Arnhem was de bom.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kijken of ze Arnhem + Antwerpen kunnen overtreffen!
Jep. Van binnenuit gesloopt, de rotzakkenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een beetje goede namen wilt hebben, moet je bijna wel met Mojo in zee gaan.
Het is ze dus toch nog gelukt om Wâldrock kapot te krijgen.
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een bullshit! Hoeveel metal concerten zijn er wel niet uitverkocht?! Met deze namen is het binnen een week uitverkocht!
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Metallica als de commerciële trekpleister... en dan Megadeth, Slayer en Anthrax voor de echte muziek.
Dat was echt schijt. Met die server troep, ook met AC/DC.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.
Duurde lang vandaag dudequote:
Ja, precies! Mojo snapt er geen reet, net zo goed als de meeste radio en tv niet. Bij DWDD komt ook alleen maar metal als ze 15 zijn en lollig haha... Wel zien we vaak genoeg bandjes langskomen waarvan ik denk "waren die er vorige week ook niet?" omdat ze allemaal hetzelfde haar hebben en hetzelfde nietszeggende geluid maken en dát vindt men geweldig.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.
De keren dat ik ze in Nederland gezien heb (Arena en Gelredome) ging het ook behoorlijk snel met de kaartverkoop.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.
Dat is het betere werkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Drukke dagen gehad, dus ik lag ff onderuit met wat series enzo.
Grappig maar niet mijn muziek dus ga er niet voor naar Rotterdam.quote:Dragonforce Guitarist To Embark On European Workshop Tour
Guitarist Herman Li of British extreme epic power metallers Dragonforce will embark on an Ibanez-sponsored guitar workshop tour of Europe. Apart from showcasing his unique playing style, Herman will answer questions from the audience and talk about everything from performance techniques, to the business side of the music industry.
"I really want to encourage people to come to these workshops not just to sit and watch, but to participate and ask questions to get as much as they can from this experience," said Herman. "I'm looking forward to connecting with the fans on a more personal level and being able to share some knowledge with them first hand."
Here are the confirmed dates so far, with more to be added:
03/09 - Rotterdam, Netherlands - Feedback
03/10 - Saint-Nicolas, Belgium - Key Music
03/11 - Niederlenz, Switzerland - Musik Produktiv Schweiz AG
03/12 - Pfaeffikon, Switzerland - Seedamm Music Store
03/13 - Morges, Switzerland - Boullard Musique SA
03/14 - St. Gallen, Switzerland - Musik Shop
03/16 - Nancy, France - Music Academy International
03/17 - Toulon, France - Le Vox – Steel Music – La Garde
03/18 - Trento, Italy - La Pietra Music Planet
03/19 - Modena, Italy - Lenzotti Strumenti Musicali
03/20 - Barcelona, Spain - Rock and Classics S.L
03/22 - Seville, Spain - MAT Guitar & Bass
03/23 - Lisbon, Portugal - Music Factory
04/27 - Guildford, United Kingdom - ACM
04/28 - Birmingham, United Kingdom - PMT
Jammer dat het door de week is. Anders was ik misschien wel gaan kijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Grappig maar niet mijn muziek dus ga er niet voor naar Rotterdam.
Ik merk dat de alternatieve muziek toch ook nog wel behoorlijk wat draagvlak heeft.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja de Nederlandse event scene is vooral gericht op dance elektro achtige dingen
Tuurlijk, dat is het ook, maar je merkt al zodra je meer in de randstad zit dat het steeds meer alle mainstream zooi is ipv de alternatieve dingenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik merk dat de alternatieve muziek toch ook nog wel behoorlijk wat draagvlak heeft.
Maar er zijn wel ontzettend veel dance-events ja. Als je wilt kun je zo ongeveer elk weekend op een groot dancefeest in Nederland staan.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
Morgen Zaterdag lekker gitaartjes uittesten![]()
quote:
En hopelijk kan ik op mijn eerste optreden (11/12 maart) dan op mijn nieuwe gitaar scheurenquote:
Feedback R'dam is een wijk verder dus we willen er wel heen gaan met wat bandledenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Grappig maar niet mijn muziek dus ga er niet voor naar Rotterdam.
Veel plezierquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hopelijk kan ik op mijn eerste optreden (11/12 maart) dan op mijn nieuwe gitaar scheuren
Ik speel al bijna 7 jaar en kan nog helemaal geen solo'squote:Op maandag 1 maart 2010 23:24 schreef blckbb het volgende:
Godverdomme, wat is de gitarist van mijn temporary-bandje een takkelul zeg(groepje is trouwens door een leraar bij elkaar gebracht
)
Come Together spelen voor een cijfer voor muziek, ging op zijn solo na best goed, goed cijfer voor. Zeg ik vanmiddag kan je de solo al goed zegtie:
''Nee ik heb het geprobeerd maar ik kan 'm gewoon niet''![]()
![]()
How sad, het is een vrij simpel solootje toch? Bovendien speelt hij al bijna een jaar (akoestisch) gitaar en heeft hij zat tijd gehad de solo te oefenen. Nu moeten we halsoverkop de zangeres de solo laten spelen (ikzelf speel bas)
Dat zal er lekker uitzien, hij speelt de parts, zangeres speelt niks, tot de solo dan speelt hij niks en de zangeres wel![]()
Ga jou morgen nog een PM sturen, ben nu te moe... Trustequote:Op maandag 1 maart 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik speel al bijna 7 jaar en kan nog helemaal geen solo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |