abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78889010
Big business.
pi_78889102
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Aha. Als het er tienduizenden zijn zou je wel verwachten dat er meer mensen van op de hoogte zouden zijn, vooral als het dodelijke slachtoffers zijn. Ik bedoel, ik weet niet of je wel eens op een ziekenhuis gewerkt hebt, het is geen roulatiesysteem waarbij je levend binnenkomt en dood naar buiten gaat, en al helemaal niet 'op tempo' .
Iedereen weet het. Tempo tempo. Omzetcijfers zijn belangrijk.

Zgn. terminale slachtoffers geeft men graag "een zetje" naar het hiernamaals, al dan dien met medeweten van familie en arts.
pi_78889160
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Iedereen weet het. Tempo tempo. Omzetcijfers zijn belangrijk.

Zgn. terminale slachtoffers geeft men graag "een zetje" naar het hiernamaals, al dan dien met medeweten van familie en arts.
Ja daarom worden levens van die mensen juist zolang mogelijk gerekt als dat de kwaliteit van het leven toelaat...
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78889241
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja daarom worden levens van die mensen juist zolang mogelijk gerekt als dat de kwaliteit van het leven toelaat...
Klopt, als het extra omzet genereert, als er nog wat te halen valt.

Als de bankrekening eenmaal geplunderd is; is het: "helaas, we konden er niet veel meer aan doen".
pi_78889274
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:33 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Als de bankrekening eenmaal geplunderd is; is het: "helaas, we konden er niet veel meer aan doen".
Je weet echt niet waar je het over hebt nu... Ga je schamen voor deze walgelijke uitspraken Met name het "bankrekening" gedeelte is totale onzin.
pi_78889289
Owww dus DAT is de doorslaggevende factor!
Best raar dan dat Michael Jackson niet meer gered kon worden!
pi_78889304
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef ToT het volgende:
Die was toch semi-failliet?
  Moderator maandag 8 maart 2010 @ 14:35:28 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_78889319
quote:

[..]

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Over doordraven gesproken.
pi_78889333
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Die was toch semi-failliet?
Mwoah, die had vast toch nog wel wat miljoentjes hier en daar rondslingeren, en anders kon-ie toch wel ff zo'n Ming-vaas verkopen of zijn gouden Harley of zo!
  maandag 8 maart 2010 @ 14:35:53 #210
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78889334
Mijn god, zulk een stuitende domheid
zzz
  Moderator maandag 8 maart 2010 @ 14:36:13 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_78889346
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef ToT het volgende:
Ja, dat is idd 'verdacht'
  Moderator maandag 8 maart 2010 @ 14:37:21 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_78889385
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, zulk een stuitende domheid
Tenenkrommend
pi_78889392
quote:

[..]

Je weet echt niet waar je het over hebt nu... Ga je schamen voor deze walgelijke uitspraken Met name het "bankrekening" gedeelte is totale onzin.
Het spijt me; maar, je zou je eens moeten verdiepen in financiele controle en bewindsystemen van de zorgsector.

De situaties zijn i.d.d. walgelijk. Maar ik geef alleen maar een paar aanwijzingen voor de geinteresseerden.
pi_78889445
Er zijn genoeg rijke kankerpatiënten geweest die al hun miljoenen er voor over hadden om nog gered te kunnen worden, maar ondanks hun rijkdom zijn ze toch gestorven.
pi_78889462
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwoah, die had vast toch nog wel wat miljoentjes hier en daar rondslingeren, en anders kon-ie toch wel ff zo'n Ming-vaas verkopen of zijn gouden Harley of zo!
Vandaar ook de dubbele knipoog. Van een kale kip kun je immers niet plukken, en geplukt werd/wordt ie.
pi_78889498
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Maar ik geef alleen maar een paar aanwijzingen voor de geinteresseerden.
Nee, het lijkt me meer dat je quasi interessant over wil komen maar duidelijk geen ervaring hebt in de branche. Medisch administrateurs kunnen dit vast wel bevestigen.
  Moderator maandag 8 maart 2010 @ 14:40:21 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_78889518
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het spijt me; maar, je zou je eens moeten verdiepen in financiele controle en bewindsystemen van de zorgsector.

De situaties zijn i.d.d. walgelijk. Maar ik geef alleen maar een paar aanwijzingen voor de geinteresseerden.
Nee, je geeft geen aanwijzingen, het zijn aantijgingen. Grove aantijgingen.
pi_78903202
quote:

[..]

Zoals de vele waterdichte argumenten jou niet kunnen beroeren, beroert mijn ervaring jou natuurlijk ook helemaal niet, maar ik doe een gooi. Ik werk in een ziekenhuis en heb meerdere malen een abstinerend beleid meegemaakt en heb daarbij nooit, maar dan ook nooit, invloeden van buitenaf opgemerkt. Nog sterker, ik spreek soms zélf een abstinerend beleid af met familie van patienten. Nog niet één keer een brief gehad van hogerop die zegt: 'hé meid, die en die patient, wat dacht je ervan? stekkertje eruit?'

Jouw grenzeloze ignorantie is aan de ene kant wel aandoenlijk, maar aan de andere kant wekt het plaatsvervangende schaamte op. Je weet gewoon nul komma nul van de medische wetenschap en de gezondheidszorg. Dat je dit zelf niet in ziet is eigenlijk een beetje eng. Het is een beetje het verhaal van: ik ben niet gek, alle anderen zijn gek! Ik hoop echt dat het niet gaat gebeuren, maar jij gaat nog zo hard op je bek vandaag of morgen met je allesontkennende attitude. Als je op de afdeling lag had ik de psychiatrie in consult gevraagd...
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:12:30 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78927239
quote:

[..]

dacht je dat !?

Voor business ben je niet meer waard dan 50K ( tenzij je een VIP bent). Er zijn hele berekeningen gemaakt.
Met als bekendste de Ford Pinto
quote:
The Ford Pinto disaster is a chilling example of corporate unaccountability in action. Although they had foreknowledge of the hazardous flaw and anticipated the deaths of hundreds of innocent civilians, they still decided that it simply was not profitable to make the cars more safe. This is a telling illustration of a corporation’s mindset; the public good is of little concern unless it coincides with profits.

[ Bericht 24% gewijzigd door Lambiekje op 09-03-2010 13:20:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:13:41 #220
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78927292
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef ToT het volgende:
Er zijn genoeg rijke kankerpatiënten geweest die al hun miljoenen er voor over hadden om nog gered te kunnen worden, maar ondanks hun rijkdom zijn ze toch gestorven.
zo is Freddy ook geofferd voor een hoger doel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')