abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 11:51:36 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_78584374
quote:
Patricia Paay heeft zich gisteravond weer eens van haar beste kant laten zien.

Bij de modeshow van Paul Schulten drukte La Paay hete bitterballen op het hoofd van roddeljournalist Ger Lammens.

Patricia is al enige tijd woedend op de journalist. Zij beweert dat Ger zich, vlak na haar scheiding van Adam Curry, als goede vriend heeft voorgedaan en zo de moeder van Patricia heeft gebeld. Zij zou vervolgens tekst en uitleg hebben gegeven.
Een bitterbal.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_78584435
Zo zie je maar, zo'n borstvergroting maakt er wapens van . Oh wait
  maandag 1 maart 2010 @ 11:57:09 #3
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78584562
Wat een bal, die Ger...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2010 @ 12:13:35 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_78585271
Ken je Jan Everse Static ? Doet het me aan denken.

Die werd als trainer van FC Zwolle ontslagen na een bitterbal incident.

Serieus. Google maar eens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2010 @ 12:16:38 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_78585353
Hoe een schaal met bitterballen het einde van Jan Everse bij FC Zwolle inluidde.

Het incident is eigenlijk te bizar voor woorden. Vrijdag, voor aanvang van het duel in de eerste divisie tussen FC Zwolle en BV Veendam, wordt de vrouw van Zwolle-trainer Jan Everse naar een andere zitplaats gewezen – ze zou op de verkeerde plek zitten. Na afloop van de wedstrijd spreekt Everse de betreffende medewerker facilitaire zaken aan op het ogenschijnlijk onschuldige voorval.

Als de oefenmeester even later met zijn vrouw nababbelt in het spelershome van het Oosterenk Stadion, komt dezelfde medewerker van de club langs met een schaal vol bitterballen. Hij passeert Everse, waarna de 55-jarige Rotterdammer het gevoel heeft genegeerd te worden. Er ontstaat een woordenwisseling waarin Everse agressief wordt en de jongen vastpakt. Het bestuur van FC Zwolle stelt Everse daarop op non-actief.

Everse zelf is zich van geen kwaad bewust. Hij geeft aan de jongen op normale toon te hebben aangesproken op zijn gedrag en heel even bij de onderarm te hebben gepakt.

Volgens de clubleiding staat het incident met de bitterballen niet op zichzelf, de Zwollenaren ergeren zich al langer aan de hoofdtrainer.

De eerste problemen deden zich een jaar geleden voor. In de contractbesprekingen met de club eiste Everse een verbintenis voor onbepaalde tijd en meer zeggenschap in het technische beleid van FC Zwolle. Volgens de trainer had algemeen directeur Gerald van de Belt geen verstand van voetbal en was hij de enige binnen de betaald voetbalorganisatie met verstand van zaken. Het bestuur weigerde in eerste instantie in te gaan op de eisen van Everse, maar na tussenkomst van voormalig voorzitter Gaston Sporre kwamen de twee partijen alsnog tot een overeenkomst.

Het is het begin van een moeizame relatie tussen trainer en bestuur. Everse blijft zich negatief uitlaten over het beleid van de Zwollenaren. Door de goede resultaten en de steun van supporters en spelers aan de voormalig voetballer van Feyenoord en Ajax, grijpt de club echter niet in.

Het incident met de bitterballen is nu de druppel. Voorzitter Ronald van Vliet geeft bovendien aan dat Everse zich ook op andere vlakken heeft misdragen. Zo zou hij meerdere keren met voetbalschoenen op het tapijt in het stadion hebben gelopen en in de dug-out niet altijd de juiste jas dragen.

In de ogen van Everse heeft het bestuur in het conflict met de facilitair medewerker nu de stok gevonden waarmee het de trainer kan slaan. Everse heeft een advocaat ingeschakeld en doet er alles aan zo snel mogelijk terug te keren op het veld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 maart 2010 @ 12:29:26 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_78585828
Jaja, is dit hetzelfde als die journalist die "in elkaar geslagen" werd door de beveiliging van Balkenende? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / Miss SHO maandag 1 maart 2010 @ 14:20:02 #7
22592 crew  Ole
pi_78590337
Had ze die niet ook al een glas champagne in zijn gezicht gegooid?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 1 maart 2010 @ 14:21:12 #8
22592 crew  Ole
pi_78590391
Ah, tegen de muur gegooid
quote:
Patricia Paay gooit journaliste tegen de muur
1-9-09 12:06"Volgende keer kan ze weer een dreun krijgen"
>> 123456

Patricia Paay
De sfeer was natuurlijk al om te snijden tijdens de modeshow van Paul Schulten afgelopen zondag, omdat hier de eerste confrontatie tussen Patricia Paay (60) en Adam Curry plaats vond sinds hun veelbesproken breuk. Maar de diva had met nog een tweede persoon een appeltje te schillen. Een ruzie over een interview leidde tot een ordinair handgemeen tussen Patricia Paay en Vanessa Bontje, een verslaggeefster van De Telegraaf. Patricia beschreef de catfight maandagavond in Shownieuws. "Ik pak haar beet en ik schud en ik gooi haar zo tegen de muur aan! Ik was zo ongelofelijk kwaad."

Aanleiding van de ruzie was een interview met La Paay dat Vanessa Bontje, de rechterhand van Wilma Nanninga, afgelopen mei paginagroot in De Telegraaf plaatste. Patricia zegt dat het interview nooit heeft plaatsgevonden. Daarnaast zou Vanessa Bontje het interview met Patricia gebruikt hebben om ook met Adam Curry een gesprek te ontlokken. "Ik heb haar absoluut nooit gesproken. Ze zegt dat ze me in Engeland heeft gebeld, maar dat nummer heeft ze niet eens", aldus het HGT-jurylid.

Het handgemeen heeft de lucht niet geklaard tussen de twee vrouwen. "Ze is nog niet klaar met me. De volgende keer, als ik haar tegenkom krijgt ze weer een dreun van me," belooft de zangeres. Volgens Wilma Nanninga van De Telegraaf is er wel degelijk telefonisch een interview geweest.
pi_78590505
Ze doet ook alles om aandacht te krijgen.
  Moderator / Miss SHO maandag 1 maart 2010 @ 14:27:37 #10
22592 crew  Ole
pi_78590709
quote:
Wie is aandachtsziek: Patricia Paay of Ger Lammens?
Dit bericht is geplaatst op 01-03-2010 om 13:05:00
Roddeljournalist Ger Lammens heeft nog nooit zoveel aandacht gekregen...
in zijn leven. Paay drukte gisteravond een bitterbal plat op zijn hoofd en vandaag is Ger Lammens hot news. Uiteraard bevalt dit Ger uitstekend want in een klap sta je in de belangstellling.

En dat is iets waar Ger al jaren van droomt: bekende Nederlander worden. Een kwaal waaraan meer collega's lijden en tja dan pleegt Paay deze voor Ger prachtige actie en in 1 klap ben je even een BN"er.

Het none verhaal over de bitterbal wordt sinds gisteravond breed uitgemeten op Ger's Twitter ( ook een manier om aandacht te zoeken). Dus wie is hier de aandachtsjunk?.......
linkje naar foto
http://www.ad.nl/static/F(...)7.jpg?20100301133248
pi_78591386
quote:
Ook Christina Curry woest op journalist van onze redactie
AMSTERDAM - Dochterlief Christina Curry reageert op de bitterballen-actie van haar moeder

Op haar Twitter-pagina schrijft zij: "Volgende keer stop ik een frikandel in Ger Lammens z'n anus, met de groeten van mijn moeder."

Patricia Paay viel de journalist gisteravond aan bij de modeshow van Paul Schulten.
Mijn god, wat een trieste bedoening weer. Adam, een van mjin helden heeft er goed aangedaan dit achter zich te laten.

En de jurk die ze aanheeft, ze denkt dat ze 16 is
  maandag 1 maart 2010 @ 16:59:06 #12
18026 Thelonious
le samouraï
pi_78597007
quote:
'Patricia Paay plande aanval'

Patricia Paay zou al vóór de modeshow van plan zijn geweest de journalist te belagen met bitterballen.

Haar manager liet vandaag weten dat de actie 'ineens bij haar opkwam', maar dit lijkt niet het geval te zijn.
Patricia zou namelijk vooraf diverse fotografen hebben gewaarschuwd. "Let maar op wat ik ga doen", zou La Paay hebben geroepen.

Patricia drukte bij de modeshow van Paul Schulten uit woede een bitterbal op het hoofd van journalist Ger Lammens plat.
Bron
Keeping an eye on the world going by my window.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:01:14 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78597107
Die foto. Zie je zo een pruik bovenop een jurk weglopen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO maandag 1 maart 2010 @ 17:01:18 #14
22592 crew  Ole
pi_78597110
Tjeemig waar gááát dit eigenlijk over
pi_78597190
Ah gut, de oude graftak was natuurlijk al een hele week niet in De Telegraaf of Shownieuws verschenen.

Wat een sneu persoontje is het ook geworden zeg. Hoe rap kan je gaan van iemand die gerespecteerd werd om hoe ze met de scheiding omging naar alsnog een Patty Brard 2.0
  Moderator / Miss SHO maandag 1 maart 2010 @ 17:04:41 #16
22592 crew  Ole
pi_78597269
Ik heb mijn fanshirt maar weggegooid
  maandag 1 maart 2010 @ 17:26:48 #17
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_78598146
Zonder curry in ieder geval.
pi_78598771
pi_78610867
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Copycat het volgende:
Die foto. Zie je zo een pruik bovenop een jurk weglopen.
pi_78610894
Kansloos

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 21:32:11 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 23:12:15 #21
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78617351
Gelijk heeft ze!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:26:34 #22
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_78618586
Stom wijf .
  maandag 1 maart 2010 @ 23:55:53 #24
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_78619493
Ga nou maar gauw een kist uitzoeken vieze aandachtshoer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:40:16 #25
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_78620958
Kan iemand mij vertellen waar zij ooit goed in was om al die publiciteit verdiend te hebben? Het wordt steeds triester met die Paay. Blijkbaar is die dochter van haar ook net zo publiciteitsgeil. Overal op reageren, terwijl ik mij afvraag waarom zij zoveel publiciteit verdient.
pi_78621724
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar zij ooit goed in was
Als ze ooit serveerster was geweest, was ze daar waarschijnlijk niet goed in. Ze kan de bitterballen niet eens bij zich houden.
pi_78626042
volgende keer dauw ik een frikandel in ger lammens z'n anus, met de groeten van mijn moeder.
about 22 hours ago via web

http://twitter.com/chrissiecurry
Twinning = boring
pi_78626187
Gister een intervieuw met die man gezien die de bitterbal op zijn kop kreeg, al net zo'n triest figuur als Patricia zelf. Mijn hemel... de tv was toen snel uit.
pi_78627053
quote:
AMSTERDAM - Christina Curry is slecht te spreken over haar samenwerking met de Avro. De dochter van Patricia Paay en Adam Curry werd uitgenodigd als mystery guest in het programma 'Take it or Leave it'.

© NU.nl/Chris HeijmansHet optreden beviel haar allerminst. Curry klaagt dat ze weinig respectvol is behandeld. "Ik moest plaatsnemen in een heel kleine kleedkamer waar ik vier uur lang moest wachten voordat ik mocht verschijnen."

"Niemand keek naar mij om. Ik kreeg maar één glaasje drinken", vertelt Curry in De Telegraaf. Christina belde haar moeder om haar onvrede te uiten. Die adviseerde haar te doen wat haar hart haar ingaf. "Ik besloot toch maar te blijven, maar voor mij was de lol eraf."

Respect

"Toen ik eindelijk mocht opdraven ging het panel te rade wie de mystery guest was." Ook dat verliep niet naar Curry's tevredenheid.

"Ik werd weggezet als 'dat vervelende kind', 'die dochter van'. Ik wist niet wat ik hoorde. Er was geen enkel respect."

Vergoeding

Als klap op de vuurpijl zou Curry een vergoeding van 850 euro voor haar optreden nooit hebben gekregen. "Het geld kan ik hartstikke goed gebruiken nu ik in Londen op mezelf woon", vertelt ze.

De Avro laat weten dat het geld wel degelijk is overgemaakt en dat de vertraging van betaling is opgelopen bij het Britse agentschap van Christina.

© Novum

Wat een verwende blaag die Christina. Bleeegh.
pi_78627132
Oh wacht, even twitteren aan iedereen hoe vervelend het wel niet is bekend te zijn en aandacht te krijgen.
quote:
En 99% van de tijd als ik NIES is het al nieuws. Kan ik ook niks aan doen.
4 minutes ago via web Ohohoh wat zijn nederlanders toch jaloers. Blijf maar gewwon lekker safe doen, daar kom je echt ver mee.
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 maart 2010 @ 11:42:01 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_78629273

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 02-03-2010 11:46:15 (Doe eens niet) ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:43:20 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78629324
Presteert dat vervelende wicht dan meer dan 'de dochter van' zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:48:47 #33
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_78632026
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Zelfs doen alsof ze knap is, is te veel gevraagd voor deze bimbo.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2010 @ 13:00:10 #34
22592 crew  Ole
pi_78632485
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Ze krijgt heeft al sterallures!
quote:
Christina Curry gekwetst door Avro
Uitgegeven: 2 maart 2010 08:03
Laatst gewijzigd: 2 maart 2010 08:02

AMSTERDAM - Christina Curry is slecht te spreken over haar samenwerking met de Avro. De dochter van Patricia Paay en Adam Curry werd uitgenodigd als mystery guest in het programma 'Take it or Leave it'.
© NU.nl/Chris HeijmansHet optreden beviel haar allerminst. Curry klaagt dat ze weinig respectvol is behandeld. "Ik moest plaatsnemen in een heel kleine kleedkamer waar ik vier uur lang moest wachten voordat ik mocht verschijnen."

"Niemand keek naar mij om. Ik kreeg maar één glaasje drinken", vertelt Curry in De Telegraaf. Christina belde haar moeder om haar onvrede te uiten. Die adviseerde haar te doen wat haar hart haar ingaf. "Ik besloot toch maar te blijven, maar voor mij was de lol eraf."

Respect

"Toen ik eindelijk mocht opdraven ging het panel te rade wie de mystery guest was." Ook dat verliep niet naar Curry's tevredenheid.

"Ik werd weggezet als 'dat vervelende kind', 'die dochter van'. Ik wist niet wat ik hoorde. Er was geen enkel respect."

Vergoeding

Als klap op de vuurpijl zou Curry een vergoeding van 850 euro voor haar optreden nooit hebben gekregen. "Het geld kan ik hartstikke goed gebruiken nu ik in Londen op mezelf woon", vertelt ze.

De Avro laat weten dat het geld wel degelijk is overgemaakt en dat de vertraging van betaling is opgelopen bij het Britse agentschap van Christina.

© Novum
pi_78636051
ik had hier nog niet gepost wat is dat wief toch diep gezonken
pi_78637067
Ik wist niet eens dat de AVRO nog bestond.
Go hard or go home
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2010 @ 19:15:00 #37
22592 crew  Ole
pi_78647651
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Wel op de hoogte blijven he SOL.
Hoewel het inderdaad te erg voor woorden is
pi_78648001
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Wel op de hoogte blijven he SOL.
Hoewel het inderdaad te erg voor woorden is
ik wist het wel, had gister een stukje boulevard gezien Ik begin alleen een goede gate te missen inmiddels, Frans Bauer die een Tiger Woods doet ofzo
  Admin dinsdag 2 maart 2010 @ 19:24:36 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78648094
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Ole het volgende:

[..]

linkje naar foto
http://www.ad.nl/static/F(...)7.jpg?20100301133248
Ger Lammens dus
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Nee hoor, het is RODDEL " journalist" van een of ander BAGGER blad die zo diep gezonken is, breeduit meten op twitter, alle VRIENDJES pikken het op et voila " HET schandaal" is een feit.
Mooiste Twitter was wel deze
quote:
Als jullie haar spreken, vraag haar dan wat zij 'in dat doosje' bij zich had in die kamer in Marbella. Waar Sue (van Spooky) ook bij was...
Spooky en Sue, dat is goddomme 30 jaar geleden, WIE is er nou gezonken en teert er een heel leven verder op OUDE MEUK?
Ik denk deze RAT.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 2 maart 2010 @ 19:25:32 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78648136
Ik kan zo bij een baggerblad komen werken met m'n HOOFDLETTERS!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2010 @ 19:26:32 #41
22592 crew  Ole
pi_78648193
oeh heb je gisteravond die Lammens nog gezien? Ik zal ff zoeken!
Bij Shownieuws geloof i. Gedroeg zich ook als een klein kind

Hier!

http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=149786

late editie:
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=149193
pi_78648303
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Ole het volgende:

Hier!

http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=149786
oh dan heb ik misschien wel een stukje shownieuws gezien
  Admin dinsdag 2 maart 2010 @ 19:30:29 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78648357
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Ole het volgende:
Nee? Lazien!

Al die roddeljournalisten gedragen zich zo op Twitter, wat een kleuters, en teren op eeuwenoude succesjes, let op het " jes"
Die dikke van shownieuws is aardig ( koningshuisnieuws) en Peterweetikveel ook van shownieuws is ook aardig.
Rest is echt euhm, anders
Ik moet me echt vaak voorhoudenj dat hopelijk niet alle journalisten zo zijn.
Ze hebben schijt aan de lezer, ze hebben schijt aan klachten, hebben onderling onbedaarlijke lol als er idd iemand (terecht) klaagt, deceptie toch wel.

Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2010 @ 19:31:35 #44
22592 crew  Ole
pi_78648416
  Admin dinsdag 2 maart 2010 @ 19:33:26 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78648511
Aha, er klopt dus inderdaad iets niet met die man
Es kijken,
ik ga voor kamp Paay

Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2010 @ 19:36:50 #46
22592 crew  Ole
pi_78648654
Was bijna vergeten dat ik dit gisteravond laat nog gezien had

Maar op de kleuterschool zijn kinderen nog beschaafder
  Admin dinsdag 2 maart 2010 @ 19:40:19 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78648841
Tsjongejongejonge
Wat een volk, die Lammens is ook een jankerd en geen haar beter En nu nog een oplichter ook
Lammens Gate

Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2010 @ 19:42:15 #48
22592 crew  Ole
pi_78648935
Dat van die 5000 euro van Bassie was dus wel waar he! "Even een slechte planning met terugbetalen"of zoiets
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:43:49 #49
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78649031
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef yvonne het volgende:
Aha, er klopt dus inderdaad iets niet met die man
Es kijken,
ik ga voor kamp Paay
Ik ook hoor. Zoals ik al zei: Ptwish heeft groot gelijk.

Ik hoop dat de bitterbal nét uit het vet kwam.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2010 @ 19:45:37 #50
22592 crew  Ole
pi_78649130
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Zoals ik al zei: Ptwish heeft groot gelijk.

Ik hoop dat de bitterbal nét uit het vet kwam.
Straks gaat hij haar nog aanklagen wegens letsel of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')