'k Vind ze leukquote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef BluesRebel het volgende:
Wat heeft iedereen met die Androidpoppetjes?Ik vind het echt één van de lelijkste logo's ooit van een merk. Ze hadden 'iets meer robot' moeten nemen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Schanulleke het volgende:
Verder moet Apple natuurlijk sowieso niet zo principieel zeiken, hun hele Ipod hadden ze destijds van Creative geript, op het design na.
@Firenzo, had je nog een paar antwoorden voor mequote:Op zondag 28 februari 2010 16:14 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wordt je telefoon als een harde schijf gezien?
Wilde dus weten hoe je icalender synct maar dat is via gmail, gaat dat rechtstreek of moet je eerst im-/exporteren?
Gebruik je bluetooth of usb?
Kan je contacten synchroniseren?
genruik mn hero ook met mn macbook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wordt je telefoon als een harde schijf gezien?
Wilde dus weten hoe je icalender synct maar dat is via gmail, gaat dat rechtstreek of moet je eerst im-/exporteren?
Gebruik je bluetooth of usb?
Kan je contacten synchroniseren?
@Firenzo, had je nog een paar antwoorden voor me
Ah bedankt voor je antwoorden, ben al een stuk verder nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
genruik mn hero ook met mn macbook.
icalender is een beetje overbodig geworden sinds ik android heb, de google calender is gewoon veel handiger. Alle afspraken die er nog instaan kun je gewoon exporteren naar google calender en die gaat automatisch naar je android.
Ik gebruik zelf altijd usb (laad hij gelijk op)
Contacten exporteer je naar een cvs die je weer in google contacts zet die hem dan ook automatisch op je android zet.
als ik mn android inplug via usb ziet hij hem als een usb massaopslag unit.
Die update die eerst in december zou komen bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Merkie het volgende:
Halverwege maart komt de Hero-update toch.
HTC heeft nooit gezegd dat hij in december zou komen, wel dat hij medio maart komt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Die update die eerst in december zou komen bedoel je?![]()
* Pandora73 tikje gefrustreerd is
zit je nou uit je nek te lullen of zit ik nou elke dag voor niks naar updates te zoeken?quote:
http://www.htcheroblog.com/2010/02/09/march-release-date-for-htc-hero-android-2-1-update-pinned-down/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+HtcHeroBlog+(HTC+Hero+Blog)quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
zit je nou uit je nek te lullen of zit ik nou elke dag voor niks naar updates te zoeken?
ergens een bron waaruit je opmaakt dat 2.1 voor de hero pas in april komt?
@lekzzz
gebruikte met mn oude winmo toestel missingsync, werkte wel(hij deed wat hij moest doen) alleen het bleef nog al eens hangen(eens per week). Geen idee of dat aan winmo of aan het programma lag. Nu sync ik automatisch via google en dat werkt in mijn geval beter. iCal kan ik alleen op mn MacBook zien Google Calender overal waar internet is en waar geen internet is, is mn android.
uh lol maart bedoelde ik in mijn post waar jij op reageerdequote:Op donderdag 4 maart 2010 01:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
zit je nou uit je nek te lullen of zit ik nou elke dag voor niks naar updates te zoeken?
ergens een bron waaruit je opmaakt dat 2.1 voor de hero pas in april komt?
@lekzzz
gebruikte met mn oude winmo toestel missingsync, werkte wel(hij deed wat hij moest doen) alleen het bleef nog al eens hangen(eens per week). Geen idee of dat aan winmo of aan het programma lag. Nu sync ik automatisch via google en dat werkt in mijn geval beter. iCal kan ik alleen op mn MacBook zien Google Calender overal waar internet is en waar geen internet is, is mn android.
Laat even weten wat je er van vindt... Ik twijfel nog sterk tussen de X10 of de Milestone.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:24 schreef Sodeju het volgende:
Morgen krijg ik mijn Milestone binnen![]()
Ben erg benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |