Ik moest glimlachen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze mag dat best laten weten, alleen mag ze geen hoofddoek dragen. Nederland kent een Joods-Christelijke traditie, dus die uitingen zijn wel toegestaan.
Als mevrouw zo graag met hoofddoek wil werken dan moet ze maar ergens in het Rif-gebergte gaan werken.
"De initiatiefnemers laten weten dat ook mannen met een hoofddoekje welkom zijn in de Haagse stembureaus."quote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Als het dan toch over hoofddoekjes gaat:
Haags protest: ga met hoofddoekje stemmen
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekje_stemmen___.html
nee, we realiseren dat iets heuglijks als een halalnacht zo mogelijk isquote:Op zondag 28 februari 2010 17:18 schreef 16meter het volgende:
OPEN JE OGEN.. DE GESCHIEDENIS ZAL ZICH HERHALEN.. ZIJN JULLIE DE JODENVERVOLGING VERGETEN?!??!
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:34 schreef Buschetta het volgende:
In al die winkels hangen waarschijnlijk camera's. Alleen ga ik ervan uit dat die camera's helaas uit stonden toen deze zogenaamde jongens langs kwamen.
Goede viral NDP
http://www.faz.net/s/RubD(...)common~Scontent.htmlquote:Im Saal lodert Kaminfeuer auf Flachbildschirmen. Als Wilders sein Manuskript mit den flotten Sprüchen, forschen Versprechungen und hämischen Pointen fertig verlesen und dem Publikum seine acht Haager Fraktionskollegen vorgestellt hat, kann man Fragen stellen. Nun geht er mit dem Mikrofon durch die Reihen. „Der ist ja noch größer als im Fernsehen“, wird getuschelt. Die obersten fünf Zentimeter sind allerdings blondierte Fönfrisur. Junge und Ältere, Dreher und Musiklehrer, Kleinunternehmer und Arbeitslose melden sich. Wie man sich die geforderten Stadt-Milizen vorzustellen habe? Wann man marokkanische Unruhestifter endlich abschieben werde? Wie Wilders denn die Schulen retten wolle? Ob man als weiße Geringverdienende nicht irgendwo billig leben könne, ohne sich gleich in Klein-Afrika zu wähnen? Wer dem kleinen Mann helfe, wenn er seine Interessen vor Gericht durchsetzen müsse? Wann man endlich staufrei zur Arbeit komme? Und was würde unter Wilders aus dem Königshaus?
Nederland heeft al wat jaren last van liberale waanzin, maar een traditie wil ik dat niet noemen. De Christelijke traditie gaat veel verder terug dan de liberale waanideeen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zegt wie?
Nederland kent ook een liberale traditie, waarin vrijheid van godsdienst en meningsuiting hoog in het vaandel staat.
Zonder gun en werkbare instructies om daar mee om te gaan, is er geen eer aan te behalen in Almere.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:51 schreef Re het volgende:
krijg je trouwens ook zo'n kekke outfit als stadcommando? En dan een beetje winkeliers "beschermen" lijkt me een puik beroep
Nou en? Als iets ouder is, is het dan meteen waar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft al wat jaren last van liberale waanzin, maar een traditie wil ik dat niet noemen. De Christelijke traditie gaat veel verder terug dan de liberale waanideeen.
Het zegt wat over de Nederlandse cultuur en traditie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou en? Als iets ouder is, is het dan meteen waar?
Moeten we dan juist niet Wodan dienen ipv Christus?
Overigens kent Nederland al wel wat langer vrijheid van godsdienst dan "wat jaren".
Zegt wie? Dat zeg jij. Ik kan net zo goed wat anders zeggen. Waarom zou jij meer gelijk hebben dan mij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zegt wat over de Nederlandse cultuur en traditie.
Omdat jij voornamelijk onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zegt wie? Dat zeg jij. Ik kan net zo goed wat anders zeggen. Waarom zou jij meer gelijk hebben dan mij?
Niet zo erg als denken dat dat stomme doekje het probleem is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat jij voornamelijk onzin uitkraamt.
Waar schrijf ik dat ik dat denk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet zo erg als denken dat dat stomme doekje het probleem is.
Dat betekent niet dat het niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Politie: Geen bewijs voor 'stadscommando's van Wilders'
http://www.geenstijl.nl/m(...)bewijs_voo.html#more
Dat kan ik net zo goed zeggen van jou.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat jij voornamelijk onzin uitkraamt.
Kut he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het niet gebeurd is.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat? Dat de politie geen bewijs heeft? Dat is altijd kut indien het echt is gebeurd.quote:
quote:,,Het voelt alsof het allemaal veel spannender is dan het noodzakelijkerwijs ook daadwerkelijk is", verklaart hij. ,,Het blijft natuurlijk vreemd dat wij het allemaal uit de media moeten vernemen. Terwijl er, zeker in de winkelcentra van Almere, korte lijnen bestaan tussen winkeliers en politie. Er is goed contact met de wijkagenten. Als er iets gebeurt is een telefoontje is zo gepleegd. Het voorval van zaterdag is niet bij hen bekend".
quote:
Dus dan neem ik aan dat in dat doekje een probleem schuilt...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk. Een openbare instelling 'wordt' niet verboden voor Moslims. Men mag alleen geen hoofddoek dragen. Zonder hoofddoek is een Moslima gewoon welkom.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |