50 excl. voor de 6 windows server 2003 boeken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef harley het volgende:
meer heb ik er niet voor over omdat we alleen Server 2003 draaien en ik het puur als naslag wil gebruiken.
Dan gaat het over. Bod vind ik te laag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef harley het volgende:
Ik blijf toch bij mijn 1e bod. Ik wil er gewoon niet meer voor uit geven. En de sql boeken wil ik me evt in verdiepen wat er mee mogelijk is.
Voor de windows 2003 boeken vind ik dat prima, maar dan zonder sql boeken erbij. Even onder voorbehoud, ik wil even die dingen wegen, kijken of de verzendkosten niet de pan uit rijzen..quote:
Ik ben inmiddels verder in het verwerkingsproces en wil je bod accepteren als dat nog staat. Anders gaat hij naar diegene boven je.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:59 schreef harley het volgende:
denk niet dattie dat doet aangezien mijn bod van 55 incl verzending ook nooit geaccepteerd is
stuur maar een PMquote:Op donderdag 2 september 2010 23:06 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verder in het verwerkingsproces en wil je bod accepteren als dat nog staat. Anders gaat hij naar diegene boven je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |