Oefenruimte + gigs:quote:Op zondag 28 februari 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
Sowieso, wat is jullie gear?
Wat je echt gebruikt?
Dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:10 schreef TeleluvR het volgende:
Prop je toch zonder problemen in een auto?
best interessante optie die bundelquote:Op maandag 1 maart 2010 02:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet.
Ik woon op 2 hoog... elke keer die zooi omhoog sjouwen. Bluh.
Betaalde programmeer opdracht, kan ik genoeg mee verdienen om: http://www.thomann.de/nl/yamaha_hs50m_bundle.htm te kopen.
Lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 03:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Eerst opzetje dan maar van een nummerer.
http://www5.speedyshare.c(...)ixdown%20%282%29.mp3
Nog tips qua opbouw alles enz, ohja let niet op het solo gedeelte daar had ik nog geen inspiratie voor!
En het lekkere simpele eentonige akkoorden schema
En de zang moet er nog goed opgenomen in, het is nu met de webcam en akoestische gitaar gedaan dus je hoort daarvan ook geluid doorheen wat kut is. Maar het gaat grofweg om het idee
Alle tips welkom graag thnx bedankt en au revoir slapen gaan nu
Je moet ook niet verschillende instrumenten tegelijk in dezelfde band gaan spelen, dan mag je dubbel gaan slepen...quote:Op maandag 1 maart 2010 02:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet.
Ik woon op 2 hoog... elke keer die zooi omhoog sjouwen. Bluh.
Ik vind het lekker klinken hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
De intro maat wat aangepast, piano en koortje erin lol
Als je dan toch een popnummer wil maken moet je het ook goed doen ook he
Kom maar op met de tips qua alles
Alleen zelfde verhaal nog als daarboven de zang moet er soweiso goed in omdat die nog via webcam met akoestische gitaar eropstaat die je dus ook op de achtergrond hoort
http://www11.speedyshare.(...)xdown%20attempt2.mp3
Idd, deze zang heeft een minder Nederlands accent!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het lekker klinken hoor.Fijn randje op de zang. Zing jij dit? Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het lekker klinken hoor.Fijn randje op de zang. Zing jij dit? Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
Nee zing het niet zelf doe alleen de muziek, ja dat die zang kut is weet ik ook welquote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Idd, deze zang heeft een minder Nederlands accent!
Veel minder. Geen dat hoor je bijna nooit.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Nee zing het niet zelf doe alleen de muziek, ja dat die zang kut is weet ik ook wel
Maar dit is minder NEderlands accent of gewoon geen ?
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stugquote:Op maandag 1 maart 2010 13:26 schreef guitarist het volgende:
[..]
Veel minder. Geen dat hoor je bijna nooit.
Ja wel goede stem voor die stijlquote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef The_Dean het volgende:
Die dude heeft een fijne poppunk stem man! Doet me denken aan bands als Lit, New Found Glory, No Use For A Name enzo
Klinkt goed!
Lul.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stug
tja gewoon beugelfles leegzuipen en erop skuivequote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zeg.
Tevens tvp.
lekkere dubbelpostquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
Verdomme. Bloedmooie ES-335 opgehaald, maar niet voor mij
Iemand een Epiphone SG kopen? Ibanez AS-73? Les Paul? Tele? Harley Benton triple 0?
Ik heb mijn ziel al verkocht aan Dean, een paar topics terug...![]()
ES-335 GAS!![]()
Die SG vind je hier:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Vogelshoot het volgende:
[..]
lekkere dubbelpost![]()
maar hoeveel moet je hebben voor die SG heerlijk ding is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |