Je kan beter met zo veel mogelijk inspanning je studie afronden, zodat je zo'n goede baan kan krijgen dat je geen slaaf wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:29 schreef Levolution het volgende:
Eens met de klacht.
Ik probeer nu dan ook met zo weinig mogelijk inspanning en zo veel mogelijk rendement mijn opleiding af te ronden zodat ik zekerheid heb, maar ik weiger een loonslaaf te worden. Ik zie wel wat er van komt. Ambitie heb ik wel, maar niet om loonslaaf te worden.
Wat een bullshit, jij bent er zo één die denkt dat de prestatie belangrijker is dan het talent. Aan papieren alleen heb je niks, je hebt ook nog veel sociale contacten en een grote bek nodig om hogerop te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:30 schreef Robere_Renaissance het volgende:
[..]
Je kan beter met zo veel mogelijk inspanning je studie afronden, zodat je zo'n goede baan kan krijgen dat je geen slaaf wordt
quote:Voor onze Transport Unit zijn wij op zoek naar:
REPRESENTATIEVE EN SERVICE GERICHTE CHAUFFEURS
Taken:
Bezorgen en ophalen van barbecue of gourmetpakketten bij de klanten
van A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Administratieve route afhandelingstaken
Laden en lossen van de bussen
Het rijden van storingen en draaien van storingsdiensten
Functie eisen:
In het bezit van rijbewijs B en minimaal 1 jaar rij ervaring
Op oproepbasis beschikbaar zijn van maandag tot en met zondag in de maanden mei tot en met september met de nadruk op vrijdag, zaterdag, zondag ,maandag en dinsdag
Betrouwbaar en beschikken over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
Goede rekenvaardigheden
Geografisch inzicht
Klantvriendelijk, service gericht, communicatief goed vaardig en flexibel
In staat zijn om zelfstandig te werken
Op aanvraag kunnen overhandigen van een verklaring omtrent het gedrag.
Voor onze Office Unit zijn wij op zoek naar:
VERKOOPMEDEWERK(ST)ERS:
(20 - 38 uur per week op oproepbasis voor de periode mei t/m september)
Taken:
Het verstrekken van telefonische informatie betreffende onze verschillende barbecue en gourmet menu’s.
Het telefonisch aannemen van reserveringen en het verwerken daarvan in ons automatiseringssysteem.
Overige administratieve taken ter ondersteuning van onze afdeling verkoop, marketing en productie.
Het vervullen van algemene receptietaken aan onze front office.
Functie eisen:
Beschikken over goede contactuele eigenschappen
Stressbestendig en accuraat kunnen werken
Beschikken over een organisatorisch goed inzicht en een service gerichte en dienstverlenende instelling
Goede computervaardigheden en kunnen werken met o.a. Microsoft Office en Outlook
Minimaal 20-38 uur per week beschikbaar zijn en inzetbaar van maandag tot en met zondag in de maanden mei tot en met september
Een team player die graag in een gezellig team wil samenwerken
hippies luisteren geen metalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
niet iedereen wil een linkse stinkende metal luisterende langharige hippie zijn die later uitkeringen trekt zoals TS
Nooit verder gelezen dan je neus lang is medunkt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik zag net deze advertentie in de krant staan. De slavendrijvers durven er gewoon bij te zetten dat je 7 dagen in de week beschikbaar moet zijn.
[..]
WTF!?..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:29 schreef Levolution het volgende:
Eens met de klacht.
Ik probeer nu dan ook met zo weinig mogelijk inspanning en zo veel mogelijk rendement mijn opleiding af te ronden zodat ik zekerheid heb, maar ik weiger een loonslaaf te worden. Ik zie wel wat er van komt. Ambitie heb ik wel, maar niet om loonslaaf te worden.
Verklaar u nader a.u.b.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nooit verder gelezen dan je neus lang is medunkt?
Dat is Lemmy nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:40 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Eens. En verder: Lemmy is God
De woensdag en donderdag is niet van belang, minder belang. En ik zou een moord doen voor zo'n functie die op alle dagen van de week uitvoerbaar is. Ik zou het GEWELDIG vinden om op zondag te werken. Wat een verneukte kutdag is dat anders.quote:
Verkeerd verwoord. Ik bedoel natuurlijk dat het in ieder geval handig is om die papieren achter de hand te hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:41 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!?..![]()
Zekerheid???..![]()
Man man man, wat zal jij opkijken zodra jij je op de arbeidsmarkt gaat begeven..![]()
Veel succes!..![]()
![]()
Dat dus. Plus het simpele feit dat werk op zondag doorgaans dubbel betaald wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
De woensdag en donderdag is niet van belang, minder belang. En ik zou een moord doen voor zo'n functie die op alle dagen van de week uitvoerbaar is. Ik zou het GEWELDIG vinden om op zondag te werken. Wat een verneukte kutdag is dat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |