Als je een iets lagere budget hebt en niet zoveel wilt uit geven voor een toestel dan de Hero. Kan je wat meer missen dan de Desire. En als je 50 euro beter kan besteden de Legend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Pandora73 het volgende:
Oke mensen, vertel...
Stel je mag in april een toestel uitzoeken. Welke neem je dan? De al vertrouwde Hero, met tegen die tijd ook 2.1, of de Legend, of de Desire, of...
Ik ben de weg kwijt
Je bedoelt toch niet dit he: Sony Ericsson Xperia X10 geleverd met Android 2.2?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik wil jullie aanraden om de komende uren www.androidworld.nl in de gaten te houden. Er zit iets leuks aan te komen
Dus de Legend is 50 euro goedkoper als los toestel bedoel je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je een iets lagere budget hebt en niet zoveel wilt uit geven voor een toestel dan de Hero. Kan je wat meer missen dan de Desire. En als je 50 euro beter kan besteden de Legend.
Nee, maar wat het wél is kan ik nog niet zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dit he: Sony Ericsson Xperia X10 geleverd met Android 2.2?
Om Android zelf is op dit moment niet bijster veel te doen. Dat krijgen we weer bij nieuwe versiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Gaat dit topic verder wel over android of gaat het alleen om het toestel dat je hebt?
Heeft het iets met een zoetige snack te maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, maar wat het wél is kan ik nog niet zeggen
Je komt er vanzelf achterquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heeft het iets met een zoetige snack te maken?
Omdat ik zondag niet bij de wedstrijd kan zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam maaslandfm willen luisteren?! Is hij niet te vinden met tunewiki/a online radio?
Zo zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Incolumis het volgende:
SEAWX10, sony ericsson android world x10?
nou ik heb hem ingevuld hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf achter
Hou dit ook maar in de gaten:
http://twitter.com/#search?q=%23SEAWX10
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
nou ik heb hem ingevuld hoor
erg moeilijke vragen
vraag 1 zijn 3 verschillende antwoorden mogelijk :Squote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
nou ik heb hem ingevuld hoor
erg moeilijke vragen
daarom heb ik ze alle 3 ook genoemd, kan alleen maar extra punten opleverenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
vraag 1 zijn 3 verschillende antwoorden mogelijk :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |