En dat op een zondagquote:Op zondag 28 februari 2010 14:21 schreef Mertofzo het volgende:
heb je dat stuk tand nog kunnen vinden?
Doe het in een schaaltje met melk en ga als de wiedeweerga naar de tandarts!
Misschien morgen in de toilet.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:21 schreef Mertofzo het volgende:
heb je dat stuk tand nog kunnen vinden?
Doe het in een schaaltje met melk en ga als de wiedeweerga naar de tandarts!
Je hebt natuurlijk een tandartspraktijk dat op zondag open is. Ik had precies het zelfde alleen kon ik me 2 halve voortanden niet meer terug vinden. Nu heb ik 2 halve neppe voortanden ;cquote:
Echt raar, aan de zijkant is voel ik nu dat er gewoon een compleet stuk mist. Hopen dat ie het nog kan fixen.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:25 schreef Meddo het volgende:
Zo te horen is het maar een klein stukjeRaar dat dat met brood eten gebeurd
Ik moest een paar keer flink op mijn bek vallen voordat er wat af brak.
De tandarts kan het weer heel mooi glad maken hoor. En als er veel af is boetseert er zelfs een stukje bij
En die zijn net iets te groot waardoor je nu een konijn lijktquote:Op zondag 28 februari 2010 14:24 schreef Mertofzo het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een tandartspraktijk dat op zondag open is. Ik had precies het zelfde alleen kon ik me 2 halve voortanden niet meer terug vinden. Nu heb ik 2 halve neppe voortanden ;c
haha goeie, beter dan cookiemonster die helemaal geen tanden heeftquote:Op zondag 28 februari 2010 14:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En die zijn net iets te groot waardoor je nu een konijn lijkt
Paperclip 4 teh winn!!quote:
dat is niet funnyquote:Op zondag 28 februari 2010 14:39 schreef J.Stalin het volgende:
Echte mannen doen hun afgebroken kies door de hagelslag voor hun kinderen en zeggen dat het een funny is godverdomme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |