Kan zeker heel goed! Stijft -ie juist extra mooi op!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:04 schreef LieLie het volgende:
Maar ik ga zo denk ik die chocolademousse maken die jij een keer aanraadde.. Kan dat al voor morgen?
Heb zin om iets te maken
Ga ik dat even doen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Kan zeker heel goed! Stijft -ie juist extra mooi op!
Jahquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik hoop het!!
Wil weer in de tuin zitten! Met fluitende vogeltjes!
Heb je nog een linkje naar dat recept? Leek me ergquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
Minilot! Het zag er echt precies zo uit als op de plaatjesEn helemaal niet moeilijk!
Heb mini-versies gemaakt voor vanavond, kan ik het nog even testen voor ik het morgen aan gasten serveer, maar volgens mij is het superlekker!
http://www.pastrypal.com/2009/08/07/hello-again-chocolate-mousse/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je nog een linkje naar dat recept? Leek me erg
Ik ook. De mijne. Maar de jouwe ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mijn vader doorgaans heel erg leuk
Die van jou heeft ook een onuitwisbaar positieve eerste indruk gemaaktquote:
Huuuu beterschapquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef golfer het volgende:
Terug van DA.
Die wilde Xena daar even houden voor nader onderzoek.
Waarschijnlijk niets gebroken maar een soort verlammingsverschijnselen en zenuwpijn werden door hem geconstateerd. Hij vermoedde dat er iets met haar rug(gemerg) aan de hand is en schoor achterop haar rug een stuk haar weg en wat bleek: ze heeft daar een open wond onder het haar (hadden wij helemaal niet gezien).
Conclusie: Xena is waarschijnlijk aangereden.
Hij heeft paar pijnstilling gegeven en antibiotica en wil haar nu nog even houden. Ze krijgt straks ook nog even een roesje en dan worden er nog röntgenfoto's gemaakt.
Wij kunnen haar vanavond, als we terug zijn van verjaardag van Bluezzezoon, weer ophalen.
De hoop is dat de verlammingsverschijnselen vanzelf verdwijnen. Zo niet, dan in ieder geval voorlopig pijnbestrijding.
Hier duurde het radiodebat met lijsttrekkers 3 (!) uur!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:30 schreef borisz het volgende:
Gemeentelijk debat was leuk om te volgen.
Hier anderhalf uur, was vollebak. Hanneke Groenteman had de leiding vanmiddag. Zij deed het goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier duurde het radiodebat met lijsttrekkers 3 (!) uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |