Eens! heb 'm alleen wel erg vaak gehoord. Tijd voor wat nieuwsquote:Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moest even wennen, maar wat een goede plaat
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! heb 'm alleen wel erg vaak gehoord. Tijd voor wat nieuws>
Dat was wel een erg goede Mama Appelsapquote:
Absoluut een van de beterequote:Op zondag 28 februari 2010 14:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat was wel een erg goede Mama Appelsap
quote:
Zeker wel een leuk liedje om mee te beginnenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien zit ik dit nummer binnenkort wel mee te drummen![]()
Deze maandquote:Op zondag 28 februari 2010 14:43 schreef Nfct het volgende:
Ehm, laatste timur open radio?
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:47 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !
Wat belangrijker is, is waarom jij Q-Music luistertquote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde notabene op Q-music (wtf) al een promo van de nieuwe Lily Allen, maar waarom blijven ze bij 3FM nou nog steeds 22 draaien?!
Vanochtend een akoestische versie, volgens mij bij Annemiek.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde notabene op Q-music (wtf) al een promo van de nieuwe Lily Allen, maar waarom blijven ze bij 3FM nou nog steeds 22 draaien?!
Misschien vinden ze de nieuwe single van Lily wel te slecht om te draaien.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Van de nieuwe single? oeh, heb ik die even gemistquote:Op zondag 28 februari 2010 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanochtend een akoestische versie, volgens mij bij Annemiek.
Die is ook wel goed
Dat zou wat zijn zegquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Sirolf het volgende:
Misschien vinden ze de nieuwe single van Lily wel te slecht om te draaien.
Maar het is niet hot genoeg hierquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan moet je ook het "So take off all your clothes" gedeelte doen
CityFM luister ik nu met een boel Classic Rock Songsquote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Iemand tips voor wat ik nu moet gaan luisteren?
Begint wel lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
CityFM luister ik nu met een boel Classic Rock Songs
Ik vind trouwens van hun site erg prettig dat je daar kan zien welke plaat wordt gedraaid (heeft 3FM natuurlijk ook al) en welke erna komt. Zouden ze bij 3FM ook wel mogen inbouwenquote:
Sirolf heeft een link naar zo'n next playing ding, maar die mag hij niet delenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind trouwens van hun site erg prettig dat je daar kan zien welke plaat wordt gedraaid (heeft 3FM natuurlijk ook al) en welke erna komt. Zouden ze bij 3FM ook wel mogen inbouwen.
Maar bij 3fm moet je dat nu apart opzoeken, of de site open laten staan. Ik heb liever dat ze weer zo'n ding naast of onder (eventueel uitschuifbaar) het webcambeeld zetten, veel praktischer miquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind trouwens van hun site erg prettig dat je daar kan zien welke plaat wordt gedraaid (heeft 3FM natuurlijk ook al) en welke erna komt. Zouden ze bij 3FM ook wel mogen inbouwen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:07 schreef alors het volgende:
Volgens mij luistert er niemand hoor? Ik iig niet.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef Derek010 het volgende:
3fm viel weg. Ik luister nog
Ik weet niet of iemand het gehoord heeft, maar hij heeft Tokio Hotel gedraaid![]()
Mag hij die niet delen? Jammer! Eigenlijk best wel handigquote:Op zondag 28 februari 2010 15:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Sirolf heeft een link naar zo'n next playing ding, maar die mag hij niet delen![]()
Maar ik luister nu naar Kink FM
Jup, dat was inderdaad heel erg handigquote:Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij 3fm moet je dat nu apart opzoeken, of de site open laten staan. Ik heb liever dat ze weer zo'n ding naast of onder (eventueel uitschuifbaar) het webcambeeld zetten, veel praktischer mi
Ging het vorige week tijdens ekstra wochenende nog overquote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag hij die niet delen? Jammer! Eigenlijk best wel handig.
Fijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ging het vorige week tijdens ekstra wochenende nog over
Maandquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef Derek010 het volgende:
Laatste Timur Open Radio? Lees ik nu pas, maar ik neem aan laatste van het weekend?
Ben ik blij dat ik naar het album van Editors zit te luisterenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Guisteraars ?. Dennis te gast.. Ze heeft een nieuwe single, aha.
je bent één van de weinige die er positief op reageert, ik vind et ook een goed album, maar de vorige waren zeker beterquote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik naar het album van Editors zit te luisterenNu You don't know love
![]()
Te gekke track is datquote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik naar het album van Editors zit te luisterenNu You don't know love
![]()
Heb je wel door dat het een meisje was?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef alors het volgende:
En dan ook nog een slechte requestOh god, hij heeft het niet eens zelf gedaan, maar een vriend
waarom niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Hij/zij zei toch echt: 'Door mijn vriend'.
Dat zeg je als jongen niet hoor
'Mijn vriend' lijkt me meer relationeel.quote:
Heel simpel antwoord: nee. Wat dat betreft is het net GTST: als je per ongeluk langszapt dan weet je na 2 minuten alweer precies waar het over gaat... (nadat je vier jaar geleden ook per ongeluk tien seconden hebt gezien).quote:Op maandag 1 maart 2010 09:38 schreef broer het volgende:
Ik heb vanmorgen noodgedwongen Giel weer eens geluisterd - ik moest een kwartiertje in de auto waar ik niet voldoende bereik had voor KX. Binnen vijf minuten kreeg ik alweer een 'PRIJZEN, MENSEN' en een volslagen ongepast Frankrijk-deuntje om mijn oren. Vernieuwt die jongen dan echt helemaal niet meer?
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef -Hans- het volgende:
WOW
[..]
10:20| Shapeshifters - Lola's Theme!!!!!
Programma van Giel is inderdaad vrij voorspelbaar; de helft draait om allerlei populaire tv-programma's / talentenjachten en zoals nu de olympische spelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel simpel antwoord: nee. Wat dat betreft is het net GTST: als je per ongeluk langszapt dan weet je na 2 minuten alweer precies waar het over gaat... (nadat je vier jaar geleden ook per ongeluk tien seconden hebt gezien).
Eensquote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Altijd weer een feestje dit nummer.
Brenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ......... demorgen!
Roelquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ......... demorgen!
Ook hoor, alleen niet echt weekend gehad; vrijdag tot 15.00 gewerkt, zaterdag vrij en gister van 15.30 tot 23.15 gewerkt. Maar vandaag ook weer vrij, en ik vind het wel erg lekker om op de maandag vrij te zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zekers. Fijn weekend gehad, dus we kunnen er weer tegenaan
. Jij?
Ah, dan verplaats je het weekend ffquote:Op maandag 1 maart 2010 10:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ook hoor, alleen niet echt weekend gehad; vrijdag tot 15.00 gewerkt, zaterdag vrij en gister van 15.30 tot 23.15 gewerkt. Maar vandaag ook weer vrij, en ik vind het wel erg lekker om op de maandag vrij te zijn
ja die plaat is nu echt boringquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, zo raakt m'n hele biologische klok in de war!
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef themauster het volgende:
Is John Mayer?
Vrijdag maakte mijn vader een mooie opmerking , mijn vader geloofde niet dat dit John Mayer was en toen zei hij die maakt toch alleen maar homomuziek
Chef lasser.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane, Alain Clark, Opposites...
Nou, dat wordt weer feest!
Ik zat alleen in een vuile kameelquote:
Mijn stem heb je !quote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja in die gemeente ben ik verkiesbaar.
Hansquote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef gerbenp het volgende:
wie wil er nou kaarten voor de 3FM awards
Jaaaaa! lijkt me te gek om al die Nederlandse wereldsterren te ontmoetenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Hans, die heeft zijn vlaggetje al erbij gepakt
.
Inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 16:22 schreef alors het volgende:
Die nieuwe Opposites is chill, moeten ze wat vaker draaien
Bij het nieuws was te horen dat iedereen die IE gebruikt morgen een melding gaat krijgen om van browser te kunnen veranderen. Ik denk niet dat veel mensen zullen veranderen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
ik zap net in, waar gaat het over? browsers?
quote:
Ja, dat stoort heel erg!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry als mijn UserIcon change jullie stoort.![]()
Lekker nummer dit ook wel
Heel mooi zeg, dat verhaal erbij.... en toen ging ik tijdens het nummer even bij ons zoontje Marc kijken, en die ligt zo lekker te slapen, en dan Kyteman in de verte horen, heel schattig. Rare wisseling van sfeer.quote:
`Ik ben een vogelliefhebber, dus OKquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie van mijn niet musicale UI ?
Laatste uitzending van de maandquote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen, waar slaat de TT op, heb ik iets gemist?
Ja, ze zeidenop twitter: "de laatste timur open radio, van de maand natuurlijk"quote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen, waar slaat de TT op, heb ik iets gemist?
Berg de vlag maar weer opquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
PFOE, gelukkig.
Jullie lieten me al schrikken
Wij stonden ook al topless te feesten buitenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
PFOE, gelukkig.
Jullie lieten me al schrikken
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij stonden ook al topless te feesten buiten
En zo is het maar net.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste programma van het weekend.![]()
(Dat kan toch helemaal niet Cee?)
Jawel dat kan helemaal wel!
Ik hoop 'm over een paar maanden weer tevoorschijn te halen als ik met m'n vlaggetje vooraan bij Lady GaGa sta.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die gaat alleen de kast uit als Guis, Giel en Bart weg gaan![]()
Ah, ik snap 'm.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Overmorgen ga ik toch maar eens de vorige single van Lily Allen draaien (al heb ik de nieuwe nog niet op 3FM gehoord)... want die is dan erg toepasselijk.
tja.. een instumental lijkt mee ook niet je van het, je moet toch watquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Solo en dan met zoveel mensen samenwerken
geintjequote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste programma van het weekend.![]()
(Dat kan toch helemaal niet Cee?)
Jawel dat kan helemaal wel!
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij stonden ook al topless te feesten buiten
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wijn.
Hey, da's mijn opbergruimte!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuipschuit, ruim eerst de oude flessen van vorige week op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |