Ik trade met name via Britse brokers, en die bieden uiteraard de laagste spread en meeste mogelijkheden op de FTSE.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:03 schreef richbitch het volgende:
[..]
Je moet niet naar FTSE kijken maar na DAX en ES.
Hopelijk lower high ES (week).. vorige high uit Jan. 1147.
Das gaaf, zeg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef SeLang het volgende:
Zeg SE, je had zo'n mooi model bedacht voor die macrotrades. Ging je daar nog een scatterplot van posten?
Backtest werkt nu netjes. Hij leest automatisch jouw Bloomberg macrofiles en plaatst dan een trade.
[ afbeelding ]
Heb je niet eerst uitgezocht welke cijfers de meeste impact hebben of trade je nu op alles?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef SeLang het volgende:
Zeg SE, je had zo'n mooi model bedacht voor die macrotrades. Ging je daar nog een scatterplot van posten?
Backtest werkt nu netjes. Hij leest automatisch jouw Bloomberg macrofiles en plaatst dan een trade.
[ afbeelding ]
Dat kan ik instellen. Ik kan van elk item in de macrolijst winst/verlies testen met verschillende parameters. Het macroitem zelf heb ik namelijk een parameter in de optimalisatie gemaakt. De lijst die ik had heeft 153 verschillende typen macroevents en die kan ik automatisch afgaan, optimizen, etc. Even een half uurtje m'n PC aan het werk zetten en klaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Heb je niet eerst uitgezocht welke cijfers de meeste impact hebben of trade je nu op alles?
Ga ik weer oppikken als de heftige bewegingen gestopt zijn. Volgens mij had BAM ook relatief gezien veel Vreemd Vermogen, dus raar is de emissie niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ouch BAM! Daar hadden een paar mensen toch nog aandelen hier in? Claim emissies zijn geen pretje.
http://www.marketwatch.co(...)-recovery-2010-03-05quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en waarom spuiten de Amerikaanse beurzen nu weer weg?
dat was al voorbeurs, waarom het huidige sprintje van 14.40 US timequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.marketwatch.co(...)-recovery-2010-03-05
very hectic, nu een paar weekjes bijkomen in NLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef tony_clifton- het volgende:
Hey, long time no see, hoe was Indië?
Waar is hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef tony_clifton- het volgende:
VDG (als je dit nog leest), kan je EW toepassen op je eigen pf of is dat af te raden?
Gewoon uit interesse, wil eens zien wat 't geeft.
Ik zal kijken of ik een betere kan vinden. De correlatie spreekt er niet echt (voldoende) uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef SeLang het volgende:
Inderdaad. Alle systemen die zijn beschreven in boeken, websites of die je kunt kopen of je op kunt abonneren zijn mislukte pogingen geweest om een winstgevend systeem te genereren. Niemand die bij z'n verstand is zal namelijk ooit een werkend idee openbaar maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:30 schreef Mendeljev het volgende:
Een snelle search leert me in ieder geval dat het concept nog niet bestaat maar wel dat er meerdere pogingen zijn gedaan in die richting. Als het niet winstgevend blijkt te zijn kan ik het altijd nog publiceren...
NinjaTrader 6.5 is nog steeds single threaded dus daar win je nog niet zoveel mee. Versie 7 is straks wel multithreaded. Mijn ene PC is nog een 2.6GHz P4. Die andere is een AMD64 3800x2 (dus dual core). Ze draaien beiden ongeveer even snel.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:11 schreef Mendeljev het volgende:
Voor 235 heb je een i7.
Jammer dat die moederborden het geheel veel te duur maken
Ik heb eens een poging gedaan om de frequentie waarin een bepaald AEX-bedrijf in het nieuws was te koppelen aan de beurskoers.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:42 schreef Falco het volgende:
Heeft iemand al eens tests uitgeprobeerd op basis van het tekstueel analyseren van nieuwsberichten en daaraan gekoppeld koersbewegingen van een aandeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |