Nee! Want je moest je apparatuur uitzetten! Vuilak! Je maakt het erger!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De stroom doet 't nog he, misschien is opladen gewoon een optie? It's all about clear thinking
Als ik nu vraag waarom beloof je dan gewoon antwoord te geven zonder Donald Duck erbij te betrekken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet de vriezer op standje koud!!!!!
Goeie tactiek, iedereen zijn vriezer open zetten en op het koudste standje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Want dan bevriest het water en verdrink je niet?
Anders smelt je Donald Duck ijsje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik nu vraag waarom beloof je dan gewoon antwoord te geven zonder Donald Duck erbij te betrekken?
Waarom?
Klopt verschil is zo n 11 uur, en hij wordt daar om 11.00 verwacht, (bij ons 22.00)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mera zei 10 uur onze tijd vanavond.
Neehee, alleen je mobiele telefoon. Zet 'm op vliegtuigmodus (ja die bestaat echt), kan je wel gewoon opladen zonder 't netwerk te belasten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee! Want je moest je apparatuur uitzetten! Vuilak! Je maakt het erger!
Neen, alles. Zeiden ze echtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neehee, alleen je mobiele telefoon.
Als de posts vochtig zijn weet je hoe laat het is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
ja jullie moeten ff gillen hoor als het zo ver is.
22:05 dus eigenlijk toch weer, hoor ik netquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is daar nu 10 uur 's morgens. Hier is het 9 uur 's avonds.
Ze gillen dat het rond 11:37 uur daar begint. Dat is dus 22:37 hier.
yep, m'n iPhone kan ook in vliegtuigmodusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neehee, alleen je mobiele telefoon. Zet 'm op vliegtuigmodus (ja die bestaat echt), kan je wel gewoon opladen zonder 't netwerk te belasten.
Wat kut is, want watertrappelen is pro als de hele zooi straks blank staat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
Al het afzwemmen voor de A en voor de B van vandaag is ook afgelast
Je zet je kookwekker maarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
ja jullie moeten ff gillen hoor als het zo ver is.
Ja wat is het nou Mera, ik wil wel de exacte tijd van de eerste golf weten. Nou oke ik blijf wel allert en ga op jullie af.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
22:05 dus eigenlijk toch weer, hoor ik net
Die van jou mag op ''gewoon'' blijvenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
yep, m'n iPhone kan ook in vliegtuigmodus
Lastig te zeggen met Moeder Natuurquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat is het nou Mera, ik wil wel de exacte tijd van de eerste golf weten. Nou oke ik blijf wel allert en ga op jullie af.
Wil je ook alvast de teaser of nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat is het nou Mera, ik wil wel de exacte tijd van de eerste golf weten.
Das wel zo veilig om niks te missenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lastig te zeggen met Moeder NatuurHet is maar een schatting
![]()
Ga gewoon om 10 uur zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |