abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 april 2000 @ 18:55:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258892
* Quenda® denkt dat Paul eruit vliegt.
  woensdag 12 april 2000 @ 19:23:00 #2
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_258893
Pissed Off..denkt ook dat Paul eruit vliegt..!!
Pissed Off
pi_258894
Yep net als Iwan en Tessa is Erik een "polo ralph lauren" typje. terwijl Paul de alternatieve (hard)rocker is. Antonette is neutraal modieus.
Es, Bianca en Bull zijn "super-Anita en sjonnie".
Maar of paul van Es, bianc en Bull dan steun moet verwachten??? Denk et niet.
mmmm zo'n kleding-analyse is nog best geinig
pi_258895
Dag Paul!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258896
Paul is inderdaad weg
pi_258897
Nou Ik denk dat ze daar een grote fout mee maken.Die Eric lijkt mij een heel egoistisch type. Ik kan er niet precies de vinger op leggen (moet er niet aan denken ) maar hij lijkt mij iemand die zichzelf nogal geweldig vind!
Je hebt clowns en druktemakers en hij lijkt mij bij de laatste categorie te horen.
Jammer voor Paul, hij zei dat hij tijd nodig heeft om op gang te komen (net als Iwan)maar die had volgens mij hele leuke droge humor.

Nog even over Bianca: jongens ik werd nu al helemaal knotsgek van dat mens!
Als je optelt hoeveel keer ze het over had dat Esmeralda bij de nominaties eerst haar naam noemde!!! op 2 handen niet te tellen!!

Net in de bus en irriteer mij nu al aan dat mens
By the weg, ze is ook fel he? naar Es toen die iets zei over dat de slaapzak op de grond zou komen, en tegen Paul vanavond.
Let op mijn woorden: deze 2 nieuwe zullen zeker bij een ruzietje betrokken raken.

  woensdag 12 april 2000 @ 22:36:00 #7
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_258898
ik vind eric eigenlijk best wel leuk. beetje spontaan enzo.
Volgens mij gaat die bianca voor bullent. begint nu ook al net zoals essie met kussens te gooien naar bullent enzo. gefrummel en gefrunnik.
nog een romance in de bus?

dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn [voor de echte bussite, met al het up to date nieuws!]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  donderdag 13 april 2000 @ 08:34:00 #8
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_258899
[quote]op 04-12-2000 om 09:10 PM schreef itsme het volgende:
Nou Ik denk dat ze daar een grote fout mee maken.Die Eric lijkt mij een heel egoistisch type.

Yeah..right..wie is dat niet in die bus.!!!
Seki kwam daar recht voor uit...Maar een ieder zit in die bus voor de poet..natuurlijk.
Maar het is meegenomen als je met een leuke club in die bus bent...uiteindelijk zijn het allemaal concurenten van elkaar..

En uhh..wat betreft ruzie maken in die bus..
Dat is toch ook voor de meeste een reden om JUIST te kijken..

Pissed Off

Pissed Off
  donderdag 13 april 2000 @ 09:13:00 #9
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_258900
Laat er maar weer eens een goede ruzie komen.
Ik heb het vermoeden dat er daarom allemaal rokers zijn geselecteerd.
Krijg je weer fijn 2 groepen, de mensen binnen en de 'buitenlui', die over elkaar kunnen beppen.
pi_258901
Ik denk dat ze bianca en eric erop uitgekozen
hebben om het weer een beetje te laten
"knallen".Eric tussen tessa en iwan,bianca tussen bullent en esmeralda.
pi_258902
Was Eric niet degene die in het selectieweekend al een manager had?
Het lijkt me echt zo'n type die in het weekend karaoke't. Uulweh ik haat die slijmkop van hem! Hij is ongeveer Frans Bauer meets Mike Starink.
Bianca vind ik nog een grotere slijmtrut.
Ze zet zichzelf in een slachtofferpositie en daar probeert ze medelijden (en stemmen) meet te krijgen.
(ik kan het fout hebben natuurlijk)
pi_258903
quote:
op 04-19-2000 om 11:06 AM schreef DaphneInTheAir het volgende:

Mike Starink.


AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH

Die gast was ik net vergeten , dank je

pi_258904
quote:
op 04-19-2000 om 11:06 AM schreef DaphneInTheAir het volgende:
Bianca vind ik nog een grotere slijmtrut.
Ze zet zichzelf in een slachtofferpositie en daar probeert ze medelijden (en stemmen) meet te krijgen.
(ik kan het fout hebben natuurlijk)

Het ergste van alles is dat als essie nou nog een keer gaat zeggen dat ze het niet ziet zitten dat ze haar dan de komende maandag eruit stemmen en die mega-doos Bianca erin laten. Ik blijf trouwens hopen dat ze Tessa eruit gooien, daar hou ik zelfs nog wel twee weken Bianca voor vol

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')