abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:05:10 #201
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78658056
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, dat zijn de woorden van GeenStijl.
Nee hoor, staat letterlijk zo op Joop:
http://www.joop.nl/politi(...)eiging_niet_serieus/
The End Times are wild
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:06:40 #202
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78658155
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is bullshit natuurlijk. Een openbare instelling 'wordt' niet verboden voor Moslims. Men mag alleen geen hoofddoek dragen. Zonder hoofddoek is een Moslima gewoon welkom.
Discriminatie op grond van ras, religie, etc is verboden

Daarnaast druist het tegen zo ongeveer ieder principe van de moderne democratie in. Nog even los van het feit dat 'dat is nu eenmaal onze cultuur' nooit een inhoudelijk argument is. Het kan dus nooit de kern zijn van fatsoenlijk beleid binnen een zichzelf respecterende democratie.

Ik ben wel met je eens dat er te twisten valt over de mate waarin Nederland een respectabele democratie kan worden genoemd, maar evengoed stuit dit me aardig tegen de borst.

Daarnaast is van een joodse traditie in NL geen enkele sprake. Ja, we zijn bijna wereldrecordhouder jood kwijtraken, maar dat was het dan ook.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:07:45 #203
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_78658229
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Daar praat hij nou eenmaal het meeste mee.
[..]

Heeft hij die?
Als hij geen camera's heeft hangen dan zijn er vast wel camera's in de buurt die misschien iets op hebben gepikt. Maar ja als meneer geen aangifte doet kan de politie daar ook niet achteraan.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_78658260
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Als hij geen camera's heeft hangen dan zijn er vast wel camera's in de buurt die misschien iets op hebben gepikt. Maar ja als meneer geen aangifte doet kan de politie daar ook niet achteraan.
Klopt, dat is dom van hem.
pi_78658807
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

JEMIG wat een slechte complottheorie

AFA zit achter de melding van een bedreiging van een kledingzaak omdat er een modeontwerper betrokken was bij een mars van AFA elders in de stad???

[ afbeelding ]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat AFA-leden ook wel eens bij de markt een broodje haring halen. Ik wil niet zeggen dat ik een een-tweetje tussen AFA, de modebranche en de visindustrie vermoed, maar het zou best eens kunnen!

De domheid van GS wat dit betreft, neemt overigens niet weg dat die Valies nogal dubieus is.
pi_78659482
Nu alleen nog de uitvalsbasis vinden waar vanuit Wilders deze aanvallen coördineert.
pi_78662779
http://player.omroep.nl/?aflID=10676022

Hij zegt aangifte te doen maar doet het vervolgens niet.
pi_78669253
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Picchia het volgende:
Nu alleen nog de uitvalsbasis vinden waar vanuit Wilders deze aanvallen coördineert.
Vanuit zijn geheime bunker in Venlo natuurlijk. Maar serieus, de PVV zit hier natuurlijk gewoon achter en het wordt allemaal nog erger. Bruinhemden kom er maar in.

Vannacht voorspel ik rellen in Almere. Extreem-rechtse PVV-jongeren die een aantal moslimwinkels in puin gaan slaan.
pi_78670484
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vanuit zijn geheime bunker in Venlo natuurlijk. Maar serieus, de PVV zit hier natuurlijk gewoon achter en het wordt allemaal nog erger. Bruinhemden kom er maar in.

Vannacht voorspel ik rellen in Almere. Extreem-rechtse PVV-jongeren die een aantal moslimwinkels in puin gaan slaan.
Denk dat je 3 maanden te vroeg bent
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:30:52 #210
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78670542
Goh, het is gelogen?
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:39:17 #211
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78680094
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:34 schreef Buschetta het volgende:
In al die winkels hangen waarschijnlijk camera's. Alleen ga ik ervan uit dat die camera's helaas uit stonden toen deze zogenaamde jongens langs kwamen.

Goede viral NDP
Aaahh.. dus inderdaad. Wat zijn mensen toch een simpele zielen in alles. Zo doorzichtig en manipulatief.
Wat een medelijden heb ik met linkse marionetten (zoals in dit topic) die het intellect missen om zulke zaken te analyseren. Nee deze lieden moeten hun eigen idealen waarborgen door zichzelf voor te liegen en al het negatieve te bestempelen als rechtse propaganda. Terwijl in vele gevallen de andere kant waar is. `Zo gaat de saamhorigheid langszaam ten onder door de wil van de politiek en het bedrijfsleven.

Ook zoiets dat helaas weinigen zien. Wilders is een product van de linkse agenda die dus in feite niet links is maar een NGO
pi_78681645
ah dus in de krant zeggen ze met naam dat ze bedreigd zijn maar doen geen aangifte.

met andere woorden...

ze proberen de pvv zwart te maken en weten dat als ze aangifte doen hun smaad word ontdekt.

beetje pallywood he.
pi_78695004
Ach, wat jammer nou. Het is weer niet waar. En de TS was zich al lekker aan het wentelen in z'n vertrouwde slachtofferschap.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_78695039
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Aha op die manier. Maar wat moeten we dan met die symboolpolitieke onzinmaatregelen?

edit
Die overigens praktisch en juridisch onhaalbaar zijn.

Ik zie liever eerst de broodnodige maatregelen. Hoofddoekjes op het stadhuis kun je wat van vinden, maar het zijn niet de hoofddoekjes die de oudere wijken van de grote steden terroriseren, vrouwen lastig vallen en handtasjes roven.
pi_78695085
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

pi_78695145
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Denk dat je 3 maanden te vroeg bent
Ik verwacht eerder lastige bontkraagjes als de PVV straks in Almere 40% van de stemmen pakt.
pi_78695431
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder lastige bontkraagjes als de PVV straks in Almere 40% van de stemmen pakt.
Nee dat denk ik niet hoor, het zal in ieder geval heel dom van ze zijn. Worden ze nog meer met de nek aangekeken.
pi_78695471
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Discriminatie op grond van ras, religie, etc is verboden

Wat heeft het niet mogen dragen van een hoofddeksel te maken met discriminatie?
pi_78695513
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet hoor, het zal in ieder geval heel dom van ze zijn. Worden ze nog meer met de nek aangekeken.
Daar liggen ze echt niet wakker van. Het zijn ook niet de slimste jongetjes van de klas. Zelfs niet van de VMBO zwakstroom.
pi_78695524
quote:

[..]

Ik denk dat dat aan ze voorbij gaat. Ik denk niet dat ze verkiezings-televisie kijken.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_78695598
quote:

[..]

Ik hoorde vandaag op BNR dat juist in Almere er weinig problemen zijn met marokkanen. Den Haag werd niets over gezegd, maar de problemen in Almere schijnen de laatste paar jaar juist veel minder geworden zijn.
pi_78695662
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat heeft het niet mogen dragen van een hoofddeksel te maken met discriminatie?
Simpel, je sluit 1 religie uit op basis van traditionele kleding.

Verbied dan alle religieuze uitingen in overheidsgebouwen. Dat is tenminste een verbod waar ik achter sta
pi_78695680
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar liggen ze echt niet wakker van. Het zijn ook niet de slimste jongetjes van de klas. Zelfs niet van de VMBO zwakstroom.
ff om te checken, ik neem aan dat je het enkel over de rel-mocro's hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2010 19:37:33 ]
pi_78695685
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik hoorde vandaag op BNR dat juist in Almere er weinig problemen zijn met marokkanen. Den Haag werd niets over gezegd, maar de problemen in Almere schijnen de laatste paar jaar juist veel minder geworden zijn.
Ik zag laatst een mevrouw op tv en die wilde zelfs gaan verhuizen dus zullen velen vast anders zien.
pi_78695710
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Almere heeft een criminaliteitsprobleem en dezelfde verloederingsproblemen als de grote steden hebben. Mensen gingen er wonen toen alles fonkelnieuw was en nu takelt alles beetje bij beetje af.

Sowieso is het wonen in Almere zonder problemen al reden om depressief te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')