Niet veel. Etcie gaat trouwen en PS is zwanger.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Heb ik nog veel gemist?
Dat zul je aan hen moeten vragen.quote:
Laat je hem na het voeren ook nog even het eindproduct Eend zien bij een poelier?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:52 schreef iamredleader het volgende:ik denk niet dat de dames antwoord gaan geven op zulke vragen
Ik ga me aankleden en straks de deur uit, samen met Jair de eendjes voeren
Bij een rondje zappen kwam ik langs 8 zenders waar het op uitgezonden werdquote:Op maandag 1 maart 2010 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog de sluitingceremonie van de OS gezien? Micheal Buble en William Shatner waren erg goed.
Noemen ze dat briesje een storm?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
23 miljoen euro stormschade in Nederland
http://www.nu.nl/binnenla(...)de-in-nederland.html
Storm? Welke storm?Ik heb daar echt helemaal niets van meegekregen
Blijkbaar. Ik heb alleen heel veel regen gezienquote:
Ik ook. Op tv.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb alleen heel veel regen gezien
Nou, fijnquote:Op maandag 1 maart 2010 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, gelukkig gaat het weer kouder worden.
Iedereen raakte in paniek en ging meteen bestellen denk ik. Peaceman heeft 2 kaartenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, fijn
Ik wil lente!
Ohja: Lowlands nu *wel* uitverkocht
10.000 kaarten in een dag
Rotterdam is niet heel Nederland hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
23 miljoen euro stormschade in Nederland
http://www.nu.nl/binnenla(...)de-in-nederland.html
Storm? Welke storm?Ik heb daar echt helemaal niets van meegekregen
Diegene die dat slimme plan van "per ongeluk" kaarten dubbel boeken heeft bedacht is briljant.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, fijn
Ik wil lente!
Paniekeffect, denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, fijn
Ik wil lente!
Ehm, buiten de paniek om zijn er dan sowieso 45.000 in EEN WEEK verkocht. Dat heeft met paniek niets te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen raakte in paniek en ging meteen bestellen denk ik. Peaceman heeft 2 kaarten
Nou nee. Zoals gezegd: in 1 week sowieso al 45.000 van de 55.000 verkocht. Ze hoefden ECHT geen stunts uit te halen om die laatste 10k ook nog te verkopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diegene die dat slimme plan van "per ongeluk" kaarten dubbel boeken heeft bedacht is briljant.
Perfecte verkoopcijfers nu.
nee dat is waar... het is gewoon ook belachelijk snel gegaan....quote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, buiten de paniek om zijn er dan sowieso 45.000 in EEN WEEK verkocht. Dat heeft met paniek niets te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |