gebeld.
Redactie meldt dat de zomertassen niet worden gegeven zolang het koud is.
Iwan: "Maar de kijker wil toch ook wat?"
Tessa vraagt hoe het nou zat met het fluisteren. Iwan zegt: "Nee joh, laat maar."
Bianca leest voor: "Rond kwart over 8 kan Tessa bellen."
Iwan zit wat te spelen met de fotocamera en zegt: "Maandag hebben we een volle diskette ingeleverd."
Antonette zegt dat het eerder is geweest. Zaterdag volgens haar. Ze hadden foto's gemaakt toen het nog mooi weer was.
Iwan: "Zeg maar dat we hem bijna vol hebben." (Heeft de redactie om foto's gevraagd?)
Ik ga even eten, iemand die over wil nemen?
Op de achtergrond leest Iwan iets over Manuela Kemp.
Tessa geeft commentaar en heeft het over "een ordi dame".
Iwan moet Ketjap, sambal, kerriepoeder en kipkruiden zoeken van Tessa.
(hij noemt vanalles op,shoarmakruiden, organo,basilicum etc, voordat hij eindelijk de kipkruiden heeft gevonden)
Tessa leest van de verpakking de gebruiksaanwijzing aandachtig: wrijf de kipdelen geheel in...
Tessa herhaald voor het gemak nog maar even dat ze het "wel leuk" vond vandaag, alleen jammer dat het ging regenen.
Iwan ontdekt "de nieuwe Libresse"
Tessa vind maandverband niets
Iwan: er is ook maandverband dat je kunt gebruiken en wassen, zodat je ze weer opnieuw kunt gebruiken.
Tessa: gatver
Antoinet: dat was vroeger heel normaal hoor
Tessa: m'n moeder vertelde dat ook weleens over vroeger enzo, ging met van die gordels ook zo
Bianca: ik ben nu ongesteld
Tessa: ik moet dat hier niet hebben hoor
Antoinet: de eerste dag was ik het, maar ik slik de pil nu gewoon door, heb dat aan m'n huisarts gevraagd en dat mag, ik slik een hele lichte pil, dus ...
Antoinet verteld over een gesprekje wat ze had met Jop & Aziz, die er nix van snapte dat ze niet ongesteld werd.Antoinet heeft ze uitgelegd dat ze dus gewoon de pil doorslikte en niet een week onderbreekt,....Jop zei dat het heel slecht is om te pil door te slikken
Tessa: ik word altijd ongesteld als ik op vakantie ga, 1 dag voordat ik de bus inging..
(bla bla bla)
Volgende praatje, gebruik van wc papier en hoelang je op het toilet zit.
Antoinet: als je langer zit hoef je toch niet de hele rol te gebruiken om je kont af te vegen??
Bianca zit voor de laptop .
Ze willen van de redactie weten hoelaaat ze morgen weggaan....
en wie er vanavond mag bellen en wanneer.....
Om tien uur morgenochtend vertrekt de bus naar een nieuwe locatie
Vanaf negen uur mogen er geen dingen meer gebruikt worden (douche, toilet, niet doortrekken, keuken e.d.)
Iwan wil weten waar ze naartoe gaan..
Redactie: vanaf morgen is de vakantie weer afgelopen....
Tessa: dus regels gaan aangescherpt worden
Iwa"n: goedzo Tessa....
Tessa: dat betekent dat vanaf morgen
Redactie: dat betekent onder andere,
Iwan: geen communicatie met buitenstaanders, niet met schoenen op het bed....
Iwan: oh, vanaf maandag, dan hoeven we morgen, zaterdag en zondag niet te werken....maken we er een gezellig weekend van....
Iwan vind de komkommer het lekkerste in flinterdunne plakjes
Tessa weet niet hoe ze dat moet doen
Iwan : met een kaasschaaf
Redactie: doordat er vakantie was, is er nogal wat contact geweest met ons, maar de communicatie verloopt nu voornamelijk weer via de laptop.
Deze week is er weer een paar keer gefluisterd in de slaapkamer
Bianca: van mij weten ze het....ik kon er nix aan doen vanwege m'n stem
Redactie: en er heeft iemand zich teruggetrokken,in de douche, zonder microfoon, dat kunnen wij niet toestaan
Bianca: ow, dat was Esmeralda
Tessa: ja, dat weten we, dat weet iedereen dat dat tegen de regels is.
Redactie: anders kunnen we de 1 April grap van de camera in de douche , wel waar maken
De passagiers willen de naam weten van diegene die zich teruggetrokken had.
Ze weten zeker dat het om Esmeralda gaat.
Bianca typt: wie dan??
Redactie:er mogen er 2 bellen.
Tessa: Esmeralda en Bullent hebben allebei al gebeld....
Bianca: ik ook al
Tessa & Antoinette willen bellen
Antoinet rent naar buiten om de was binnen te halen..(het regent)
Redactie: is Antoinette niet net geweest met bellen?
Tessa: nee, dat was vorige week
Redactie: heb je het weer gezien, lekker he?
Bianca: ja, het lijkt wel zomer..
Redacie: zolang het koud is, geen zomertassen!
Tessa: maar wat was dat nou met dat fluisteren???( ) (2x)
Redactie: rond kwart over 8 mogen ze bellen
(voor de goede orde, Bianca zit nog steeds achter de laptop, de anderen willen vanalles weten en vragen dus vanalles)
* Quenda® heeft een psychedelisch t-shirtje van Antoinette in beeld nu.
Erik ligt nog steeds op de bank te slapen, en Bullent en Esmeralda (waarschijnlijk)samen in bed.
De laptop gaat weer dicht.
Antoinette vind het jammer dat ze morgen weggaan,Iwan vind de plek echt geweldig...
Antoinette verteld dat ze erg chaotisch is met brieven schrijven en de helft vergeet als ze bijvoorbeeld Jop schrijft.Iwan houd ook niet van brieven schrijven (Bianca vroeg of ze eigenlijk wel mag schrijven wat ze vandaag hebben gedaan)
het geluid gaat harder omdat Iwan iets vraagt aan Tessa...(nogal zacht)
Hij wil weten "wat er nou dan eigenlijk aan de hand is"
Tessa:"neej, laat maar....
(hoor , volgens mij Iwan zeggen "ze is gewoon verliefd"...maar ik weet het niet zeker omdat het geluid erg vervormt....)
Tessa zegt weer, "laat nou maar"
(later iets van : dat zeg ik je strax wel
* Quenda® wil slaapkamerstreams!.
ze hebben het over hoe gemakkelijk het eigenlijk is om dom te zijn
Iwan: je word dan niet gehinderd door enige kennis
Antoinet: je hoeft nergens over na te denken
Tessa: B l o n eehhhh...
Bianca heeft het nu over een mailtje van hotmail...
Tessa: ow, je wilt m'n mailtje zien?
* Quenda® gaat eten.
Niets bijzonders dus. Waarom staat de stream niet op binnen?
Iwan merkt op dat zijn horloge vaak in beeld is geweest, bij het tandenpoetsen en het scheren. Hij heeft het over een gemiste kans. (had ie zijn horloge willen laten sponsoren?) Vervolgens meldt hij dat hij een horloge van f 2.000,- niet te duur vindt.
Antonette: "In geen 2000 jaar!"
20.00 Eric wordt nog steeds geknipt.
......
Iwan is helemaal op dreef en maakt aan de lopende band lol en grapjes.
Niet goed te volgen.
Ant vindt dat zij er niet uitgestemd mag worden, want anders kan zij de kapsels niet bijhouden.
'En dat kan niet he Iwan, dat je kapsel niet meer goed zit? zegt Ant.
Iwan: Dus dan ga je ervan uit dat ik bij de laatste 3 zit.
Ant: ja, eigenlijk wel.
Tessa: wie zou er nu op 1 staan?
De rest vindt dat niet echt spannend en Tessa zegt dan maar: Ach, boeie hoor die stand.
Iwan: nou, je begint er anders wel steeds over!
Antonette is klaar met Eric zijn kapsel.
Eric: Joppie, je vriendin knipt echt toppie!
Iwan een Tessa doen hun kermisgeluiden maar weer eens.
Stream schakelt naar slaapkamer, waar Esmeralda en Büllent in bed liggen te praten met Antonette. Zo te zien is Bianca er ook bijgekomen. Het is niet helemaal duidelijk, de stream zuigt weer... Geluid heb ik nog wel, beeld staat stil.
Ant gaat zo bellen, maar Bianca is haar net begonnen te masseren.
Zo te horen zijn de stukjes in de kroeg geschreven, ik hoor steeds dat ze erg dronken waren.
*** (Over dronken gesproken; de mensen die naar de Clown gaan wens ik veel plezier!!!) ***
Esmeralda: "In mijn oren klinkt het nu alsof je die kaart wil."
Büllent ontkent dit.
Hij is te ver gegaan. Hij heeft 2 keer bij Bert gebeld. Dat weten ze natuurlijk, en dat met die bal (?)
Esmeralda vraagt waarom Büllent zich zo gedraagt.
Büllent zegt dat hij in een baldadige bui is, en dat hij eigenlijk wil gaan slapen voordat het verder gaat.
Esmeralda: "Het leek vandaag wel alsof je in een soort roes zit."
Büllent: "Ik was gewoon blij dat alles goed was gegaan."
Toen hij in bed lag ging hij nadenken, en bedacht dat hij daar wel 4 kinderen heeft zien staan (?). Hij gaf extra gas, en nog ff meer gas, niet wetende dat er zoveel power onder zat dat het mis ging. Hij was er niet bewust op uit, maar het is gebeurd. Hij heeft er rillingen van...
Bul&Es in de slaapkamer
Bul: kijk me niet zo aan wil je..
Es; ja, als je het maar weet
Bullent gaat uit bed
Esmeralda tegen Bullent, die op het toilet zit.
Es:weet je wat het ook kan wezen, die vitaminepillen, ik heb er ook een beetje last van, dus misschien hebben die vitaminepillen wel een laxerende werking.
(Es maakt de hele tijd, *snif*snif* geluiden)
Bullent heeft z'n zender niet om
Es: ja,ja, zeg nog maar even nix, want je hebt je zender niet om...
Bul:.....
Bulent kwam terug met een banaan en de streams laten nu een verlaten schommelbankje zien.
Antoinette neemt nu plaats op het bankje.
geluid is weg
* Ossie denkt: waarom belt ze dan ook net wanneer iedereen naar de clown is?.
Tessa en Iwan zitten aan het tafeltje samen op een blaadje te schrijven. Ze doen een spelletje.
Iwan: "Het maakt niet uit, je hebt toch gewonnen."
Bianca mompelt iets onverstaanbaars.
Tessa (schril): "Euh, het is wel rosé die naar je kop stijgt. Sjonge."
Eric schiet ineens in de lach als hij Tessa aankijkt.
Wat voor spelletje doen ze toch. Ik hoor Tessa tellen (wel tot 32), maar begrijp niet wat ze doen.
Tessa: "We hebben gelijk." (doelt op gelijke stand)
Iwan: "Gefeliciteerd."
O, wat kan dat mens toch gillen met die pokkestem (sorry).
Tessa tegen Eric: "Waar haal jij die onzin vandaan met die 30 centimeter?"
Rosé stijgt weer naar haar kop, dit meldt ze ook.
Ik kan niet goed tegen die griet, en vind het mooi geweest voor vandaag. Tessa teut kan ik niet verdragen....
The server is unable to fulfill your request due to extremely high traffic. Please attempt your request again (if you are repeatedly unsuccessful you should notify the site administrator).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |