People from Germany watching us...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Maisnon het volgende:
http://www.ustream.tv/cbsnews
Hier nog eentje... geven ze als tip: never surf a tsunami
Hè shit, kun je eens echt tot je eigen voordeur surfen, mag het weer niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Maisnon het volgende:
http://www.ustream.tv/cbsnews
Hier nog eentje... geven ze als tip: never surf a tsunami
Emmers water en een hoop geschreeuw.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
Oh gelukkig, het hotelpersoneel is goed getraind.
Hoe dan?!
Naar hogere plekken sturen (en die kennen)? De meest stevige gebouwen in de omgeving kennen? Rustig blijven en de weg kennen? Als je goed getraind bent kan je toch wel wat betekenen als je nog 1,5u hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
Oh gelukkig, het hotelpersoneel is goed getraind.
Hoe dan?!
Ik begrijp er geen kut van. Vanochtend om 12.15 uur stond het al in de Telegaaf. Waarom wacht je dan zo lang met een evacuatie?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Iedereen kan veilig zijn als je maar goed luistert zeg mevrouw Linda Lingle. Nu maar hopen dat er geen water in je oren loopt.
Ik vond die van Ian leuker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar hogere plekken sturen (en die kennen)? De meest stevige gebouwen in de omgeving kennen? Rustig blijven en de weg kennen? Als je goed getraind bent kan je toch wel wat betekenen als je nog 1,5u hebt.
Ze zijn nog lekker aan het zonnen dus men neemt het nog niet zo serieus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kut van. Vanochtend om 12.15 uur stond het al in de Telegaaf. Waarom wacht je dan zo lang met een evacuatie?
Euh, het hoeft niet zo'n huge fuck enorm kutchristus ding te zijn hè? Als je gewoon chill bij je tante gaat zitten kan je morgen gewoon je huis leegemmeren en weer verder met je Hawaii-leventje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kut van. Vanochtend om 12.15 uur stond het al in de Telegaaf. Waarom wacht je dan zo lang met een evacuatie?
Ze gooien niet voor niks een vliegveld dicht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, het hoeft niet zo'n huge fuck enorm kutchristus ding te zijn hè? Als je gewoon chill bij je tante gaat zitten kan je morgen gewoon je huis leegemmeren en weer verder met je Hawaii-leventje.
Oh Oke thanks dus ongeveer 12 uur hier vannacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Daniel1976 het volgende:
11:05 komt de golf aan op Hilo.
En nu is het daar 08:44
Hij hoeft niet hoog te zijn voor een verschrikkelijke ramp, kijk maar naar de beelden van de tsunami in Thailand toen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, het hoeft niet zo'n huge fuck enorm kutchristus ding te zijn hè? Als je gewoon chill bij je tante gaat zitten kan je morgen gewoon je huis leegemmeren en weer verder met je Hawaii-leventje.
Ik kan er ook niets aan doen dat die gasten er zo chill over doen en gewoon nog liggen te zonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze gooien niet voor niks een vliegveld dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |