No shizzlequote:
Van Nederland ja.quote:
Zit je nou in de auto te fokken?quote:
Jep!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je nou in de auto te fokken?
Gedurfdquote:
Als ie nu de vangrail in gaat kan de agent die 'm vindt meteen hier posten wat er is gebeurdquote:Op zondag 28 februari 2010 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je nou in de auto te fokken?
Oefening baart kunst.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 01:03 schreef jna het volgende:
[..]
Als ie nu de vangrail in gaat kan de agent die 'm vindt meteen hier posten wat er is gebeurd
Oeh ja, dat moet wel enorm smerig er aan toe gaan daarquote:Op zondag 28 februari 2010 01:07 schreef jna het volgende:
[..]
En z'n vunzige pm geschiedenis met L.no lezen
Ja, die limbo's, Antillianen en Friesen zijn sowieso al smerig. Laat staan als je ze allemaal samen brengtquote:Op zondag 28 februari 2010 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh ja, dat moet wel enorm smerig er aan toe gaan daar
Misschien kan Dean ook ff langs jou rijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:11 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik heb ook godse trekGelukkig zag ik net nog spek-ui rösti rondjes in de vriezer liggen
![]()
Ik heb geeeeeen ideequote:Op zondag 28 februari 2010 01:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, die limbo's, Antillianen en Friesen zijn sowieso al smerig. Laat staan als je ze allemaal samen brengt
Ja gezelliquote:Op zondag 28 februari 2010 01:12 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien kan Dean ook ff langs jou rijden
En dan met z'n 3en naar de vrijheid of pepper & salt in Scheveningenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeen idee
[..]
Ja gezelli
Jeujquote:Op zondag 28 februari 2010 01:15 schreef jna het volgende:
[..]
En dan met z'n 3en naar de vrijheid of pepper & salt in Scheveningen
Beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |