Wacht je even tot ze de rommel opgeruimd hebben?quote:
Toch geinig om te volgen hoe de media er een heel spektakel van maakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Jian het volgende:
Ze hebben een Breakwall van 10 feet begrijp ik, ..... dus het wordt helemaal niks
Ze weten nog niets. Het waarschuwingssysteem is nog lang niet bereikt, dat duurt nog even. Pas dan weet je het definitief.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Tof om te zien hoe ze hier met moderne technologie ontzettend voorbereid zijn
Straks heb je misschien wel hoge golvenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Die mensen die gewoon gaan surfen_!
Een golf breker hoeft echt niet hoog te zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Jian het volgende:
Ze hebben een Breakwall van 10 feet begrijp ik, ..... dus het wordt helemaal niks
Ach, ze zijn het gewend. Hoor net dat ze sinds de jaren 70 al 13 keer te maken hebben gehad met een aardbeving ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blue sky, nice sunshine. Who can blame them.![]()
Australie en Japan zullen zich wel voorbereiden denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze weten nog niets. Het waarschuwingssysteem is nog lang niet bereikt, dat duurt nog even. Pas dan weet je het definitief.
Ja, maar ze kunnen dus wel ruim van tevoren met die metingen heel erg voorspellen enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze weten nog niets. Het waarschuwingssysteem is nog lang niet bereikt, dat duurt nog even. Pas dan weet je het definitief.
http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
Welke stream kijken jullie naar? 1e of 2e?
Neuh, weet ik, een breaker van 10 feet is zelfs aanzienlijk, zeker voor een een golf, waarvan ze verwachten dat ie iets van 9 feet is ! Hij komt er niet eens bovenuitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Meddo het volgende:
[..]
Een golf breker hoeft echt niet hoog te zijn.
daar werd net telefonisch verslag gedaan toch??.....God wat spannend...live mee kijken...ik hoop wel dat mensen op tijd veilig zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_1
Erg tevreden over
Je trolls slaan niet echt aan, vandaagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zou het toch wel gaaf vinden als er straks een stuk of 40 Chilenen op de surfplank met die golf meekomen, even buurten in Hawaii
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef Noek het volgende:
Veel mensen zitten nog in hun huis. Moeten die ook niet ergens heen ofzo?
Ze hebben daar ook gewoon een kutsirenequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een expert legt uit:
Je ziet eigenljik niet echt een golf. Het is net of de oceaan verandert in een rivier: het begint gewoon te stromen. Op één moment is er niets aan de hand, en op het volgende moment staat het water ineens extreem hoog, stroomt het langs je. En het sleept alles mee.
En dan trekt het weer terug. En dan gebeurt het nog een keer. En nog een keer, urenlang.
De eerste golf hoeft ook niet meteen de grootste te zijn.
De sirenes gaan daar ook de hele tijd af zei een meneer net maar er liep nog rustig volk op straat. Het was wel rustiger dan een normale zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.
Eens, dus het kan ook zijn dat we mensen dood zien gaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |