abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78521950
We zullen we nou eens krijgen op deze mooie zaterdagmiddag !

Vanmiddag kreeg ik eindelijk mijn bestelling via Speurders.nl binnen.
Nu stinkt wat ik gekocht heb naar schijt !

De advertentie:
quote:

Ik ben Yvonne en ben 25 jaar.
Om wat bij te verdienen bied ik hier mijn gedragen slipjes aan. Ik draag mijn slipjes één of meerdere dagen, en stuur ze dan naar jou op. De gedragen slipjes kosten 6,- euro per stuk, exclusief de verzendkosten (dit kost meestal tussen de 0,44 en 1,76).
Gedragen bh's kosten 5 euro. Ik heb ook een groene bikini, topje en broekje samen 8 euro.
Het rode slipje in het midden kost 10 euro, ik heb dit slipje voor iemand gekocht, maar diegene heeft geen interesse meer. Het slipje kostte in de winkel 6 euro.
Verder sta ik ook open voor andere wensen. Wil je je slipje graag beplast, of gedragen tijdens de menstruatie? Of moet ik mijn schaamhaar bijknippen en de haartjes in het slipje doen? Ik hars mijn poesje ook wel eens... Ik wil het slipje ook lekker in mijn poesje stoppen voor je.
Dit soort extraatjes kosten 5,- euro per slipje extra.

Als je een ander slipje wilt, iets wat niet op de foto staat, kan ik helaas geen ander slipje voor je kopen. Het is te vaak gebeurd dat mannen het laten afweten, nadat ik speciaal voor hen een slipje had gekocht.
Als je nog eigen suggesties hebt hoor ik die graag. Niets is mij te gek!
Voor de liefhebber heb ik ook oude schoenen die ik lange tijd gedragen heb (sandaaltjes, open schoentjes en laarsjes). Ook heb ik gedragen leggings of panty's (natuurlijk zonder slipje eronder).

Heb je interesse, stuur dan even een mailtje naar XXXX@hotmail.com. Voor een snelle verzending vermeld je hierin het volgende:
1) Wat voor slipje wil je (wat voor kleur, op welke foto, andere wensen).
2) Wat moet ik met het slipje doen (hoeveel dagen dragen, beplast, zo ja opgedroogd?, gedragen tijdens menstruatie, eigen suggesties).
3) Zijn er nog bijzonderheden wat betreft verzenden (naar een ander adres sturen, adres getypt ipv geschreven).
4) Je eigen adresgegevens.

Zo hoeven we niet zo veel mailtjes heen en weer te sturen, en kun je je slipje des te sneller in ontvangst nemen.
Ik mail je vervolgens of ik akkoord ga, en stuur mijn bankgegevens door. Als het geld is overgemaakt, gaat het slipje zo snel mogelijk op de post.

Ik doe dit puur om wat bij te verdienen, en heb verder geen behoefte aan erotisch contact. In principe stuur ik geen foto's van mezelf, over onherkenbare foto's is eventueel te onderhandelen. Dit kost 5 euro per foto, omdat ik het liever niet doe. Ik heb ook een webcam, maar doe niet (meer) aan cammen.

Ik hoor snel van jullie! ;-)

Groetjes van Yvonne

Als wens had ik er bij gezegd dat ze hem in haar poesje moest stoppen, maar volgens mij heeft ze hem in haar anus gestopt

Klacht: opgelicht op Speurders.nl !

[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 27-02-2010 17:01:10 ]
pi_78521995
Is dit Yvonne van FOK!? Of is dit haar dochter?
pi_78522016
pi_78522019
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We zullen we nou eens krijgen op deze mooie zaterdagmiddag !

Vanmiddag kreeg ik eindelijk mijn bestelling via Speurders.nl binnen.
Nu stinkt wat ik gekocht heb naar schijt !

De advertentie:
[..]

[ afbeelding ]

Als wens had ik er bij gezegd dat ze hem in haar poesje moest stoppen, maar volgens mij heeft ze hem in haar anus gestopt

Klacht: opgelicht op Speurders.nl !
pi_78522025
quote:
2) Wat moet ik met het slipje doen (hoeveel dagen dragen, beplast, zo ja opgedroogd?, gedragen tijdens menstruatie, eigen suggesties).
Gadverdamme.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:03:41 #7
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_78522026
De tering
pi_78522071
Haha. Die foto's bij de advertentie ook.
http://www.speurders.nl/o(...)l?q=gedragen+slipjes
pi_78522076
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:07:21 #10
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_78522121
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef Esbeliben het volgende:
[ afbeelding ]
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_78522135
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Gadverdamme.
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen...
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_78522144
pi_78522209
Ik vind dit echt ernstig, waarom betalen mensen hiervoor?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_78522243
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:10 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind dit echt ernstig, waarom betalen mensen hiervoor?
Lekker toch.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:13:34 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_78522306
5 euro voor een bh? da's geen geld. Wassen en opnieuw gebruiken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_78522312
Gadverdamme.
Je suis Charlie Sheen
pi_78522348
Bij dit soort berichten sterft er van binnen altijd een stukje geloof in de mensheid af.
  FOK!Babe zaterdag 27 februari 2010 @ 16:15:38 #18
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78522371
Gatverfuckingaids. Die foto met dat slakkenspoor is tè ranzig.
pi_78522396
Ik voegde haar toe op MSN.
pi_78522399
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe baby. .
pi_78522432
Jezus
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78522467
quote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78522470
O mijn God.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:19:45 #24
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_78522494
Maar even een klachtenmailtje naar Speurders gestuurd. Wat een stom wijf, ik kan het mij ook niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus een gedragen slipje met een kutlucht laten opsturen.
De aanbieder heb ik maar de adres gegevens van de plaatselijke geestelijke gezondheidszorg gestuurd.
Ontspoorde wijven ook...
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_78522522
mijn marcel roubos account op hyves is verwijderd, anders ging ik er wel achteraan
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')