Daarom hebben ze ook mede Wâldrock gecancelled zeker?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederland
Wâldrock was toch grotendeels een zelfstandig festival?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook mede Wâldrock gecancelled zeker?
Ja, absoluut. Binnen een week ben je dan alle kaartjes kwijt.quote:Ze kunnen dat Sonisphere met deze line-up wel drie keer uitverkopen man.
Ik meende dat ze daarop een soort samenwerking met Mojo aan zijn gegaan. Hoorde zoveel dat Mojo zich uit Wâldrock teruggetrokken had en daardoor de zaak niet door kon gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wâldrock was toch grotendeels een zelfstandig festival?
Mojo heeft wel geprobeerd om Wâldrock kapot te krijgen door alle grote namen op Fields of Rock te zetten maar dat festival heeft zichzelf de nek om gedraaid.
[..]
Ja, absoluut. Binnen een week ben je dan alle kaartjes kwijt.
Helaasch.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja de Nederlandse event scene is vooral gericht op dance elektro achtige dingen
Wat een bullshit! Hoeveel metal concerten zijn er wel niet uitverkocht?! Met deze namen is het binnen een week uitverkocht!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederland
Pinkpop vrijdagquote:
Als je een beetje goede namen wilt hebben, moet je bijna wel met Mojo in zee gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik meende dat ze daarop een soort samenwerking met Mojo aan zijn gegaan. Hoorde zoveel dat Mojo zich uit Wâldrock teruggetrokken had en daardoor de zaak niet door kon gaan.
Arnhem was de bom.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kijken of ze Arnhem + Antwerpen kunnen overtreffen!
Jep. Van binnenuit gesloopt, de rotzakkenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een beetje goede namen wilt hebben, moet je bijna wel met Mojo in zee gaan.
Het is ze dus toch nog gelukt om Wâldrock kapot te krijgen.
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een bullshit! Hoeveel metal concerten zijn er wel niet uitverkocht?! Met deze namen is het binnen een week uitverkocht!
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Metallica als de commerciële trekpleister... en dan Megadeth, Slayer en Anthrax voor de echte muziek.
Dat was echt schijt. Met die server troep, ook met AC/DC.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.
Duurde lang vandaag dudequote:
Ja, precies! Mojo snapt er geen reet, net zo goed als de meeste radio en tv niet. Bij DWDD komt ook alleen maar metal als ze 15 zijn en lollig haha... Wel zien we vaak genoeg bandjes langskomen waarvan ik denk "waren die er vorige week ook niet?" omdat ze allemaal hetzelfde haar hebben en hetzelfde nietszeggende geluid maken en dát vindt men geweldig.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |