Iedereen weet het. Tempo tempo. Omzetcijfers zijn belangrijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Aha. Als het er tienduizenden zijn zou je wel verwachten dat er meer mensen van op de hoogte zouden zijn, vooral als het dodelijke slachtoffers zijn. Ik bedoel, ik weet niet of je wel eens op een ziekenhuis gewerkt hebt, het is geen roulatiesysteem waarbij je levend binnenkomt en dood naar buiten gaat, en al helemaal niet 'op tempo' .
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Iedereen weet het. Tempo tempo. Omzetcijfers zijn belangrijk.
Zgn. terminale slachtoffers geeft men graag "een zetje" naar het hiernamaals, al dan dien met medeweten van familie en arts.
Klopt, als het extra omzet genereert, als er nog wat te halen valt.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
[..]Ja daarom worden levens van die mensen juist zolang mogelijk gerekt als dat de kwaliteit van het leven toelaat...
Je weet echt niet waar je het over hebt nu... Ga je schamen voor deze walgelijke uitsprakenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Klopt, als het extra omzet genereert, als er nog wat te halen valt.
Als de bankrekening eenmaal geplunderd is; is het: "helaas, we konden er niet veel meer aan doen".
Die was toch semi-failliet?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef ToT het volgende:
Owww dus DAT is de doorslaggevende factor!
Best raar dan dat Michael Jackson niet meer gered kon worden!
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Over doordraven gesproken.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als de bankrekening eenmaal geplunderd is; is het: "helaas, we konden er niet veel meer aan doen".
Mwoah, die had vast toch nog wel wat miljoentjes hier en daar rondslingeren, en anders kon-ie toch wel ff zo'n Ming-vaas verkopen of zijn gouden Harley of zo!quote:
Ja, dat is idd 'verdacht'quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef ToT het volgende:
Owww dus DAT is de doorslaggevende factor!
Best raar dan dat Michael Jackson niet meer gered kon worden!
Het spijt me; maar, je zou je eens moeten verdiepen in financiele controle en bewindsystemen van de zorgsector.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt nu... Ga je schamen voor deze walgelijke uitsprakenMet name het "bankrekening" gedeelte is totale onzin.
Vandaar ook de dubbele knipoog. Van een kale kip kun je immers niet plukken, en geplukt werd/wordt ie.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, die had vast toch nog wel wat miljoentjes hier en daar rondslingeren, en anders kon-ie toch wel ff zo'n Ming-vaas verkopen of zijn gouden Harley of zo!
Nee, het lijkt me meer dat je quasi interessant over wil komen maar duidelijk geen ervaring hebt in de branche. Medisch administrateurs kunnen dit vast wel bevestigen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar ik geef alleen maar een paar aanwijzingen voor de geinteresseerden.
Nee, je geeft geen aanwijzingen, het zijn aantijgingen. Grove aantijgingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het spijt me; maar, je zou je eens moeten verdiepen in financiele controle en bewindsystemen van de zorgsector.
De situaties zijn i.d.d. walgelijk. Maar ik geef alleen maar een paar aanwijzingen voor de geinteresseerden.
Zoals de vele waterdichte argumenten jou niet kunnen beroeren, beroert mijn ervaring jou natuurlijk ook helemaal niet, maar ik doe een gooi. Ik werk in een ziekenhuis en heb meerdere malen een abstinerend beleid meegemaakt en heb daarbij nooit, maar dan ook nooit, invloeden van buitenaf opgemerkt. Nog sterker, ik spreek soms zélf een abstinerend beleid af met familie van patienten. Nog niet één keer een brief gehad van hogerop die zegt: 'hé meid, die en die patient, wat dacht je ervan? stekkertje eruit?'quote:Op maandag 8 maart 2010 14:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
dacht je dat !?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt nu... Ga je schamen voor deze walgelijke uitsprakenMet name het "bankrekening" gedeelte is totale onzin.
quote:The Ford Pinto disaster is a chilling example of corporate unaccountability in action. Although they had foreknowledge of the hazardous flaw and anticipated the deaths of hundreds of innocent civilians, they still decided that it simply was not profitable to make the cars more safe. This is a telling illustration of a corporation’s mindset; the public good is of little concern unless it coincides with profits.
zo is Freddy ook geofferd voor een hoger doel.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef ToT het volgende:
Er zijn genoeg rijke kankerpatiënten geweest die al hun miljoenen er voor over hadden om nog gered te kunnen worden, maar ondanks hun rijkdom zijn ze toch gestorven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |