Feedback R'dam is een wijk verder dus we willen er wel heen gaan met wat bandledenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Grappig maar niet mijn muziek dus ga er niet voor naar Rotterdam.
Veel plezierquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hopelijk kan ik op mijn eerste optreden (11/12 maart) dan op mijn nieuwe gitaar scheuren
Ik speel al bijna 7 jaar en kan nog helemaal geen solo'squote:Op maandag 1 maart 2010 23:24 schreef blckbb het volgende:
Godverdomme, wat is de gitarist van mijn temporary-bandje een takkelul zeg(groepje is trouwens door een leraar bij elkaar gebracht
)
Come Together spelen voor een cijfer voor muziek, ging op zijn solo na best goed, goed cijfer voor. Zeg ik vanmiddag kan je de solo al goed zegtie:
''Nee ik heb het geprobeerd maar ik kan 'm gewoon niet''![]()
![]()
How sad, het is een vrij simpel solootje toch? Bovendien speelt hij al bijna een jaar (akoestisch) gitaar en heeft hij zat tijd gehad de solo te oefenen. Nu moeten we halsoverkop de zangeres de solo laten spelen (ikzelf speel bas)
Dat zal er lekker uitzien, hij speelt de parts, zangeres speelt niks, tot de solo dan speelt hij niks en de zangeres wel![]()
Ga jou morgen nog een PM sturen, ben nu te moe... Trustequote:Op maandag 1 maart 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik speel al bijna 7 jaar en kan nog helemaal geen solo's
Hoe komtquote:Op maandag 1 maart 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, succes ermee in ieder geval.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
Moet nog wel door de voorrondes heen maar daar voorspel ik geen problemen
Omdat ik stiekem naast wat powerchords voor geen meter kan spelenquote:
Komt wel goed, voorrondes zijn er alleen om 't eventuele teveel aan acts weg te soepen. Mensen met meer dan 2 acts vallen in de eerste plaats doorgaans af. Ik heb er 2 maar er zijn ook mensen die zich 6 keer inschrijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, succes ermee in ieder geval.
Een tip: Nooit denken da je wel even zult winnen
Reken je maar niet rijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Komt wel goed, voorrondes zijn er alleen om 't eventuele teveel aan acts weg te soepen. Mensen met meer dan 2 acts vallen doorgaans af.
in de andere wat minder (pastte niet in mn PSPquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Komt wel goed, voorrondes zijn er alleen om 't eventuele teveel aan acts weg te soepen. Mensen met meer dan 2 acts vallen in de eerste plaats doorgaans af. Ik heb er 2 maar er zijn ook mensen die zich 6 keer inschrijven![]()
In een van mn acts heb ik veel vertrouwen
Zeg ik dat wij dat wel doen? Nee, maar we denken wel grote kans te maken de voorrondes door te komen; niet dat we het daar voor doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Reken je maar niet rijk
Mjah, wij staan er in ieder geval nooit met de instelling dat we gaan winnen. Gewoon lekker spelen en ons best doen, en dan zien we verder wel
Bwehe, hier nog zo eentje.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We duimen voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zeg ik dat wij dat wel doen? Nee, maar we denken wel grote kans te maken de voorrondes door te komen; niet dat we het daar voor doen
Succes manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:41 schreef Ibanuff het volgende:
Oeh, donderdag mijn allereerste gitaarles, speel al 2 jaar zonder les n beetje powerchords enzulks, maar wil nu toch wel iets meer dan dat leren.
Ik ben ook na een jaartje gaan lessen. Techniek leren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:41 schreef Ibanuff het volgende:
Oeh, donderdag mijn allereerste gitaarles, speel al 2 jaar zonder les n beetje powerchords enzulks, maar wil nu toch wel iets meer dan dat leren.
Beterschap dudequote:
De meeste solo's zijn ook zwaaar overrated. Goeie riffs hakken daarentegen..quote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem naast wat powerchords voor geen meter kan spelen
Ja, daaromquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De meeste solo's zijn ook zwaaar overrated. Goeie riffs hakken daarentegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |