Losse prijs hangt natuurlijk samen met de prijs bij een abbonement.. Tenzij je ze alledrie gratis krijgt bij hetzelfde abonnement, maar dan heb je (voor de hero en legend iig) een onnodig abbo gekozen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dus de Legend is 50 euro goedkoper als los toestel bedoel je?
Het gaat toch in combinatie met een abonnement hier hoor. Dus losse prijs kijk ik niet echt naar.
Maar waarom is dit jouw advies? Hardware, specs, looks?
Helaas zeggen hardware en specs mij niet zo veel. Ik heb geen verstand van processoren enzo. Daarom vraag ik ook adviesquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:02 schreef svefn het volgende:
[..]
Losse prijs hangt natuurlijk samen met de prijs bij een abbonement.. Tenzij je ze alledrie gratis krijgt bij hetzelfde abonnement, maar dan heb je (voor de hero en legend iig) een onnodig abbo gekozen.
Hardware kun je opzoeken, specs kun je opzoeken, looks kun je beoordelen
Ik weet het niet precies, maar op tweakers staan er iig 50 pagina's over volgeschreven. Dus, wie tijd te veel heeft: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef Pandora73 het volgende:
Qua internetverbinding was Vodafone toch de beste provider? Daarna T-Mobile en dan Hi of zo?
Oh, verzekering doe ik niet. bedoel, wordt-ie gestolen koop ik gewoon een nieuwe, maar dan een hero of zo. Eigen domme fout misschien wel. De telefoon gaat toch bijna altijd in mijn binnenzak (de eerste tijd) Na een tijdje broekzak. Het is mij nog nooit overkomen dat-ie gestolen wordt uit mijn broekzak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
CoolBlue heeft een review geplaatst op YouTube over de Legend..
Heb trouwens een verzekering afgesloten bij mijn mob tegen diefstal
Het is echt niet raar dat hij bij een nieuw abbo goedkoper is. Providers hebben liever nieuwe klanten natuurlijk, die zijn ze veel meer waard.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef svefn het volgende:
Oh heb net hetzelfde gepost in het Desire-topic. Wat raar dat het goedkoper is als je een nieuw abbo afsluit! Hier is het trouwens nog een euro per maand goedkoper, studentenkortingHeb me wel nog niet echt verdiept in internet bij Hi, geen idee of dat zo optimaal is. Anyways, 350 smsjes + internet voor 25 euro per maand is relatief niet heel veel als je dat ding er voor 50 euro bij krijgt.
Jawel.quote:
Ik zit ook bij Vodafone. Maar had eerst een Xperia X1. Die verkocht en kreeg een nieuwe vanwege mijn klachtenbrief etc.een HTC HD2 die verkocht en nu voor de HTC Desire. Dus in feite heb ik een sim only.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel.
Desire > vodafone bij voorkeur
Anders
Desire > KPN
Anders
?!?!?!!!
Dacht eerder aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zit ook bij Vodafone. Maar had eerst een Xperia X1. Die verkocht en kreeg een nieuwe vanwege mijn klachtenbrief etc.een HTC HD2 die verkocht en nu voor de HTC Desire. Dus in feite heb ik een sim only.
Als ik jou was;
- Desire
- X10
- Legend
Hmm, Milestone vind ik qua design niet mooi. En typen gaat tegenwoordig ook heel goed met een touchscreen.. helemaal als het capacitive is. En je zit niet vast aan de updates van Motorola.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht eerder aan
Desire
Milestone
Iphone
Legend...
Waarom de legend zo laag... dunno
donequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef svefn het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar op tweakers staan er iig 50 pagina's over volgeschreven. Dus, wie tijd te veel heeft: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344
http://layar.com/ bedoel je?quote:
Market op je telefoon.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef P.F het volgende:
Waar kun je het beste kijken als je zelf andere programmas wil downloaden?
Las laatst in een onderzoek dat Android de meeste gratis applicaties heeft (meer dan de helft) gevolgd door Palm.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
O ja! Ik dacht dat alles geld zou kosten, dat valt mee!
Achterhaalde marketinggedachte is dat, maar gelukkig beseffen de meeste bedrijven tegenwoordig wel dat klanten behouden op lange termijn veel winstgevender is dan ze op deze manier benadelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het is echt niet raar dat hij bij een nieuw abbo goedkoper is. Providers hebben liever nieuwe klanten natuurlijk, die zijn ze veel meer waard.
kan tot 4mnd van te vorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef lekzzz het volgende:
oe die ziet er wel top uit hoor, zwagertje krijgt morgen de legend. Maar ik denk dat ikzelf voor de Desire ga. Nu nog bedenken of ik hem nu al mag aanschaffen of tot m'n abonnement verlenging moet wachten. Dat kan pas in juni
Daar heb je ook wel weer een punt. Ach, boeiend, ik ben geen provider.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef svefn het volgende:
[..]
Achterhaalde marketinggedachte is dat, maar gelukkig beseffen de meeste bedrijven tegenwoordig wel dat klanten behouden op lange termijn veel winstgevender is dan ze op deze manier benadelen.
Ook zonder abonnement?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef lekzzz het volgende:
Nou ik heb de knoop doorgehakt, ik ga een desire bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |