effecten van Vit D zijn gewoon bekend, zijn beperkingen ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
" Bij mensen met een donkere huidskleur functioneert de vitamine D synthese in de huid aanmerkelijk langzamer dan bij mensen met een blanke huid en kan tot 99% geremd worden"
~Wiki
Anyway, er zijn ook een aantal alternative hypothesen in de omloop omtrent vitamine D. Ik kan daar 123 geen wijs uit maar ze zijn er zeker.... en echt niet allemaal van een gehalte conspiracy hoax.
Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
effecten van Vit D zijn gewoon bekend, zijn beperkingen ook
Care to explain?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Misschien kun je uitleggen wat je er niet aan snapt? Dan ik wat gerichter antwoorden.
Gewoon alles hieraan eigenlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.
Je bedoelt dat er een patent rust op het detecteren van mutaties in een van de vele genen die borstkanker veroorzaken. Dat is niet echt hetzelfde. En dat patent is bovendien nu voor het gerecht omdat onduidelijk is of je een gen kan patenteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 06:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat borstkanker gepatenteerd is?
Oke,quote:
dat slede ik dan ook niet (mn het woord "alles" )quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dus kan men nooit stellen dat alles wat er te weten valt nu wel bekend is.
Als "de beperkingen bekend" zijn zoals jij stelde...dan sluit je elke ongekende potentie uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Re het volgende:
[..]
dat slede ik dan ook niet (mn het woord "alles" )
nee hoor, dat lees jij erinquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als "de beperkingen bekend" zijn zoals jij stelde...dan sluit je elke ongekende potentie uit.
Taal is geen vage foto waar iedereen maar in kan zien wat hij wil he?quote:
Ik las het ook zoals Re het bedoeldequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Taal is geen vage foto waar iedereen maar in kan zien wat hij wil he?
Maar ja, je zegt dat zowel de effecten als de beperkingen bekend zijn...Dat is echt niet anders op te pakken. Misschien bedoelde je wat anders dan wat je daar schreef.
Oke, leg uit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik las het ook zoals Re het bedoelde
Maar als ik het dus goed begrijp bedoelde Re eigenlijk te zeggen dat er idd effecten zijn die niet bekend zijn en ook over de beperkingen geensinds uitsluitsel valt te geven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
effecten van Vit D zijn gewoon bekend, zijn beperkingen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |