Ja doe nu 2 dingen tegelijk, naar mart luisteren jullie volgen pppfftt en dat op mijn zaterdagavond, dacht lekker rustig avondje te hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
friesinger golfde wel over t ijs.....
whahahaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Noek het volgende:
Zelfs Nederland belt!
Beequeen, hang op!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alle links staan in de OP mensen, ook die van kwaliteit
Chong pwnt Mart met zijn kleine gele teentje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja doe nu 2 dingen tegelijk, naar mart luisteren jullie volgen pppfftt en dat op mijn zaterdagavond, dacht lekker rustig avondje te hebben.
Nou hoop oprecht dat het allemaal meevalt daar en dat we Brons winnen in Vancouver.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
rampchinees legt uit dat de aankomsttijd van de tsunami vergelijkbaar is met de NS in Nederland, het verschilt nogal per keer.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
rampchinees legt uit dat de aankomsttijd van de tsunami vergelijkbaar is met de NS in Nederland, het verschilt nogal per keer.
Dat was Willem Alexander, die doet watermanagementquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Noek het volgende:
Zelfs Nederland belt!
Beequeen, hang op!
Ik keek niet maar luister, mijn man heeft de stream van Hawaii aanstaan. Beeldscherm naast me wordt nu ook de stream opgezetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die presentator in de studio praat al Wocky.
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die chinees verteld nu onzin, want volgens mij trekt het water zich eerst wat terug voordat het komt.
Lee, duuh.quote:
Li Han! Ga je fanmail sturen?quote:
Volgens mij wel, die tsunami met kerst een aantal jaren geleden was dat zeker het geval.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die chinees verteld nu onzin, want volgens mij trekt het water zich eerst wat terug voordat het komt.
Wat een aandachtshoer!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef Jian het volgende:
Jessus, die Friesinger valt voor de Finish, zweept terwijl ze over het ijs glijdt nog haar schaats naar voren en de Duiters winnen op 0,06, dat was die gesweepte voet dus. Bizar !
Nou kom maar met die golf
deze heb ik aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef Anniebab het volgende:
Hebben jullie die stream aan waar ze staan te filmen?
Lee is vooral koreaans toch? of heb ik te veel schaatsen gevolgd?quote:
k voel me nou ook zon smerige ramptoerist....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
Nou ben overgehaald toch streams aan te zetten, hoorde dat er geen mensen meer waren, ja sorry ik ben een watje wat dit soort shit aangaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |