Idd!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
"Brodda, gotta head the otha way!"
Deze nieuwsdude is ook wel pro!
Dat die stoenami gewoon besluit naar huis te gaan, of wat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Voor hen maar hopen dat er niets gebeurd dan..
En er was ook iemand nog een gezellig auto tochtje langs de kust aan het maken. Kindertjes op de achterbank..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er loopt iemand richting de zee over weg![]()
![]()
.
Kan zomaar gebeuren, is heel onvoorspelbaar allemaal zei de Chinees daarstraksquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat die stoenami gewoon besluit naar huis te gaan, of wat?
Stel je voor dat je die nacht daarvoor teringhard hebt lopen zuipenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En er was ook iemand nog een gezellig auto tochtje langs de kust aan het maken. Kindertjes op de achterbank..
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die nacht daarvoor teringhard hebt lopen zuipenDat je dus met je katerhoofd uit bed komt kruipen, geen zin in tv of wat dan ook, dorst als een malle...
En dan krijg je 50.000 liter water in je gezicht_!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf ik zie beweging op 't water, een bootje of zo?
Jop, ik zit een beetje te vissen en te fokken op mijn laptopje, prachtig weer hier.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf ik zie beweging op 't water, een bootje of zo?
Gleich sober!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die nacht daarvoor teringhard hebt lopen zuipenDat je dus met je katerhoofd uit bed komt kruipen, geen zin in tv of wat dan ook, dorst als een malle...
En dan krijg je 50.000 liter water in je gezicht_!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jop, ik zit een beetje te vissen en te fokken op mijn laptopje, prachtig weer hier.
Hoezo?
Ik zat al te denken dat SV hier nog wel wat van kan lerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nog nooit zulks spannend commentaar gehoord bij de meest saaie beelden ooit, stilstaand water.
Het is een eiland. Heel ver weg kunnen ze nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen weg is daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |