Een bitterbal.quote:Patricia Paay heeft zich gisteravond weer eens van haar beste kant laten zien.
Bij de modeshow van Paul Schulten drukte La Paay hete bitterballen op het hoofd van roddeljournalist Ger Lammens.
Patricia is al enige tijd woedend op de journalist. Zij beweert dat Ger zich, vlak na haar scheiding van Adam Curry, als goede vriend heeft voorgedaan en zo de moeder van Patricia heeft gebeld. Zij zou vervolgens tekst en uitleg hebben gegeven.
quote:Patricia Paay gooit journaliste tegen de muur
1-9-09 12:06"Volgende keer kan ze weer een dreun krijgen"
>> 123456
Patricia Paay
De sfeer was natuurlijk al om te snijden tijdens de modeshow van Paul Schulten afgelopen zondag, omdat hier de eerste confrontatie tussen Patricia Paay (60) en Adam Curry plaats vond sinds hun veelbesproken breuk. Maar de diva had met nog een tweede persoon een appeltje te schillen. Een ruzie over een interview leidde tot een ordinair handgemeen tussen Patricia Paay en Vanessa Bontje, een verslaggeefster van De Telegraaf. Patricia beschreef de catfight maandagavond in Shownieuws. "Ik pak haar beet en ik schud en ik gooi haar zo tegen de muur aan! Ik was zo ongelofelijk kwaad."
Aanleiding van de ruzie was een interview met La Paay dat Vanessa Bontje, de rechterhand van Wilma Nanninga, afgelopen mei paginagroot in De Telegraaf plaatste. Patricia zegt dat het interview nooit heeft plaatsgevonden. Daarnaast zou Vanessa Bontje het interview met Patricia gebruikt hebben om ook met Adam Curry een gesprek te ontlokken. "Ik heb haar absoluut nooit gesproken. Ze zegt dat ze me in Engeland heeft gebeld, maar dat nummer heeft ze niet eens", aldus het HGT-jurylid.
Het handgemeen heeft de lucht niet geklaard tussen de twee vrouwen. "Ze is nog niet klaar met me. De volgende keer, als ik haar tegenkom krijgt ze weer een dreun van me," belooft de zangeres. Volgens Wilma Nanninga van De Telegraaf is er wel degelijk telefonisch een interview geweest.
linkje naar fotoquote:Wie is aandachtsziek: Patricia Paay of Ger Lammens?
Dit bericht is geplaatst op 01-03-2010 om 13:05:00
Roddeljournalist Ger Lammens heeft nog nooit zoveel aandacht gekregen...
in zijn leven. Paay drukte gisteravond een bitterbal plat op zijn hoofd en vandaag is Ger Lammens hot news. Uiteraard bevalt dit Ger uitstekend want in een klap sta je in de belangstellling.
En dat is iets waar Ger al jaren van droomt: bekende Nederlander worden. Een kwaal waaraan meer collega's lijden en tja dan pleegt Paay deze voor Ger prachtige actie en in 1 klap ben je even een BN"er.
Het none verhaal over de bitterbal wordt sinds gisteravond breed uitgemeten op Ger's Twitter ( ook een manier om aandacht te zoeken). Dus wie is hier de aandachtsjunk?.......
Mijn god, wat een trieste bedoening weer. Adam, een van mjin helden heeft er goed aangedaan dit achter zich te laten.quote:Ook Christina Curry woest op journalist van onze redactie
AMSTERDAM - Dochterlief Christina Curry reageert op de bitterballen-actie van haar moeder
Op haar Twitter-pagina schrijft zij: "Volgende keer stop ik een frikandel in Ger Lammens z'n anus, met de groeten van mijn moeder."
Patricia Paay viel de journalist gisteravond aan bij de modeshow van Paul Schulten.
Bronquote:'Patricia Paay plande aanval'
Patricia Paay zou al vóór de modeshow van plan zijn geweest de journalist te belagen met bitterballen.
Haar manager liet vandaag weten dat de actie 'ineens bij haar opkwam', maar dit lijkt niet het geval te zijn.
Patricia zou namelijk vooraf diverse fotografen hebben gewaarschuwd. "Let maar op wat ik ga doen", zou La Paay hebben geroepen.
Patricia drukte bij de modeshow van Paul Schulten uit woede een bitterbal op het hoofd van journalist Ger Lammens plat.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Copycat het volgende:
Die foto. Zie je zo een pruik bovenop een jurk weglopen.
Als ze ooit serveerster was geweest, was ze daar waarschijnlijk niet goed in. Ze kan de bitterballen niet eens bij zich houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar zij ooit goed in was
quote:AMSTERDAM - Christina Curry is slecht te spreken over haar samenwerking met de Avro. De dochter van Patricia Paay en Adam Curry werd uitgenodigd als mystery guest in het programma 'Take it or Leave it'.
© NU.nl/Chris HeijmansHet optreden beviel haar allerminst. Curry klaagt dat ze weinig respectvol is behandeld. "Ik moest plaatsnemen in een heel kleine kleedkamer waar ik vier uur lang moest wachten voordat ik mocht verschijnen."
"Niemand keek naar mij om. Ik kreeg maar één glaasje drinken", vertelt Curry in De Telegraaf. Christina belde haar moeder om haar onvrede te uiten. Die adviseerde haar te doen wat haar hart haar ingaf. "Ik besloot toch maar te blijven, maar voor mij was de lol eraf."
Respect
"Toen ik eindelijk mocht opdraven ging het panel te rade wie de mystery guest was." Ook dat verliep niet naar Curry's tevredenheid.
"Ik werd weggezet als 'dat vervelende kind', 'die dochter van'. Ik wist niet wat ik hoorde. Er was geen enkel respect."
Vergoeding
Als klap op de vuurpijl zou Curry een vergoeding van 850 euro voor haar optreden nooit hebben gekregen. "Het geld kan ik hartstikke goed gebruiken nu ik in Londen op mezelf woon", vertelt ze.
De Avro laat weten dat het geld wel degelijk is overgemaakt en dat de vertraging van betaling is opgelopen bij het Britse agentschap van Christina.
© Novum
quote:En 99% van de tijd als ik NIES is het al nieuws. Kan ik ook niks aan doen.
4 minutes ago via web Ohohoh wat zijn nederlanders toch jaloers. Blijf maar gewwon lekker safe doen, daar kom je echt ver mee.
Zelfs doen alsof ze knap is, is te veel gevraagd voor deze bimbo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Presteert dat vervelende wicht dan meer dan 'de dochter van' zijn?
Ze krijgt heeft al sterallures!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Presteert dat vervelende wicht dan meer dan 'de dochter van' zijn?
quote:Christina Curry gekwetst door Avro
Uitgegeven: 2 maart 2010 08:03
Laatst gewijzigd: 2 maart 2010 08:02
AMSTERDAM - Christina Curry is slecht te spreken over haar samenwerking met de Avro. De dochter van Patricia Paay en Adam Curry werd uitgenodigd als mystery guest in het programma 'Take it or Leave it'.
© NU.nl/Chris HeijmansHet optreden beviel haar allerminst. Curry klaagt dat ze weinig respectvol is behandeld. "Ik moest plaatsnemen in een heel kleine kleedkamer waar ik vier uur lang moest wachten voordat ik mocht verschijnen."
"Niemand keek naar mij om. Ik kreeg maar één glaasje drinken", vertelt Curry in De Telegraaf. Christina belde haar moeder om haar onvrede te uiten. Die adviseerde haar te doen wat haar hart haar ingaf. "Ik besloot toch maar te blijven, maar voor mij was de lol eraf."
Respect
"Toen ik eindelijk mocht opdraven ging het panel te rade wie de mystery guest was." Ook dat verliep niet naar Curry's tevredenheid.
"Ik werd weggezet als 'dat vervelende kind', 'die dochter van'. Ik wist niet wat ik hoorde. Er was geen enkel respect."
Vergoeding
Als klap op de vuurpijl zou Curry een vergoeding van 850 euro voor haar optreden nooit hebben gekregen. "Het geld kan ik hartstikke goed gebruiken nu ik in Londen op mezelf woon", vertelt ze.
De Avro laat weten dat het geld wel degelijk is overgemaakt en dat de vertraging van betaling is opgelopen bij het Britse agentschap van Christina.
© Novum
Wel op de hoogte blijven he SOL.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ik had hier nog niet gepostwat is dat wief toch diep gezonken
ik wist het wel, had gister een stukje boulevard gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Wel op de hoogte blijven he SOL.
Hoewel het inderdaad te erg voor woorden is
Ger Lammens dusquote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Ole het volgende:
[..]
linkje naar foto
http://www.ad.nl/static/F(...)7.jpg?20100301133248
Nee hoor, het is RODDEL " journalist" van een of ander BAGGER blad die zo diep gezonken is, breeduit meten op twitter, alle VRIENDJES pikken het op et voila " HET schandaal" is een feit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ik had hier nog niet gepostwat is dat wief toch diep gezonken
Spooky en Sue, dat is goddomme 30 jaar geleden, WIE is er nou gezonken en teert er een heel leven verder op OUDE MEUK?quote:Als jullie haar spreken, vraag haar dan wat zij 'in dat doosje' bij zich had in die kamer in Marbella. Waar Sue (van Spooky) ook bij was...
oh dan heb ik misschien wel een stukje shownieuws gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Ole het volgende:
oeh heb je gisteravond die Lammens nog gezien? Ik zal ff zoeken!
Bij Shownieuws geloof i. Gedroeg zich ook als een klein kind
Hier!
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=149786
Nee? Lazien!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Ole het volgende:
oeh heb je gisteravond die Lammens nog gezien? Ik zal ff zoeken!
Bij Shownieuws geloof i. Gedroeg zich ook als een klein kind
Ik ook hoor. Zoals ik al zei: Ptwish heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef yvonne het volgende:
Aha, er klopt dus inderdaad iets niet met die man
Es kijken,
ik ga voor kamp Paay
Straks gaat hij haar nog aanklagen wegens letsel of zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zoals ik al zei: Ptwish heeft groot gelijk.
Ik hoop dat de bitterbal nét uit het vet kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |