Je trolls slaan niet echt aan, vandaagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zou het toch wel gaaf vinden als er straks een stuk of 40 Chilenen op de surfplank met die golf meekomen, even buurten in Hawaii
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef Noek het volgende:
Veel mensen zitten nog in hun huis. Moeten die ook niet ergens heen ofzo?
Ze hebben daar ook gewoon een kutsirenequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een expert legt uit:
Je ziet eigenljik niet echt een golf. Het is net of de oceaan verandert in een rivier: het begint gewoon te stromen. Op één moment is er niets aan de hand, en op het volgende moment staat het water ineens extreem hoog, stroomt het langs je. En het sleept alles mee.
En dan trekt het weer terug. En dan gebeurt het nog een keer. En nog een keer, urenlang.
De eerste golf hoeft ook niet meteen de grootste te zijn.
De sirenes gaan daar ook de hele tijd af zei een meneer net maar er liep nog rustig volk op straat. Het was wel rustiger dan een normale zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.
Eens, dus het kan ook zijn dat we mensen dood zien gaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!
Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nanananaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!
Oh, dat heb ik even gemist. Coole surfers en zonaandidders dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze hebben daar ook gewoon een kutsirene
van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef woads. het volgende:
[..]
Eens, dus het kan ook zijn dat we mensen dood zien gaan?
Lig je daar in die teringherrie. Helden!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist. Coole sufers en zonaandidders dan.
![]()
Het begin van het einde, de koffie van de Mac is niet te zupen en veel te heet!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nananana
Op Pokerface.
Starbucks is closed.PANIEK!
Botenvolk, altijd leuk onder elkaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Steeds meer scheepjes op zee, gezellige drukte
hier ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Bier en borrolnootjes ! Ik zit er klaar voor.
Opeens gaat iedereen tanken want drive Forest drive!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
Veel benzinepompen zitten nu al zonder benzine..... weird.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |