Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nanananaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!
Oh, dat heb ik even gemist. Coole surfers en zonaandidders dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze hebben daar ook gewoon een kutsirene
van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef woads. het volgende:
[..]
Eens, dus het kan ook zijn dat we mensen dood zien gaan?
Lig je daar in die teringherrie. Helden!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist. Coole sufers en zonaandidders dan.
![]()
Het begin van het einde, de koffie van de Mac is niet te zupen en veel te heet!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nananana
Op Pokerface.
Starbucks is closed.PANIEK!
Botenvolk, altijd leuk onder elkaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Steeds meer scheepjes op zee, gezellige drukte
hier ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Bier en borrolnootjes ! Ik zit er klaar voor.
Opeens gaat iedereen tanken want drive Forest drive!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
Veel benzinepompen zitten nu al zonder benzine..... weird.
afgelast? hoezo????quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Noek het volgende:
Alle sport is afgelast. Misschien dat er nog een basketbalwedstrijd is maar dat hoort men nog.
Ook dat nog!![]()
LMAO.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Noek het volgende:
Alle sport is afgelast. Misschien dat er nog een basketbalwedstrijd is maar dat hoort men nog.
Ook dat nog!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |