Hoe kom je hierbij? Als ik zoek op de tekst die jij citeert vind ik een nieuwsbericht van 8 februari. Oftewel: dit is inaccuraat en achterhaald nieuws, de update is namelijk uitgesteld vanwege nieuw gevonden bugs.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn! Contract is gister opgestuurd dus ik verwacht het toestel toch wel vrijdag of volgende week maandag
Ah oke, er stond geen datum bij. Wordt dus nog even wachten merk ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Als ik zoek op de tekst die jij citeert vind ik een nieuwsbericht van 8 februari. Oftewel: dit is inaccuraat en achterhaald nieuws, de update is namelijk uitgesteld vanwege nieuw gevonden bugs.
quote:Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef svefn het volgende:
Hier een lijstje met de prijzen van de Desire icm een abonnement: http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/htc/htc-desire
[..]
Btw, ik zat er 1 euro naast
Bij KPN welquote:
Ik zit bij Hi en doe vaak Youtube nog nooit extra kosten gehad :|quote:Op zondag 28 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij KPN welHeb laatst nog per ongeluk meer moeten betalen omdat ik een streaming radio ding wou afluisteren
! Besefte me net op tijd dat dit stom was.
Het is heel lang geleden dat ik een update van Google/HTC ontvangen heb (dat was 1.5 of 1.2 ofzo) maar bij de ROM updates die ik nu gebruik (CyanogenMod) hoef ik alleen de telefoon opnieuw te starten, update installeren, nog een keer herstarten en daarna staan al mijn instellingen, programma's, smsjes etc. er nog gewoon inquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
De mensen die destijds donut hebben ontvangen als update: betekent een update van het OS dat je alles opnieuw moet installeren?
D'r zijn bij Hi ook meerdere abonnementen natuurlijk. Hier eindeloos online en nog nooit extra kosten of waarschuwingen voor de FUP.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:18 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik zit bij Hi en doe vaak Youtube nog nooit extra kosten gehad :|
Ik vind dat heel raar, ga er later nog even extra naar kijken...quote:Op maandag 1 maart 2010 07:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
D'r zijn bij Hi ook meerdere abonnementen natuurlijk. Hier eindeloos online en nog nooit extra kosten of waarschuwingen voor de FUP.
Dat was 1 jaar geleden... Ik zal de huidige voorwaarden eens bekijken.quote:i-mode video streaming 0,139 MB 0,03
die aanbieding vna 30,19 voor het abonnement van 34 euro vind ik vrij netjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef svefn het volgende:
Damn, Vodafone is nog duurder dan ik dacht trouwens. Zelfs als je 26 euro p/m betaalt, krijg je maar 100minuten/200 smsjes en kost het toestel bovendien ook nog 200 euro.
Als je een Over The Air update krijg zoals Donut op een standaardandroidtelefoon raak je niks kwijt. Als je een ROM-update van internet moet halen raak je wel alles kwijt. Met niet-standaardandroidtelefoons (Sense enzo) raak je volgens mij altijd alles kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
De mensen die destijds donut hebben ontvangen als update: betekent een update van het OS dat je alles opnieuw moet installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |