Ja dat heb ik nu ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kom je redden in mijn badpak.
Ik begin me te vervelen. Not so good.
Of een verjaardagstopicquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaan vast ook wel weer weg...anders moeten we een speciale welkoms topic maken...die doet mera wel maken...vindt ze leuk de schat![]()
![]()
![]()
Pizza Hawaiiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb lekkere trek. Misschien maar een pizza de oven in mikken zo. Dit kan nog wel effe gaan duren.
Ach, is toch te ver rijden nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, je krijgt geen boete als je je vlucht wijzigt. handig om te weten.
Het is allemaal Meertjes schuldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, ik wil geen dooie en gewonde, maar een leuk golfje hier of daar, zit nu al hele avond te wachten en Mera zei 10 uur.
Ik heb al een half appeltaartje op....ff de kast in duiken danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb lekkere trek. Misschien maar een pizza de oven in mikken zo. Dit kan nog wel effe gaan duren.
Gaat hier ook wat gebeuren dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ondertussen aan Noordwijk aan Zee;
[ afbeelding ]
'Ondertussen' ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ondertussen aan Noordwijk aan Zee;
[ afbeelding ]
Alleen dáárom verdienen ze al een bad mofo van een stoenamie!quote:
Het was Nostradamusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Gert het volgende:
Die vent die daarstraks nog even ging zwemmen, had groot gelijk. Al die ophef.. tut tut tut tut.
Kan ik een rechtzaak er van maken Tegen Mera???/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is allemaal Meertjes schuld
Ik laat even gauw mijn bad vollopen. Zo empathisch ben ik nou!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook.
Ik zit even op een dood punt zeg maar.
Tijd voor magnetron popcorn en ik ga mn nagels lakken.
Denk ik.
baywatchquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kom je redden in mijn badpak.
Ik begin me te vervelen. Not so good.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |