quote:
In de zin van, ik hoop op een grote golf. (Zodat ik niet de hele tijd voor niks heb zitten kijken)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik neem maar aan dar je dat niet meent
Gezellig blijven hangen danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hier
shit dankijk ik morgenochtend wel als het te lang duurtquote:
popcorn en drank erbijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezellig blijven hangen dan![]()
Nu naar bed en over zeven uur de wekker laten gaan!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef Guard het volgende:
hmmm en nu gaan roepen dat het in Japan hogere golven worden, over 7 uur
30cm hoger dan normaal had ik gelezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu naar bed en over zeven uur de wekker laten gaan!
Maar ik wil samen met Li Han de Hawaiiaanse stoenamie zien.
Ik kom je redden in mijn badpak.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat dadelijk écht hier door de straten schalt, is dat toch wat minder relaxt.
-quote:
Chrome!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn FF flipte door alle streams
Ik heb lekkere trek. Misschien maar een pizza de oven in mikken zo. Dit kan nog wel effe gaan duren.quote:
ja dat natuurgeweld wil ik ook wel zien, veilig hier onder mijn dekbedjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:38 schreef Dynd het volgende:
[..]
In de zin van, ik hoop op een grote golf. (Zodat ik niet de hele tijd voor niks heb zitten kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |