abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 20:52:10 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_78826504
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind dat dit echt kan.

Lambiekje stelt het kort en krachtig w.b.t. de relatie tussen de pharmaceutische industrie en corruptie in de medische bedrijfstak.
[..]

Ik schaam me om in een land te moeten leven waar de verkoop van medicijnen een grotere business vormt, dan de voorlichting voor gezonde voeding.
Dat is niet waar, er is genoeg voorlichting over gezonde voeding, al jaren lang. Met de 'schijf van 5' is het allemaal begonnen en nog steeds is er meer dan genoeg te lezen overal.
pi_78826737
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is niet waar, er is genoeg voorlichting over gezonde voeding, al jaren lang. Met de 'schijf van 5' is het allemaal begonnen en nog steeds is er meer dan genoeg te lezen overal.
Wat is de omzet van medicijnen in Nederland ?

Wat is het budget voorlichting gezonde voeding ?
pi_78827486
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wat is de omzet van medicijnen in Nederland ?

Wat is het budget voorlichting gezonde voeding ?
Wat is het percentage mensen dat zich geen reet aantrekt van voorlichting? (30% van de mensen rookt bijvoorbeeld nog steeds ondanks waarschuwingen op nota bene het pakje).
Wat is het percentage mensen dat door erfelijke en onvoorziene oorzaken een ziekte krijgt?

Omzet medicijnen en budget voor voorlichting heeft niets met elkaar te maken
I feel kinda Locrian today
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 22:02:59 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_78829091
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef starla het volgende:

[..]

Wat is het percentage mensen dat zich geen reet aantrekt van voorlichting? (30% van de mensen rookt bijvoorbeeld nog steeds ondanks waarschuwingen op nota bene het pakje).
Wat is het percentage mensen dat door erfelijke en onvoorziene oorzaken een ziekte krijgt?

Omzet medicijnen en budget voor voorlichting heeft niets met elkaar te maken
Daarom, sommige mensen blijven gewoon roken, met longemfyseem bijv. Zélfs als ze zuurstof nodig hebben om te kunnen ademen, dan wordt de zuurstof afgekoppeld en heelijk van een sigaretje genoten. Dus die voorlichting lappen deze mensen aan hun laars. De verslaving wint dan.
  zondag 7 maart 2010 @ 00:31:17 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78834396
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is dan nog steeds de mindset van schurken. Oprechte onderzoeken wordt niet gepubliseerd. Alleen bigpharma geld-in-het-laadje-geblaat.
Neem je die woorden terug als ik dit jaar mijn onderzoek weet te publiceren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_78834949
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij doelt waarschijnlijk niet op jou.
  zondag 7 maart 2010 @ 01:23:33 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78835610
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hij doelt waarschijnlijk niet op jou.
Zijn claim is algemeen.
Onikaan ni ov dovah
pi_78840371
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zijn claim is algemeen.
Yup, ik ga ook binnenkort publiceren zonder geld te hebben gekregen van wie dan ook. Ben benieuwd of lambiekje z'n woorden terugneemt.
  zondag 7 maart 2010 @ 11:08:54 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78840875
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:44 schreef starla het volgende:

[..]

Yup, ik ga ook binnenkort publiceren zonder geld te hebben gekregen van wie dan ook. Ben benieuwd of lambiekje z'n woorden terugneemt.
Nice Kan je al vertellen waarover je paper gaat?
Onikaan ni ov dovah
pi_78841737
Het gaat over niet-somatische hoofdpijnen bij kinderen (5-18 jaar) en het effect van fysiotherapie en psychologische begeleiding.op de subjectieve beleving van de klachten, de frequentie en duur van de hoofdpijn.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:10:58 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78842344
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Codex GenTech voedsel, de antibiotica kippen, weggekweekte vitamines in groentes/fruit. Kwikvissen, hormoonvlees. Pesticides en herbicides op groentes en fruit. Lak op de fruit. Medicatie in het drinkwater.

Ons eten is verrot. Wat dus weer resulteert in kwalen en klachten waar bigpharma welig op verdient.

En voorlichting is stupid en onjuist. Ga maar een boek als The China Study lezen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:15:58 #152
52357 Lambiekje
pi_78842457
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als ik door de jaren heen lees hoe je post heb ik er geen fiducie in dat het niet verder komt dan gekwebbel in de marge.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:19:04 #153
52357 Lambiekje
pi_78842555
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef starla het volgende:
Het gaat over niet-somatische hoofdpijnen bij kinderen (5-18 jaar) en het effect van fysiotherapie en psychologische begeleiding.op de subjectieve beleving van de klachten, de frequentie en duur van de hoofdpijn.
Komt vast doordat we al als kind onder druk worden gezet met allerlei CITO-toetsen als 4/5 jarigen. De druk bij kinderen licht véélste hoog in combi met vaccinaties, allergiën en de chemtrail vervuiling en propagandische shit wat op de TV komt.
pi_78842631
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als ik door de jaren heen lees hoe je post heb ik er geen fiducie in dat het niet verder komt dan gekwebbel in de marge.
Gast, je gaat echt te ver. Iemand beledigen die qua intellect en kennis ver boven niveau van jou zit, niveau waar je nog niet eens aan mag RUIKEN!
Je schreeuwt moord en brand net als dat aandachtszoekende kindje uit de basisschool van vroeger. Grote krachttermen gooi je eruit en alles en iedereen is kut en slecht, maar zelf ben je geen haar beter. Je komt niet met oplossingen, je komt niet met argumentatie, nee, je kan enkel schoppen en schoppen en huilen en schreeuwen.

Normaal reageer ik niet op dit soort persoonlijkheden maar denken dat je even iemands jarenlange onderzoek onderuit kan schoffelen is echt een brug te ver. Walgelijk gewoon.

Ik hoop dat de mods hier dan ook stevig op ingrijpen want je draagt echt 0,0 bij aan de sfeer en inhoud!!!
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78842654
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Komt vast doordat we al als kind onder druk worden gezet met allerlei CITO-toetsen als 4/5 jarigen. De druk bij kinderen licht véélste hoog in combi met vaccinaties, allergiën en de chemtrail vervuiling en propagandische shit wat op de TV komt.
"vroeger" werkte je als kind al op je 6e en bestonden zulke klachten net zo. Dus kom niet aan met deze onzin.
pi_78843096
Amos_, ik begrijp je standpunt volkomen, maar dit IS en BLIJFT wel BNW he.
Hier mag je voor je mening uitkomen over de gevestigde orde.

A-Tuinhek is het wel gewend dat Lambiekje flink kan schoppen, net als politici die kritiek van het volk dat anders denkt ook gewend is, en profvoetballers die kritiek van de toeschouwers krijgen over hun speelgedrag.

Professionaliteit betekent niet altijd dat je het bij het rechte eind hebt, maar het geeft je vaak wel kennis en inzicht in zaken. Aan de andere kant kan de frisse insteek van iemand die niet te diep in de standaard materie zit, ook weer heel verhelderend zijn.
pi_78843143
Aha, maar het compleet afschilderen van iemands onderzoek als "gelul in de marge" gaat m.i. toch verder dan dat. Vooral als het van iemand komt die 0,0 opleidingservaring heeft met het onderwerp. Maar goed, laat maar zitten dan
  zondag 7 maart 2010 @ 13:04:20 #158
52357 Lambiekje
pi_78843890
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:21 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Gast, je gaat echt te ver. Iemand beledigen die qua intellect en kennis ver boven niveau van jou zit, niveau waar je nog niet eens aan mag RUIKEN!
Je schreeuwt moord en brand net als dat aandachtszoekende kindje uit de basisschool van vroeger. Grote krachttermen gooi je eruit en alles en iedereen is kut en slecht, maar zelf ben je geen haar beter. Je komt niet met oplossingen, je komt niet met argumentatie, nee, je kan enkel schoppen en schoppen en huilen en schreeuwen.

Normaal reageer ik niet op dit soort persoonlijkheden maar denken dat je even iemands jarenlange onderzoek onderuit kan schoffelen is echt een brug te ver. Walgelijk gewoon.
Neemt niet weg dat het toch wel wordt opgenomen door de verziekte medische wereld.
Je zou niet moeten willen werken voor de schurkenindustrie,
  zondag 7 maart 2010 @ 13:06:49 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78843977
quote:

[..]

Nou dank je Ik denk dat dat meer te maken heeft met jouw metale capaciteiten dan die van mij. Gelukkig zijn daar nog de professoren, phd's, postdocs etc die lovende woorden hebben over wat ik doe, en kan ik mogelijk in juni mijn werk presenteren bij HBM in Bacelona en zeker in juli bij FENS in Amsterdam. De wetenschappelijke wereld is tof
Sorry Lambiekje, maar daar hecht ik toch echt meer waarde aan dan aan jouw onbenullige mening

Oh en zoals we ondertussen wel gewend zijn ontwijk je natuurlijk weer eens de vraag.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 7 maart 2010 @ 13:07:15 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_78843991
quote:

[..]

Belediging. Schaam je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')