Jaja kinderen ook ik was ooit ongelovig en een heidens kind , gelukkig heb ik het ware geloof ontdekt, en zal ik vanavond het ware verhaal van het ontstaan van muziek met jullie delen.

Lang lang geleden , toen het zeg maar nog normaal was om een pteranodon landingsdek te hebben, toen mannen nog in luipaardvel speedo's liepen , volop behaard waren en dino's als huisdier hadden. Zelfs Tong80 zijn voorouders waren mentaal nog niet aangetast.
![]()
Op een dag, liepen onze voorouders zich te vervelen, tot er plotseling een stel apen voor het hol van onze voorouders met een stok op een steen stonden te rammen. Ze zagen er raar uit met dat rare gekleurde steen om hun nek , in hun mond en om hun polsen. Ze maakten er zelfs spastische bewegingen bij, zo gelukkig waren de apen.
![]()
Na een paar weken werden de apen echter ondragelijk, want het zelfde deuntje steeds opnieuw aanhoren was zelfs voor onze voorouders met hun minimale IQ ondragelijk. Het was zo erg dat zelfs de huis dino het niet meer kon aanhoren en begon mee te huilen. Op de beat.
![]()
Op dat moment , het was toevallige zondag, voetbalavond bij bij het Heilige Baarden Gemeenschap. Zoals altijd keken Jezus en Thor voetbal op het heilige plasma scherm in het Walhalla.
![]()
Tot Plots: De teringherrie van de apen bereikte zelfs het walhalla, en Thor uitte zich zoals altijd nogal als een lompe boer, waar Jezus het niet zo mee eens was.
![]()
Thor was de apen zo zat, dat hij neerdaalde op de aarde in zijn gouden BazenBak. De hemel bulderde, de donder spleet de lucht, het kabaal en de woede waarmee Thor neerdaalde was verschrikkelijk om te zien, en elke sterveling scheet zijn luipaarden huid speedo vol. Zoals jullie kunnen zien neemt Thor zijn gitaar mee. HIj leerde, samen met zijn engelen, de mensheid te rocken. En veel metal kabaal te creëren.
![]()
Zie hier, rock is heilig , metal goddelijk en hip hop is voor apen. Ik hoop dat jullie nu het licht hebben gezien, en de waarheid kennen. En als het weer onweert, geef Thor dan de rock groet, zodat hij weet dat zijn muziek leeft onder de mensen.
PS: de rock groet ziet er zo uit voor een reden. Het is inderdaad de helm van Thor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PPS , bonusje voor de Fokkertjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker , Rock Out
Het is boem bats, niet boem pats!
Jellyfish float by.
Lindgren.
En dat merk je.
quote:
Jaja kinderen
Tot daar las ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter