Graag! Dankjewelquote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn kaartje mag je hebben, veel plezier...
Stuur je hem op of moet ik hem komen halen?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn kaartje mag je hebben, veel plezier...
Wijf...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ben alleen bang dat alles na die dag tegen zal vallen, elk concert/festival zou niks zijn vergeleken met die dag.
Ja, als je zo blijft denken welquote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ben alleen bang dat alles na die dag tegen zal vallen, elk concert/festival zou niks zijn vergeleken met die dag.
Ik heb dat vaak genoeg gedacht maar het valt best mee. Als er een paar dagen tussen zitten, ben je de euforie al weer half vergeten.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ja, dat wel. Ik hoop maar dat ze er veel heel erg sterke koffie hebben. Anders val ik in slaap onder Metallica.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dat is wel een heeeele lange dag dan
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck it!
Zoals Yoda zou zeggen: Een kaartje scoren you must!
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zat behoorlijk in de goede richting. Dit is de poster:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |