Hij lijkt op die vent uit The Darkness.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef Meursault het volgende:
[..]
Welke band is dat? Die middelste dude komt me vaag bekend voor..
Oh dan neem ik mijn woorden terug. Skid Row is namelijk gaaaaaaaf, en Sebastian Bach al helemaal! Had 'm alleen zo 1 2 3 niet herkendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat is Sebastian Bach. Eigenlijk zanger, maar hij kan ook gitaar spelen. Na Skid Row heeft hij oa op Broadway in musicals gespeeld en tussendoor in de Gilmore Girls ja.
Ik heb zijn stem altijd tof gevonden!
Door zijn succes op Broadway moet hij zijn musical nummers nu ook in zijn rock shows doen. Hij doet het prima, maar zijn band niet uhm erg goed vind ik.
Maar hier kennen wij hem toch het meest van
Hij wilde ook auditie doen voor Velvet Revolver destijds, omdat hij Slash enzo al jaren kent, maar zij vonden dat met zijn stem VR teveel als Skid Row zou klinken.
Hij zat toch ook samen met o.a. Ted Nugent en Scott Ian in Supergroup van VH1?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat is Sebastian Bach. Eigenlijk zanger, maar hij kan ook gitaar spelen. Na Skid Row heeft hij oa op Broadway in musicals gespeeld en tussendoor in de Gilmore Girls ja.
Ik heb zijn stem altijd tof gevonden!
Door zijn succes op Broadway moet hij zijn musical nummers nu ook in zijn rock shows doen. Hij doet het prima, maar zijn band niet uhm erg goed vind ik.
Maar hier kennen wij hem toch het meest van
Hij wilde ook auditie doen voor Velvet Revolver destijds, omdat hij Slash enzo al jaren kent, maar zij vonden dat met zijn stem VR teveel als Skid Row zou klinken.
Ik zag dat ze ook weer op tournee zijn, komen o.a. op Paaspopquote:
Ik vond Robert bij Infectious Grooves toch beter tot zijn recht komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook!.
Voor de Metallicahoeren: op bovenstaand nummer speelt Robert Trujillo bas.
Logisch, dat was ook meer zijn ding, maar Muir had hem ook bij ST nodig, dus ja... Bij Ozzy werd zijn talent pas echt verspild vind ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond Robert bij Infectious Grooves toch beter tot zijn recht komen.
Zonder hem doet ST het nog steeds goed. In 2002 was het een van de betere optredens op Bospop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Logisch, dat was ook meer zijn ding, maar Muir had hem ook bij ST nodig, dus ja... Bij Ozzy werd zijn talent pas echt verspild vind ik.
Lastig, Alone is ook wel erg erg goed.quote:
Alsof de echte Metallica hoer dat niet weet ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook!.
Voor de Metallicahoeren: op bovenstaand nummer speelt Robert Trujillo bas.
Nee, want echte Metallicahoeren hebben geen oog voor andere bandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alsof de echte Metallica hoer dat niet weet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |