abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 augustus 2002 @ 15:56:31 #76
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_5528541
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:25 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

[quote]Who the fuck is Pardo??

Daar kom je snel genoeg achter!
quote:
Song is een redelijke speler, v persie en leonardo zijn nog junioren en moeten zich nog moeten bewijzen op constant niveau.
van Persie wil teveel. Hij is helemaal niet klaar voor het eerste. Eerst moet ie eens leren "orders" aan te nemen en zich leren te gedragen. Hij is net als Leonardo in het begin. Leonardo begint echt steeds beter te worden en mag van mij in de basis gezet worden ten koste van Lulring (ik mag hem nog steeds niet. En hij heeft nog niet eens wat bewezen in zijn wedstrijden voor Feyenoord). Leonardo geeft steeds betere voorzetten, is gevaarlijk met hoekschoppen en verdedigd zelfs mee, hij wordt eindelijk volwassen. Hij zorgte er in zijn eentje voor dat jong-Feyenoord won van jong-pisvee (3-1 3x Leonardo). Hij komt er wel, nu zien of dat Bert dat ook ziet!!

Over Song kan ik bar weinig zeggen. Hij viel me bij het WK wel in positieve zin op. Hopen dat hij die lijn ook kan doorzetten bij Feyenoord.

quote:
Als jullie een kans willen maken dan moet Lurling zich van zijn beste schwalbe kant laten zien, zodat pooierdonk em binnen kan schieten (hij is trouwens zwaar overschat enige waarin hij goed in is, is vrije trappen, als je naar zijn technische kwaliteiten kijkt komt hij Ferry de Haan niet eens voorbij)
Nou dat dacht ik dus niet, Ik kom terug als jullie billenkoek hebben gehad van Real B
Ik vind het onzin dat Feyenoord geen kans zou kunnen maken. Real is beter, dat wel maar dat zegt geen ene reet in de voetballerij. En wat dan nog als we verliezen. Het is geen schande om van Real te verliezen.
quote:
Ow dus omdat een stel kleine kinderen elkaar de hele tijd verrot lopen te schelden hier, moeten wij ook maar meedoen? Als je een keer een normale discussie wil voeren dan laat die namen toch achterwege.
Dat hoort erbij...leer er mee leven. Heb ik allang gedaan!!! Discussie is best mogelijk, alleen zijn er altijd weer mensen die te extreem reageren...
A.M.A.B
pi_5538099
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:00 schreef tokoboy het volgende:

[..]
en wat had je tegen joden

heel veel!
pi_5538793
Galatasaray heeft een tijdje terug ook van Real Madrid gewonnen in de Supercup.

Je zou denken dat we ook geen kans hadden toentertijd, maar ja wij gingen wel blij naar huis ipv Figo + Roberto Carlos + Raul .....

Het gaat er om dat je goed functioneert als een team. Als dat het geval is, heb je altijd kans om te winnen, welke supersterspelers er ook voor je staan. (toegegeven je hebt zelf wel enige kwaliteitspelers nodig die het team kunnen tillen) Galatasaray is daarbij een lichtend voorbeeld.

thou art that
pi_5547816
Op zich een leuke wedstrijd maar ben bang dat Feyenoor niet veel kans maakt als je ziet wat voor spelers Real heeft, maar ja betere spelers wil nog niet zeggen dat je een beter team hebt.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_5549042
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:33 schreef Luni het volgende:

[..]

heel veel!

Jij bent nou niet echt een type dat heel inteligent overkomt.
Respect is denk ik niet iets dat bij jou voorkomt....maar ja viel spass.

En ja van mij mag Feyenoor winnen morgen tegen die Turken

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_5552388
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 23:10 schreef superjoden het volgende:

[..]

Jij bent nou niet echt een type dat heel inteligent overkomt.
Respect is denk ik niet iets dat bij jou voorkomt....maar ja viel spass.

Dat jij alles serieus neemt, daar kan ik niks aan doen, een beetje dollen en ik heb gelijk geen respect voor anderen wat een gelul.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 13:29:24 #82
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_5554882
Van www.feyenoord.nl
quote:
REAL MADRID WIL EINDELIJK SUPERCUP WINNEN

Real Madrid is er op gebrand vrijdag de Europese Supercup te winnen ten koste van Feyenoord. Sterspeler Zinedine Zidane van de Koninklijke zegt op de website van de club de enig ontbrekende prijs van Real eindelijk te willen binnenhalen. Trainer Vicente del Bosque waarschuwt echter voor de verraderlijkheid van het duel. Als we winnen is dat normaal, maar een verlies zou zeer pijnlijk zijn.
Zidane wil dit jaar met zijn ploeg alle mogelijke prijzen winnen, te beginnen vrijdag in Monaco tegen Feyenoord. De winnaar van de Champions League ziet de Supercup dan ook als een echte hoofdprijs. Er wordt gezegd dat deze prijs weinig voorstelt, maar we hebben de kans om hem te winnen en dan wil ik dit ook doen, vertelt de Fransman op www.realmadrid.com.

Coach Del Bosque laat weten Feyenoord als een zeer krachtige opponent te zien. De ploeg speelt typisch Nederlands met een aantal sterke buitenlanders. Daarmee hebben ze vorig jaar toch behoorlijk sterke teams uitgeschakeld in de UEFA-Cup. Feyenoord is erg sterk en speelt uitstekend voetbal.

Leuk dat ze zich positief uitlaten over Feyenoord en het Nederlandse voetbal...
quote:
Voor zijn ploeg Real is de wedstrijd de eerste echte krachtmeting van het seizoen. Over de fysieke gesteldheid van zijn jongens zit de Spanjaard niet echt in. We hebben een goede voorbereiding gekend, dus onze conditie zal geen probleem zijn in vergelijking met Feyenoord. Het duel wordt een echte test, met twee gelijkwaardige ploegen.
Maar dit vind ik net iets teveel eer...
pi_5554932
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:33 schreef Luni het volgende:

heel veel!

I'll double it
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_5556649
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 23:10 schreef superjoden het volgende:

[..]

Voor het Nederlands voetbal is dat wel het beste. Dan hebben we 3 clubs in de Champions League.
Volgend jaar moeten we het doen met een Champions League plaats minder..
  dinsdag 3 september 2002 @ 20:56:59 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_5643733

Genieten man

A.M.A.B
pi_5643771
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 20:56 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]

Genieten man

Zie ik daar Kronenbourg?
  dinsdag 3 september 2002 @ 21:31:51 #87
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_5644148
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:00 schreef LoekB het volgende:

[..]

Zie ik daar Kronenbourg?

Ja, het glas maar er zat Heineken in...3 glazen vond ik wel voldoende in het uur
A.M.A.B
  dinsdag 3 september 2002 @ 22:05:09 #88
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_5644624
Het legioen was super in monaco
Feyenoord Rotterdam
pi_5644670
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:31 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ja, het glas maar er zat Heineken in...

Jammer, Kronenbourg is lekkerder dan Heineken ..
pi_5649011
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 22:05 schreef Elmotje het volgende:
Het legioen was super in monaco
Ja de sfeer zat er goed in, was bizar toen de spelers in de rust de catacombe in gingen, en iedereen bleef zingen.Dat publiek van Real vond ik maar saai De Kronenburg smaakte inderdaad goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')