We zullen we nou eens krijgen op deze mooie zaterdagmiddag

!
Vanmiddag kreeg ik eindelijk mijn bestelling via Speurders.nl binnen.
Nu stinkt wat ik gekocht heb naar schijt !
De advertentie:quote:
Ik ben Yvonne en ben 25 jaar.
Om wat bij te verdienen bied ik hier mijn gedragen slipjes aan. Ik draag mijn slipjes één of meerdere dagen, en stuur ze dan naar jou op. De gedragen slipjes kosten 6,- euro per stuk, exclusief de verzendkosten (dit kost meestal tussen de 0,44 en 1,76).
Gedragen bh's kosten 5 euro. Ik heb ook een groene bikini, topje en broekje samen 8 euro.
Het rode slipje in het midden kost 10 euro, ik heb dit slipje voor iemand gekocht, maar diegene heeft geen interesse meer. Het slipje kostte in de winkel 6 euro.
Verder sta ik ook open voor andere wensen. Wil je je slipje graag beplast, of gedragen tijdens de menstruatie? Of moet ik mijn schaamhaar bijknippen en de haartjes in het slipje doen? Ik hars mijn poesje ook wel eens... Ik wil het slipje ook lekker in mijn poesje stoppen voor je.
Dit soort extraatjes kosten 5,- euro per slipje extra.
Als je een ander slipje wilt, iets wat niet op de foto staat, kan ik helaas geen ander slipje voor je kopen. Het is te vaak gebeurd dat mannen het laten afweten, nadat ik speciaal voor hen een slipje had gekocht.
Als je nog eigen suggesties hebt hoor ik die graag. Niets is mij te gek! 
Voor de liefhebber heb ik ook oude schoenen die ik lange tijd gedragen heb (sandaaltjes, open schoentjes en laarsjes). Ook heb ik gedragen leggings of panty's (natuurlijk zonder slipje eronder).
Heb je interesse, stuur dan even een mailtje naar XXXX@hotmail.com. Voor een snelle verzending vermeld je hierin het volgende:
1) Wat voor slipje wil je (wat voor kleur, op welke foto, andere wensen).
2) Wat moet ik met het slipje doen (hoeveel dagen dragen, beplast, zo ja opgedroogd?, gedragen tijdens menstruatie, eigen suggesties).
3) Zijn er nog bijzonderheden wat betreft verzenden (naar een ander adres sturen, adres getypt ipv geschreven).
4) Je eigen adresgegevens.
Zo hoeven we niet zo veel mailtjes heen en weer te sturen, en kun je je slipje des te sneller in ontvangst nemen.
Ik mail je vervolgens of ik akkoord ga, en stuur mijn bankgegevens door. Als het geld is overgemaakt, gaat het slipje zo snel mogelijk op de post.
Ik doe dit puur om wat bij te verdienen, en heb verder geen behoefte aan erotisch contact. In principe stuur ik geen foto's van mezelf, over onherkenbare foto's is eventueel te onderhandelen. Dit kost 5 euro per foto, omdat ik het liever niet doe. Ik heb ook een webcam, maar doe niet (meer) aan cammen.
Ik hoor snel van jullie! ;-)
Groetjes van Yvonne
![]()
Als wens had ik er bij gezegd dat ze hem in haar poesje moest stoppen, maar volgens mij heeft ze hem in haar anus gestopt

Klacht: opgelicht op Speurders.nl !
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 27-02-2010 17:01:10 ]