Ja leg dat maar eens uit. Dat iemand met een bitterbal werd aangevallen. En dat de de dochter van de dader er met een frikandel overheen wilde gaan. Door de frikandel in zijn reet te duwen.quote:
Ach, de Britten hebben Naomi Campbell die om de haverklap journalisten een pak rammel geeft. Ik ben maar gestopt met het kijken van 'Entertainment Tonight' trouwens, 't is gewoon niet bij te houden.quote:
Zo erg hebben wij het zelfs nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef popolon het volgende:
[..]
M'n vrouw leest de US Weekly.Lekker trashy magazine.
www.primeurjagers.nlquote:Paul Schulten teleurgesteld in Patricia Paay
Dit bericht is geplaatst op 03-03-2010 om 10:02:00
Mode ontwerper Paul Schulten reageert kattig op de actie van Paay omdat..
het tenslotte zijn feestje was waar Paay de roddeljournalist Ger Lammens een bitterbal op zijjn hoofd plette, waar vervolgens heel showbizz NL zich druk over ging maken.
Ik vind het niet zo gepast om je op de party van een ander zo te gedragen. Ik heb Patricia achteraf wel gesproken. Het blijft een heel goede vriendin van me. Maar het was onhandig en onnodig.”
Paul vervolgt: „Zoiets kan in een opwelling gebeuren. Maar het gebeurt wel tijdens andermans feestje. Het ging zondag om een hommage aan de overleden Edgar Vos. Dus het was al een beladen avond.”
Paul vergeet echter 1 ding: niemand had aandacht besteedt aan zijn feestje als dit niet was gebeurd en nu kreeg het de volle aandacht!
Die zijn idd erg.quote:
Ik vraag me het ook al enige tijd af. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ze kan, behalve mooi zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Presteert dat vervelende wicht dan meer dan 'de dochter van' zijn?
De SHO-tijd bestaat nog steeds hoor. We hebben het alleen niet meer over Volendam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef Anniebab het volgende:
Hoi, moest hier ff snuffelen, k mis de SHO- tijd soms, zat net een paar oude topics te lezen, van de palinggate. Mooie tijd....
ga straks even uitzendinggemist kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Duderella het volgende:
Nu in Gehaktdag op Nederland 3: Ptwish!
De SHO-tijd is van alle tijden, met wisselende hoofd- en bijrolspelers.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Duderella het volgende:
De SHO-tijd bestaat nog steeds hoor. We hebben het alleen niet meer over Volendam.
Neh. Ik hoopte nog even dat ze Eddem zo gek hadden gekregen om in de uitzending te komen. Dat zou wel wat spektakel hebben opgeleverdquote:Op zondag 7 maart 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De SHO-tijd is van alle tijden, met wisselende hoofd- en bijrolspelers.
Was dat Gehaktdag iets?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef Ole het volgende:
Taalvouten sijn niet van mei![]()
[..]
www.primeurjagers.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |