Graag! Dankjewelquote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn kaartje mag je hebben, veel plezier...
Stuur je hem op of moet ik hem komen halen?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn kaartje mag je hebben, veel plezier...
Wijf...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ben alleen bang dat alles na die dag tegen zal vallen, elk concert/festival zou niks zijn vergeleken met die dag.
Ja, als je zo blijft denken welquote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ben alleen bang dat alles na die dag tegen zal vallen, elk concert/festival zou niks zijn vergeleken met die dag.
Ik heb dat vaak genoeg gedacht maar het valt best mee. Als er een paar dagen tussen zitten, ben je de euforie al weer half vergeten.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ja, dat wel. Ik hoop maar dat ze er veel heel erg sterke koffie hebben. Anders val ik in slaap onder Metallica.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dat is wel een heeeele lange dag dan
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck it!
Zoals Yoda zou zeggen: Een kaartje scoren you must!
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zat behoorlijk in de goede richting. Dit is de poster:
[ afbeelding ]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederlandquote:
Daarom hebben ze ook mede Wâldrock gecancelled zeker?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederland
Wâldrock was toch grotendeels een zelfstandig festival?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook mede Wâldrock gecancelled zeker?
Ja, absoluut. Binnen een week ben je dan alle kaartjes kwijt.quote:Ze kunnen dat Sonisphere met deze line-up wel drie keer uitverkopen man.
Ik meende dat ze daarop een soort samenwerking met Mojo aan zijn gegaan. Hoorde zoveel dat Mojo zich uit Wâldrock teruggetrokken had en daardoor de zaak niet door kon gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wâldrock was toch grotendeels een zelfstandig festival?
Mojo heeft wel geprobeerd om Wâldrock kapot te krijgen door alle grote namen op Fields of Rock te zetten maar dat festival heeft zichzelf de nek om gedraaid.
[..]
Ja, absoluut. Binnen een week ben je dan alle kaartjes kwijt.
Helaasch.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja de Nederlandse event scene is vooral gericht op dance elektro achtige dingen
Wat een bullshit! Hoeveel metal concerten zijn er wel niet uitverkocht?! Met deze namen is het binnen een week uitverkocht!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederland
Pinkpop vrijdagquote:
Als je een beetje goede namen wilt hebben, moet je bijna wel met Mojo in zee gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik meende dat ze daarop een soort samenwerking met Mojo aan zijn gegaan. Hoorde zoveel dat Mojo zich uit Wâldrock teruggetrokken had en daardoor de zaak niet door kon gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |